05-13-2007, 12:23 PM
Българските автокрадци се смятат за номер №1 в регионалната автомафия
2007-05-12 09:54:33
Българските автокрадци се смятат за номер №1 в регионалната автомафия. Това пише в последния си брой авторитетно сръбско списание.
Нашите сръбски автоджамбази тясно си сътрудничат с чуждите колеги, и по-специално тези от България, от които купуват “лицензиите”, пише списанието и добавя: “Щом на пазара се появи нов луксозен и скъп модел, българите веднага купуват колата и я разглобяват до последния болт, за да разкрият всички защитни механизми". Според списанието сътрудничеството е на възможно най-високо ниво между автокрадците. Много висока цена имат компютрите, които са откраднати от автомобилните заводи, защото в тях се съхраняват всички технически данни и кодове. Благодарение на тях крадците за по-малко от минута успяват да разкодират и разблокират и най-сложната защита. Скъпите коли, които изчезват в Сърбия, се прехвърлят основно през България и Албания в Близкия изток, а най-луксозните много често през България се прехвърлят на руския пазар. В статията има още интересни данни за световната автомафия само в Германия всяка година изчезват над 100 000 коли, които в повечето случаи заминават за Близкия изток и Русия. Интересна е информацията за Черна гора, където 50% от колите са крадени. Любопитна новина е фактът, че миналата година от Италия са откраднати 50 000 талони за коли, които крадците сега спокойно попълват и продават колите на чисто. Може да се окаже, че купувате крадена кола с “редовни” италиански документи, които също обаче са били откраднати. /БГНЕС
http://www.bgnes.com/index.php?o=view&m=...&id=503979
2007-05-12 09:54:33
Българските автокрадци се смятат за номер №1 в регионалната автомафия. Това пише в последния си брой авторитетно сръбско списание.
Нашите сръбски автоджамбази тясно си сътрудничат с чуждите колеги, и по-специално тези от България, от които купуват “лицензиите”, пише списанието и добавя: “Щом на пазара се появи нов луксозен и скъп модел, българите веднага купуват колата и я разглобяват до последния болт, за да разкрият всички защитни механизми". Според списанието сътрудничеството е на възможно най-високо ниво между автокрадците. Много висока цена имат компютрите, които са откраднати от автомобилните заводи, защото в тях се съхраняват всички технически данни и кодове. Благодарение на тях крадците за по-малко от минута успяват да разкодират и разблокират и най-сложната защита. Скъпите коли, които изчезват в Сърбия, се прехвърлят основно през България и Албания в Близкия изток, а най-луксозните много често през България се прехвърлят на руския пазар. В статията има още интересни данни за световната автомафия само в Германия всяка година изчезват над 100 000 коли, които в повечето случаи заминават за Близкия изток и Русия. Интересна е информацията за Черна гора, където 50% от колите са крадени. Любопитна новина е фактът, че миналата година от Италия са откраднати 50 000 талони за коли, които крадците сега спокойно попълват и продават колите на чисто. Може да се окаже, че купувате крадена кола с “редовни” италиански документи, които също обаче са били откраднати. /БГНЕС
http://www.bgnes.com/index.php?o=view&m=...&id=503979