The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO V40 - липсващ въздуховод в моторен отсек?

#1
Вчера забелязах, че липсва маркуч или тръба от колекторите към въздушния филтър. За какво е тя и може ли да има нещо общо? Може някой майстор да е забравил да я сложи или да не я затегнал и тя с времето от вибрациите да се е изхлузила и паднала. Някой знае ли за какво е тя? И въобще - маркуч ли е само или е тръба? Ако е тръба, има ли някакви датчици по нея? Не знам от кога е така, но много дразни с тези две дупки на двете места.
Reply

#2
cugggle Wrote:Вчера забелязах, че липсва маркуч или тръба от колекторите към въздушния филтър. За какво е тя и може ли да има нещо общо? Може някой майстор да е забравил да я сложи или да не я затегнал и тя с времето от вибрациите да се е изхлузила и паднала. Някой знае ли за какво е тя? И въобще - маркуч ли е само или е тръба? Ако е тръба, има ли някакви датчици по нея? Не знам от кога е така, но много дразни с тези две дупки на двете места.
Здравей колега и добре дошъл!

Ще те помоля да прочетеш правилата в началото на всяка страница и да ги спазваш. Благодаря ти!
Чети и по-стари теми, много проблеми с колите се повтарят и може да се намери мнение преди да се пусне тема. Приемай форума първо като библиотека, а после като бюро справки - така ще си спестиш чакането някой да ти отговори с решение на проблема.

Разделил съм ти това мнение, защото няма нищо общо с проблемът на климатика ти от предишната тема!
Отделно - за да имаш повече успех с отговорите, слагай по-ясни заглавия на темите и си напиши моделът, двигателят и година в подписа.

Сега към новата ти тема - направи една снимка, за да видят колегите с подобни коли и двигатели (!) - бензин/дизел, този елемент, който липсва.
Най-вероятно се касае за въздуховод, насочващ въздуха към въздушния филтър и/или резонаторната тръба (ако е бензин). Не е фатално да караш така колата, доколкото виждам не споменаваш проблем с работата на мотора, но е добре да се възстанови в оригиналния вид, за да си поема въздух от решетката, а не от топлата част около мотора.
Следвайки някаква поредност и логика с проблемите ти, най-вероятно и други ще откриеш, но нека да прочетеш старите теми и да се опиташ да откриеш проблема там.

За правописа ... този, който те е пуснал да минеш в 5-ти клас трябва да си скъса дипломата, но това е масово явление вече, така че не го приемай като лична критика :lol:

Поздрави и успех във форума Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Благодаря за съветите,ще ги имам предвид.Изчитам всички теми една по една,но са доста и ще ми отнеме време.
Reply

#4
С какъв двигател си и коя година е колата?
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#5
Проблема е решен.Тръбата е алуминиева и е за по бързо загряване на двигателя но се махала на колите с газ.,какъвто е моя случай,но дори и да е без газова не била от голямо значение липсата и.Колата е в40.
Reply

#6
Този въпрос беше дискутиран във форума.
Ако си на газ и ако говорим за един и същ "въздуховод" принципно се маха, незнам защо.

Сега видях, че си решил проблема.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#7
Здравей Cugggle,

Относно въздуховода, който ти липсва. Според мен най- много зависи дали имаш АГУ или ГИ.
Ако си със второто възстановката си заслужава само при положение, че ти работи "термопатрона" , който е под самия филтър. Той управлява клапата, която "управлява" подаването на топъл/студен въздух към двигателя.
Ако пък си с АГУ по- добре не пипай нищо/предполагам че АГУто ти работи добре/.
Просто не си го гледал този "филм". Тук основно става въпрос за разход на газ, вървеж, и още нещо/загасване на двигателя при включване на перката на радиатора/.

П.С.
Позволих си да ти отговоря тук, в темата, а не на ЛС за да не се губи информация за някой друг след теб.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)