Posts: 2
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2014
Reputation:
0
Здравейте колеги,горд собственик съм на Ц70 2.0 Т 163к.с.
Та въпросът ми е колко масло събира мотора и антифриз охладителната система,да знам колко да си купя
Posts: 2
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2014
Reputation:
0
Gangsta88 Wrote:Здравейте колеги,горд собственик съм на Ц70 2.0 Т 163к.с.
Та въпросът ми е колко масло събира мотора и антифриз охладителната система,да знам колко да си купя
Бързо реагирате колеги....след като се разрових из нета стабилно разбра,че събира 7л. антифриз и 5,8л. масло.
Но в няколко сайта го дават различно маслото един път 5в30 един път 5в40
Кое е по добрия вариант?
Posts: 558
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo 850
За нашата географска ширина най- добре е 5W-40. Аз карам с такова.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Gangsta88 Wrote:Gangsta88 Wrote:Здравейте колеги,горд собственик съм на Ц70 2.0 Т 163к.с.
Та въпросът ми е колко масло събира мотора и антифриз охладителната система,да знам колко да си купя
Бързо реагирате колеги....след като се разрових из нета стабилно разбра,че събира 7л. антифриз и 5,8л. масло.
Но в няколко сайта го дават различно маслото един път 5в30 един път 5в40
Кое е по добрия вариант? 5 W 40 според мен е по-добрия вариант за тук, а и за Европа като цяло, другото /5 W 30/е масло направено от екологична гледна точка, уж с по-ниско съдържание на сажди /заради дпф-филтри и т.н. / и практически не превъзхожда 5W40, а дори обратното при загрял двигател, при студен са еднакви. И какво значи бързо реагирате ? Ти да не си мислиш, че някой стои пред компа и чака някой друг - като теб да си зададе въпросите, уикенд е - хората са пияни и т.н. а и имаш търсачки за целта. Количествата са близки до посочените от теб в зависимост от нивата, които искаш да поддържаш в мазилната си и охладителна уредба.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
armagedon Wrote:За нашата географска ширина най- добре е 5W-40. Аз карам с такова. +1
joro the driver 17 Wrote:И какво значи бързо реагирате ? Ти да не си мислиш, че някой стои пред компа и чака някой друг - като теб да си зададе въпросите, уикенд е - хората са пияни и т.н. а и имаш търсачки за целта. Количествата са близки до посочените от теб в зависимост от нивата, които искаш да поддържаш в мазилната си и охладителна уредба. +1
Като добавим и поне още няколко теми в този форум!
2.0Т двигателя е един и същ при S60, S80 и останалите ... надали при С70 да има промени :roll:
И за да ти изпреваря следващия въпрос "Каква марка", вариантите са много - купуваш от място, на което имаш доверие или ето този колега ще ти помогне с избора: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=18932">viewtopic.php?f=12&t=18932</a><!-- l -->
BG VOLVO Member #00409
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
Вземи си масло от официален вносител! Аз при предишната смяна сложих масло Кастрол 5W40 от магазин в София, който уж внася от Германия и колата работеше доста шумно - на 10К вече беше като дизел - дано не съм прецакал нещо по-сериозно :oops: . Днес смених маслото със същото, но купено директно от вносител - е не мога да си позная двигателя - не се чува как работи - дано да е така до следващата смяна след 15-20К км.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Posts: 284
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
1
Quote:И за да ти изпреваря следващия въпрос "Каква марка", вариантите са много - купуваш от място, на което имаш доверие или ето този колега ще ти помогне с избора: viewtopic.php?f=12&t=18932
+1 за посочения магазин и аз от там купувам и съм доволен.
Относно маслото лично аз пробвах с 5W40 на Мобил първия път, ама след това минах на 0W40 пак на Мобил и вече два пъти го сменях и продължавам да си карам с него. Може и да си въобразявам, но ми се струва, че с 0W40 ми харчи по-малко масло отколкото с 5W40.
Също така маслото сякаш започва да изчезва след 6-7 хил. км. от смяната. Тогава доливам 200-300 грама (колкото ми е останало в бутилката) и вече на 8-9 хил. км. направо го сменявам вместо да си играя пак да доливам.
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
rdx1968 Wrote:Quote:И за да ти изпреваря следващия въпрос "Каква марка", вариантите са много - купуваш от място, на което имаш доверие или ето този колега ще ти помогне с избора: viewtopic.php?f=12&t=18932
+1 за посочения магазин и аз от там купувам и съм доволен.
Относно маслото лично аз пробвах с 5W40 на Мобил първия път, ама след това минах на 0W40 пак на Мобил и вече два пъти го сменях и продължавам да си карам с него. Може и да си въобразявам, но ми се струва, че с 0W40 ми харчи по-малко масло отколкото с 5W40.
Също така маслото сякаш започва да изчезва след 6-7 хил. км. от смяната. Тогава доливам 200-300 грама (колкото ми е останало в бутилката) и вече на 8-9 хил. км. направо го сменявам вместо да си играя пак да доливам. Именно за да не влизате в подобни филми слагайте масла в които сте сигурни. Доколкото знам при кофти маслата добавките ако изобщо ги има (които реално правят маслото хубаво) изчезват по-бързо и след определени километри (5-6К обикновенно) маслото тотално губи свойствата си и последствията за ДВГ може да са сериозни.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
|