The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Реглаж ръчна спирачка

#1
Здравейте Колеги! От известно време след оставяне колата на ръчна започна да ми задържа, а и останових след шофиране,че задно ляво колело загрява. Разглобих и феродото изпадна от металната част на накладката. Последва щателно почистване и смяната на двете колелета с нови челюсти. През отвора на барабана при обтегната ръчна на трето зъбче нагласих ексцентрика така, че при вдигнато колело няма мърдане. Но като потеглих с колата ръчната хваща почти догоре а и барабанните дискове си загряват. Ако обтегна още, че да ми хваща по ниско според мен ще загряват още повече, а при сегашното положение би трябвало да имам ръчна. Да не би трябва малко да улегнат новите накладки или има някаква особеност. Сменял съм и на други коли, но когато няма ръчна логично и барабана не загрява, просто накладките не опират непрекъснато. Всичко отзад, като механизми, пружини и прочие е перфектно, дисковите накладки и те си връщат нормално. Confusedhock:
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#2
Здравей колега,
Не можах да разбера дали ръчната ти държи.

Накладките трябва да улегнат. След време се прави нова настройка. Аз съм със сменени преди около 15-20 000км и трябва ръчната да се регулира наново. Аз харесвам да ми е къса, демек да хваща наполовина. Не се притеснявай за загряването. Трикът който аз открих при настройка е да почуквам с гумен чук по барабана и по този начин ги намествам. При мен малко опираха. При вдигнато колело се усещаха. Особеност на системата. Аз всичко смених с части от Волво. Опират си леко когато са чисто нови и това е.
Нормално е да загрява диска, но ръчната дори и леко да опира не може да загрее диска особено. Важното е да не е "полуръчна", т.е. обтегната. Трябва да може колелото да се върти на ръка. Ако се чува леко пристъргване не е проблем, дори колелото леко да задържа. При почукване с гумения чук се отпуска и няма проблем. Такава е системата Wink Естесвено няма да ходиш с чука като тия по влаковете. Дупки по пътищата колкото искаш.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#3
Или е възможно дебелината на феродото на комплекта който си взел да е малко по-голяма от предвиденотото Wink .

На пазара има доста афърмаркет производители на резервни части и понякога характеристиките на една и съща част на различен производител леко да се разминават, аз съм купувал накладки така и често дебелината на феродото е различна.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
Quote:понякога характеристиките на една и съща част на различен производител леко да се разминават, аз съм купувал накладки така и често дебелината на феродото е различна.

Абсолютно точно. Много добра добавка към темата. Idea Idea Idea Idea
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#5
Аз имах същият проблем със задържането на ръчната. Смених жилото и нещата се оправиха.
Reply

#6
И т'ва съм го играл колегаSmile
Като отвориш капака на тунела между седлките има едно малко капаче -под него ще видиш винт с шестограм или торкс,не си спомням точно.Оттам се натяга или отпуска въжето на ръчната.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)