The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Подходящо място за копчето газ/бензин S40 II

#1
Здравейте колеги!

От съвсем скоро и аз като Вас съм горд собственик на Volvo. ...по-конкретно S40 II 2004 бензин, 2,4 140 коня B5244S5.

Решил съм да слагам газов инжекцион. Спрял съм се система BIGAS, избрал съм и къде да ми я монтират.

Можете ли да ми предложите място за копчето за превключване газ/бензин такова, че хем да е възможен монтаж там, хем да се вписва в интериора. Питам защото газмена каза "Ти решаваш къде ще е...стига да може".

Ще ми е много полезна снимка с вече монтирано копче на някой колега или предложения къде да го монтирам.


Благодаря предварително!

ето така изглежда моето табло
   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Здравей колега!
Първо добре дошъл във форума и ти желаем безброй безаварийни километри с твоето бижу!
Относно въпроса ти:
Тъй като ти си клиент - ти си решаваш!
Аз съм слагал газово на 3 коли, като на Волво В40, първа фаза беше поставено в зоната, където е твоята запалка. Дали на майстора му харесва или не - за теб е важно да е на удобно място. Моят избор беше свързан с факта, че на това място копчето е удобно за наблюдение и изглежда като част от интериора.
Поздрави!
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш -  ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Reply

#3
Добре дошъл във форума!
Присъединявам се към мнението на Прасковко!
Освен това:
Най им е удобно на майсторите да ги слагат по корите под волана. Ако е там гледай да не е между волана и шоф. врата/или да не е в обсега на колената ти/, че току виж по някое време превключвателя е понесъл някой удар от коляното/при мен се случваше доста често при качване но на друга кола не на Волвото/.
Reply

#4
Благодаря за посрещането и поздравленията!

На мен най-ми харесва идеята да е на мястото на копчето, което е за опция която нямам и не се използва за нищо т.е. второто копче вдясно от запалката (първото е тракшън контрол-а.), но за съжаление двете копчета са в общ блок - неразделими са и най-вероятно няма да стане.

Друго удобно място ми се вижда на кората зад централната конзола, между конзолата и волана, но не знам дали може да се постави там.Не знам и как се сваля кората, за да се прекара кабела и да се разпробие...

Имам и друга дилема. Искам тороидална бутилна на мястото на резервната гума. Но при мен е "патерица" и разстоянието между дъното/пода и кората отгоре е само 15-16 см, а най-малката бутилка, която ми предлагат е висока 18 см и съответно ще надига кората.
Reply

#5
Виж дали това не е само тапа или вид декорация на второто копче. По принцип ако там в други модели има функциониращо копче то се монтира/демонтира по някакъв начин. Не че не е възможно но не вярвам да са общ блок двете копчета.
ex XC90
Reply

#6
Добре дошъл Пройков!

За кората , която зад централната конзола - сваля се много лесно, на едни щипки е и с походяща отвертка за точно 4 секунди е готова.
А понеже мен тези кори ме познават , като ги погледна и сами си се откопчават....
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#7
Добре заварил, Севдо!

за кората: днес е я разчовърках и потвърждавам - предаде се без бой. Под нея дори изкочи някакъв кръгъл датчик.

Но след като видях бутилката която мога сложа на мястото на резервната гума, притесненията ми с копчето леко избледняха. За теста сложихме тороидална бутилка с диаметър 630 мм и височина 180 мм - 43 л. Обема и диаметъра й са ОК, но надига кората около 5 см заради едни панти на самата кора.

Моля ако има някой колега със същата кола да сподели как е решил проблема.
Reply

#8
zorba Wrote:Виж дали това не е само тапа или вид декорация на второто копче. По принцип ако там в други модели има функциониращо копче то се монтира/демонтира по някакъв начин. Не че не е възможно но не вярвам да са общ блок двете копчета.

ами разгледах го аз, извадих целия панел - пластмасата заедно със запалката и двете копчета. Странно и за мен защо, но двете копчета са в общ корпус Sad
Reply

#9
Някой нещо?...че след ден-два ще ми монтират уредбата
Reply

#10
Sorry ама това с общият корпус не го схванах, ако и двете копчета са работещи би трябвало и второто да може да се натиска от което следва че има самостоятелен механизъм. На други коли съм виждал нещо като обща рамка в която са наредени различни копчета и всяко се демонтира само за себе си.
А и буксите обикновено са самостоятелни.
На волвото което карам бутоните на конзолата които не функционират са с капачета и вътре е празно.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)