The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO XC90 - проблем в трансмисията

#1
Колеги от около месец се появи тропане-чукане в трансмисията при смяна на лоста от D на R и обратно от R на D. Като при изчакване на N при преминаване към D или R си е добре почти няма звук. Дали не са тампони по двигател или скорости? или е свързано с луфт в полуоските и главините? Идеи някакви.....
Volvo XC90 V8 2007г. Executive
BMW E82 135i 2011 г. MCoupe
Reply

#2
Ако е еднократно щракане - лекува се в МП срещу 80 лв.
При мен беше така и се оказа, че има малко луфт на шлиците на предните полуоски към главините.
ВОЛВО са установили този проблем и предлагат нови болтове за стягане на полуоските към главини с конусни гумени тампони-шайби.
В общи линии се прави следното - отвива се болта от полуоската, изважда се от главината и се почиства хувабо ръждата и от полуоската, и от главината, след което се смазва с водоустойчива грес и се стяга с новия болт с гумен конусен тампон.

Поздрави
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Reply

#3
Е Диан от Мотопфое Люлин ми обясни нещо подобно и значи съм за сервиз и ремонт. А между другото имам чувството че и стартера ми е тръгнал. Сутрин на студено върти нормално но като загрее колата започва трудно да върти все едно че акум. е свършил, а съм с нов.
Volvo XC90 V8 2007г. Executive
BMW E82 135i 2011 г. MCoupe
Reply

#4
Здравейте,

Карам от 2006 г.Волво ХС 90, модел 2003 г, двиг.163 кс, 187000 км, от които 155000 за 9 години мои. Тия дни се появи шум отдолу ("прищракване и леки тласъци, след силно виене" - обяснение на жена ми, която е карала колата в този момент и която веднага след това се е прибрала в гаража), за който в свестен (сравнително) сервиз ми казаха, че е от там, където отзад кардана влиза някъде си (в раздатката), че кардана е здрав, а проблема е след него в някакви шлици и други части след него, и че те не могат да се справят (Извинете за неточната техническа терминология, но се надявам тия дни да се ограмотя и да звуча технически по-убедително).
Отидох в Мото Пфое, където след половин ден размисъл ме застреляха от упор с разбит кардан ???, разбита раздатка, муфа, повреда в диференциала и т.н, и т.н. като ми обявиха и космическа цифра за ремонт.
Ще бъда признателен и за съвет за това към кого да се обърна за помощ и свършване на работа, само да не е Мото Пфое.
Вече се свързах с Данчо в Англия евентуално за части.
Остава да попадна на читаво място за реална диагностика на проблема и съответното му отстраняване. Нямам доверие на МП, още повече че съм им сърбал попарата вече доста време.

Поздрави на всички форумци
Пламен
Reply

#5
Здравей,

От обяснението на жена ти ми прилича на заминала раздатка или диференциал.
И в двата случая боли (цените им са доста високи).
По принцип Волво страдат от раздатките - протичат поради липсата на уплътнител на снадката между 2-те половини на корпуса и след като маслото свърши -> МП и ремонт за 7-8000 лв. Sad
Виж това клипче: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=4Af-4DhZ5p8">https://www.youtube.com/watch?v=4Af-4DhZ5p8</a><!-- m -->

По отношение на кардана - не ми се вярва.

Поздрави и дано не съм прав
Никола

zdrami Wrote:Здравейте,

Карам от 2006 г.Волво ХС 90, модел 2003 г, двиг.163 кс, 187000 км, от които 155000 за 9 години мои. Тия дни се появи шум отдолу ("прищракване и леки тласъци, след силно виене" - обяснение на жена ми, която е карала колата в този момент и която веднага след това се е прибрала в гаража), за който в свестен (сравнително) сервиз ми казаха, че е от там, където отзад кардана влиза някъде си (в раздатката), че кардана е здрав, а проблема е след него в някакви шлици и други части след него, и че те не могат да се справят (Извинете за неточната техническа терминология, но се надявам тия дни да се ограмотя и да звуча технически по-убедително).
Отидох в Мото Пфое, където след половин ден размисъл ме застреляха от упор с разбит кардан ???, разбита раздатка, муфа, повреда в диференциала и т.н, и т.н. като ми обявиха и космическа цифра за ремонт.
Ще бъда признателен и за съвет за това към кого да се обърна за помощ и свършване на работа, само да не е Мото Пфое.
Вече се свързах с Данчо в Англия евентуално за части.
Остава да попадна на читаво място за реална диагностика на проблема и съответното му отстраняване. Нямам доверие на МП, още повече че съм им сърбал попарата вече доста време.

Поздрави на всички форумци
Пламен
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Reply

#6
Благодаря за информацията и клипчето. Сега поне знам как изглежда раздатката Smile))
Reply

#7
Съжалявам, че не мога да ти помогна със съвет за сервиз.
Моите коли ги ремонтирам при мой приятел-майстор, но по волвата ми си работех главно аз (той не ги харесва особено).
Просто използвах неговата база и помощ.

Поздрави

zdrami Wrote:Благодаря за информацията и клипчето. Сега поне знам как изглежда раздатката Smile))
Volvo XC90, D5 200 кс, AWD, 2013
Reply

#8
radi1976 Wrote:Колеги от около месец се появи тропане-чукане в трансмисията при смяна на лоста от D на R и обратно от R на D. Като при изчакване на N при преминаване към D или R си е добре почти няма звук. Дали не са тампони по двигател или скорости? или е свързано с луфт в полуоските и главините? Идеи някакви.....


Колега не се шашкай, ако не те дразни много свиркай си Smile Ако това е най-големия проблем на кутията да почерпиш
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)