The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за читав сервиз в София.

#1
Здравейте колеги,

Бих искал да получа съвет за читав сервиз. Става дума за V70 P2 2000г. 2,5 TDI. Знам, че има теми по въпроса, но не мисля, че там успях да намеря конкретен отговор.

Проблемът, за който издирвам сервиз, е свързан с работат на двигателя. Повредата не е ясна, бях на едно място, предположиха загуба на вакъуум, но няма да имат време да я погледнат поне до Сряда, а ме притиснява, че до следващото ми пътуване (в Петък) няма да е готова.

Интересува ме сервиз в границите на София. Аз лично се намирам в Дружба 1. Място, където да не ме одерат и да знаят какво правят.

Самите симптоми на повредата: При загрял двигател има прескачане на оборото (падане). Придърпването е много закратко, но се случва многократно при ускорение по предавките. Вчера не усетих нищо по магистрата-постоянна скорост 140-120. Започна да става доста усезаемо на влизане в града, по светофарите. Като се изфорсира на място, се наблюдава също. Тази сутрин, на студено не я усетих да го прави, но на връщане от сервиза, започна пак да прескача. Бяха изминати около 10km. Турбото работи. Не влиза в авариен режим, не изписва грешка, не гори повече или да пуши. Двигатрелят е обскужван изцяло Януари. Имах проблем с датчика на коляновия вал, но тогава гаснеше изцяло. Имах и проблем с буксата на аванса, но тогава влизаше в авариен режим и нямах турбо, оправих и това.

Благодаря за вниманието и очаквам предложения, може и на лично.

Поздрави.
Reply

#2
Blister Wrote:Здравейте колеги,

Бих искал да получа съвет за читав сервиз. Става дума за V70 P2 2000г. 2,5 TDI. Знам, че има теми по въпроса, но не мисля, че там успях да намеря конкретен отговор.

Проблемът, за който издирвам сервиз, е свързан с работат на двигателя. Повредата не е ясна, бях на едно място, предположиха загуба на вакъуум, но няма да имат време да я погледнат поне до Сряда, а ме притиснява, че до следващото ми пътуване (в Петък) няма да е готова.

Интересува ме сервиз в границите на София. Аз лично се намирам в Дружба 1. Място, където да не ме одерат и да знаят какво правят.

Самите симптоми на повредата: При загрял двигател има прескачане на оборото (падане). Придърпването е много закратко, но се случва многократно при ускорение по предавките. Вчера не усетих нищо по магистрата-постоянна скорост 140-120. Започна да става доста усезаемо на влизане в града, по светофарите. Като се изфорсира на място, се наблюдава също. Тази сутрин, на студено не я усетих да го прави, но на връщане от сервиза, започна пак да прескача. Бяха изминати около 10km. Турбото работи. Не влиза в авариен режим, не изписва грешка, не гори повече или да пуши. Двигатрелят е обскужван изцяло Януари. Имах проблем с датчика на коляновия вал, но тогава гаснеше изцяло. Имах и проблем с буксата на аванса, но тогава влизаше в авариен режим и нямах турбо, оправих и това.

Благодаря за вниманието и очаквам предложения, може и на лично.

Поздрави.
И защо не отидеш до Люлин,МП? Confusedhock: Другият сервиз,за който съм чувал,е на GT1 - Жоро Терзиев,но нямам лични впечатления!Иначе софиянци да се изкажат! Wink
Reply

#3
Quote:И защо не отидеш до Люлин,МП? Confusedhock: Другият сервиз,за който съм чувал,е на GT1 - Жоро Терзиев,но нямам лични впечатления!Иначе софиянци да се изкажат! Wink
Не отидох в МП, понеже съм чел доста случа, в които само съдират кожата, сменчт една камара части и проблемът, ако не се влуши, то поне остава.
Reply

#4
Blister Wrote:Не отидох в МП, понеже съм чел доста случа, в които само съдират кожата, сменят една камара части и проблемът, ако не се влуши, то поне остава.
Няма такива работи!Казваш какъв ти е проблема,качват я на диагностика,идват и ти казват какво и е на колата,какво трябва да се смени,колко струва и ако си съгласен,правят,ако ли не - чао,плащаш диагностиката и по живо,по здраво - търсиш си решение! Wink
Reply

#5
Имаш Л.С Wink
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#6
Здравейте отново.

Малко новини по темата.

Днес я оставих в сервиза. Потвърди се фактът, че докато е студена няма никакви проблеми. Прескачането почва при не само стоплил, а хубаво загрят двигател. Няма записана грешка. Има разминаване в динамичната настройка от 6-7 градуса, но е слабо вероятно да е от това. Майсторът предполага, че е дюза, а претрисането се получава от гаснещ/неправилно палещ цилиндър. За съжаление 2,5 TDI не дава информация за състояние на дюзи на диагностика.

Когато имам повече новини ще пиша пак.
Reply

#7
Майсторът каза да ходиш да си вземеш колата довечера и да си носиш чековата книжка или кредитната карта.
Big Grin
Учредител на Волво клуб България 2006
Клубна карта № 0009
----------------------------------------------
Учредител на Клуб Волво Приятели 2012
----------------------------------------------
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.magisto.com/video/Mw8WNghWECErRUdpYw">http://www.magisto.com/video/Mw8WNghWECErRUdpYw</a><!-- m -->
Reply

#8
Днес бях да си взема колата. Проблемът е отстранен, върви нормално.

Оказа се,че проблематиката е била в аванса на дизеловата помпа и динамичната настройка. Сега, поради нюкаква причина, леко тресе като е изключена от скорост, но предполагам, че това е поради факта, че оборотите й са намалени, ама ще го мъдря тея дни или другата седмица. В момента ми се трува и по-тиха.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)