The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Маркуч

#1
Колеги

Автомобила е 460 B16F ' 94 и се налага смяна на маркуча между моторчето на празният ход и колектора.
Поради сложният профил , възможно ли е да се приспособи нещо или отиваме на пазарене от дилъра ?
Reply

#2
Колега,назнам в кой град на страната си ,но и на мен за временно се наложи смяна на маркуч,и тук в Русе имаме едно магазинче само са маркучи.Отидох с колата и на място напаснахме един от Рено 19 мисля че беше.Макар че не мина по същият път както оригиналният,несъм имал проблеми.Дано съм бил полезен.Успех.
Reply

#3
:mrgreen:
Жоро, обади се идната седмица - имам едно чекмедже само с криви маркучи , ако пък не - знам къде е Варненското магазинче само за маркучи....
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#4
Мерси колеги Wink
Reply

#5
Всеки масло и топло устойчив по-дебеличък да не се свива при вакуума става.
Няма да ходи на изложба нали.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#6
mevdo Wrote::mrgreen:
Жоро, обади се идната седмица - имам едно чекмедже само с криви маркучи , ако пък не - знам къде е Варненското магазинче само за маркучи....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)