09-24-2014, 01:46 PM
Здравейте пичове!
Банален въпрос, може би, но не намерих писано по темата...
Има ли някаква особеност, трик, чалъм и т.н. при смяна на маншоните на каретата - конкретно за лявата страна, т.е. полуската дето влиза директно в скоростите. Примерно в ръководството на Хайнес съветват да не се рзглобява вътрешното каре, понеже като изпадат съчмите после трудно се намествали. :?:
Ще съм благодарен за всеки полезен съвет.
Става дума за V70 2002г. 2,4 без турбо с ръчни скорости
Мерси
Банален въпрос, може би, но не намерих писано по темата...
Има ли някаква особеност, трик, чалъм и т.н. при смяна на маншоните на каретата - конкретно за лявата страна, т.е. полуската дето влиза директно в скоростите. Примерно в ръководството на Хайнес съветват да не се рзглобява вътрешното каре, понеже като изпадат съчмите после трудно се намествали. :?:
Ще съм благодарен за всеки полезен съвет.
Става дума за V70 2002г. 2,4 без турбо с ръчни скорости
Мерси
440 1,7 '90 ex
V40 2,0 '96 ex
V70 2,4 '02
V40 2,0 '96 ex
V70 2,4 '02