The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Теч на антифриз в купето

#1
Здравейте! тези дни при сезонно почистване открих мазно петно на мукета под парното. автомобила е волво в40 1.8 2001г.. Имам съмнения за протекъл радиатор на парно или уплътнения за същия. Започнах разколачване но като гледам това край няма. Може ли някой да помогне с информация какво трябва да се свали и в каква последователност за да се стигне до радиатора . До момента съм свалил конзолата за радиото,климатроника скоростния лост,корите под жабката и волана но ми се струва че това ще е само част от загряването преди същината. Намерих няколко схеми тук във форума ноте са за самото парно и климатик, аз все още немога да стигна до там.
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply

#2
Трябва да се свали таблото.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
смяната на това радиаторче си е приключение. свалих го,сега ще търся някакъв начин да го запоявам или лепя. цялото е от алуминий,поне на такова ми прилича. За ново не си и помислям, обадиха ми оферта от 350лв.
Ако някой знае лепило което да ми свърши работа да се обади. мисля да се пробвам да го запоя но само като се сетя за запояване на алуминий и ме втриса.
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply

#4
А защо не пробваш със втора злоУпотреба?
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#5
С лепило по-добре недей . Имам лош опит с лепене на радиатор , наистина беше външен и лесно се сваля , а при теб като е вътрешен и като стигането до него е приключение - направи го веднъж и то както трябва . Потърси втора злоУпотреба Smile или направо нов .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#6
vencininov Wrote:смяната на това радиаторче си е приключение. свалих го,сега ще търся някакъв начин да го запоявам или лепя. цялото е от алуминий,поне на такова ми прилича. За ново не си и помислям, обадиха ми оферта от 350лв.
Ако някой знае лепило което да ми свърши работа да се обади. мисля да се пробвам да го запоя но само като се сетя за запояване на алуминий и ме втриса.
Има и фирми,които се занимават със заваряване на цветни метали.Оня ден видях такава точно на паркинга пред механата ,,При братовчеда",първата сграда на БИЦ-ИЗОТ.
Reply

#7
2-рата употреба ме устройва като изключим това че мога да си купя с повече дупки от моя.
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply

#8
Колега и моето гръмна тази пролет или началото на лятото. За В70 цената не е много по различна но има и нови. Скантех 100лв - Евро 07 беше към 38 но не помня дали с отстъпка или клиентска цена.
Не е задължително да е оригинално.
Reply

#9
Колега! в "BNR" цената за Волво- форумът с отстъпка за моя модел беше единия вариант 50-60 лв., а по качествения с който съм аз 80 лв. вече мисля две години.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#10
Благодаря на всички за указаната помощ. Проблема е решен с нов меден радиатор от "BNR", на кашончето пише мицубиши но ще го преживея някакSmile)) Хората от "BNR" са много точни, направиха ми отстъпка от цената за член на форума Волво.
Спокойно! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)