The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Някой знае ли къде се намира релето за компа на 850 ТДИ 96г.

#1
На едно село съм,падна ми акумулатора,заредих го , сложих го върти и няма палене!Става въпрос за 850 TDI,96 г.Виках ключари ,не е проблем в ключа,казаха ми ,че давали ядове релетата за компа аз не можах да го намеря.Не мога да си прибера колата ,моля за помощ.Благодаря,предварително!
Reply

#2
Не мога да запаля,след зареждане на акумулатора,ПОМОЩ!
Reply

#3
Какво озночава не може да запалиш
Стартера върти ли ? На клапана на помпата захранване идва ли?
Имаш фабрична аларма ,тя в какво състояние е?
Помогни да ти помогнем Smile
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#4
СТАРТЕРЪТ ВЪРТИ,НО НЯМАМ ЗАХРАНВАНЕ НА ПОМПАТА,ВИКАХ МОБИЛНИ АВТО КЛЮЧАРИ,НО НЕ ИДВА ОТ ТАМ ПРОБЛЕМА.КАЗАХА МИ,ЧЕ ПРОБЛЕМА ИДВА ОТ ГЛАВНОТО РЕЛЕ ЗА КОМПЮТЪРА.И ПРЕДИ СА ИМАЛИ ТАКИВА СЛУЧАИ.НЕ МОГА ДА НАМЕРЯ РЕЛЕТО,НЕ Е ДО СИЛОВИТЕ БУШОНИ.ГНЕЗДОТО НЕ Е ОКАБЕЛЕНО.НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ И КЪДЕ ДА ТЪРСЯ ПРОБЛЕМА?!
Reply

#5
Стартера върти,но не идва захранване до помпата
Reply

#6
Щом стартера развърта ,редно е блока който е над педалите и комбинира т.н фабрична аларма да не е проблем.
(Там е имобилайзера в ключа)
Дали колата няма някаква допълнителна блокировка ,при разкачване на захранването ,такива "заспали" техники могат да се активират .
Подай захранване на клапана (на помпата )и виж какво става докато развърташ стартера.
(няма какво да повредиш по този начин)
Ако запали търси проблема в контактния ключ или буксата под ГНП (често се окислява)
Последно може да направиш следното ,ако съмнението е в компютъра на колата ,всеки друг
от Volvo 850TDI S/V 70 TDI е съвместим и с колега от форума може да пробваш да запалиш.
Проверката става за 5 мин.Опитай ,няма какво да повредите при размяната.
Успех
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#7
Нейчо ,
няма ли развитие твоята тема .
Успехи -неуспехи
Сподели с нас моля.
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#8
Здравко благодаря ти,Днес най после стигнах до волвото си.Пуснах допълнително кабелче до помпата , директно от плюса на акомулатора,врътнах и се запали от раз.Таки си прибрах колицата.Сега трябва да търся причината или прословутото реле за компа.Благодаря за съвета!
Reply

#9
При дизелите не знам как е, но при бензиновите модели релето на горивната помпа е 103. Намира се в таблото с бушоните под предния капак. Има склонност да дефектира в много топло или много студено време. Мен ме изненада по-миналата зима. Извадих го и направих "байпас" с един кламер за да мога да се прибера. След това го разглобих, обнових всички спойки, смених електролитните кондензатори, зачистих контактите на релето с фина шкурка и си карам с него и до сега.

P.S.:

Ето къде се намира релето според VIDA:

[img]ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/850%20TDI%20relay%20location.JPG[/img]
Reply

#10
По принцип и аз мисля,че е там две жълти релета са едното е за подгревните свещи,другото е това което търсиш.
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)