The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за покупка на Xc60

#1
Здравей те! Чисто нов съм и чисто бос съм в света на Волво. Мого си харесах един автомобил, даже се вдигнах чак до Варна от София, да го гледам. Не можах да го мина през местното МП, щото човека с компютъра бил в отпуск. Така че го закарах на друг сервиз. Момчетата ми се сториха доста читави, единственото, което откриха е , че най-вероятно турбото е сменяно, а и има следи от развиване на основните
болтове и гайки на окачването на двигателя. Откриха и един малък теч от 1 фиксатор на блока на скоростната кутия. Колата е 2011 и е обявена на 127 х.км. Компютъра беше абсолютно чист.
Въпросът е, мога ли да правя някакви кардинални изводи от тая смяна на турбото. Иначе колата е в супер състояние, вътре няма за какво да ти се хване окото. Не говоря само за волана. Можете да я погледнете тук:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21408789665738397&slink=7nfvw2">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7nfvw2</a><!-- m -->

Дето се вика иска ми се ма не ми стиска. Не е малко пари и ме е шубе да не се окажа с някаква пълна щета.
Опитах справка по шасито в МП Варна, но излезе само номера на двигател и начало на гаранцията.
Много бих се радвал на някакъв акъл, че вече трета нощ се въртя в леглото.
Reply

#2
Много хубава. Турбото може да е сменяно по някаква акция( преди да направи проблем). Може и да е сменяно след като е направило проблем. Прегледай те и турбо пътищата, интеркулер и т.н. дали има следи от развиване. Защото ако е направило беля най-вероятно са смъквали интеркулер да го чистят от парченцата от турбото. Но мисля че на 127х. км. няма какво да му стане. Аз мога да огледам колата за пребоядисване и за някакви удари.С приемчика в Мото-Пфое имаме общ познат, мога да ти съдействам и там да ти обърнат малко повече внимание като се върне човекът с компютъра от отпуск Smile
Reply

#3
Благодаря ти, явно е, че трябва да се мине по-щателен оглед. В М-П могат ли да направят някакъв тест/преглед на диференциалите и скоростната кутия. Изобщо могат ли да кажат, дали има някакъв супер проблем по двигателя. Колата си върви и твърдят, че са си я докарали на ход. Не знам дали не изтрщявам с тия подробности вече,но разбрах колко струва 1 диференциал от форумаSmile). Ще съм ти адски благодарен за съдействие, проблемът е че съм София и трябва да планирам идване, а човека с компютъра ще се появи на 8-ми. Колата е от Франция , м/у временно се опитвам да открия някаква информация от сервиза където е била обслужвана по-сервизна книжка,и евентуално от системата им за техн. прегледи. Не очаквам много.
Поне да потвърдят километрите.
Reply

#4
По принцип проверяват всичко. Техническа изправност както и правят компютърна диагностика ( не работя за МП Wink ), но там имаш някаква сигурност при покупка. Утре ще разпитам, но си мисля, че базата данни трябва да са свързани и ако е правено нещо в примерно Франция при тях трябва да се вижда. Според мен изчакай да се върне човека от отпуска да я провери, че не са малко пари. Ще се обадим на приемчика да обърнат повече внимание при прегледа. Ще ти пратя номера си на Л.С. ако мога да помогна с нещо при огледа, че винаги трябва да имаш едно на ум с тези продавачи от автокъщите.
Reply

#5
Супер,нямам думи. Аз ще видя дали могат да мо кажат нещо от софийското МПС. Благодаря ти
Reply

#6
Здравей и от мен,

това xc60 с 2.4л двигател пък D3 хич не ми харесва от описанието! Колата е или 2.4 D 175к.с., 2.4 D5 215к.с. или 2.0 D3 163к.с. и трите са 5 цилиндрови редови двигатели, но с различен "сет ъп". трите двигателя са разновидност на D5. Само D3 e петтак, но с намален ход на буталото и обща кубатура 2 литра!
Тубото най -вероятно е сменено, защото е си е заминало! Колата със сигурност не е на обявените километри. Най- вероятно е била служебна във Франция и карана много иначе турбините при Волво са много здрави и трудно се предават. Тук при нас има доста коли на по 3 години на доста километри, някой са с по 500 000км на часовниците и се продават евтино и по нищо не се разбира, че са карани много. Другия вариянт е, да е карано от хора-разсипници, които са го "блъскали" зверски, предвид, че е R design, но това е малко вероятно.

Това че, турбината е сменяна, не е проблем, а доста по- добре за теб, защото в общи линии това е по деликатното нещо по тези двигатели. Другото е скоростната кутия и трето е Халдекса. Ако подмяната на турбината е направен качествено, не би трябвало да се притесняваш.
Volvo For life!
Reply

#7
Обявате я няма, колегата дали е успял да я купи
Reply

#8
Доста пари за кола без каквато и да било сервизна история.
Reply

#9
iasku Wrote:Доста пари за кола без каквато и да било сервизна история.

Парите са доста, защото колата е нова и модела държи цена, но си прав за сервизната историята. Тя може да се провери в МП много лесно, тъй като е била гаранционна и е обсужвана във Волво.
Volvo For life!
Reply

#10
Здрасти,познавам собственика - имал съм вземане даване с Милен. Всички коли от автокъщата се докарват на ход от Франция - Ходят 5 човека с една кола и купуват 5 коли. Повечето автомобили са върнати от лизинг във Франция от тамошни фирми.Понякога и от Германия внасят. Естествено всеки един самоуважаващ се автотърговец не може да не върне километрите -и той има случаи на върнати,но на лесни за манипулиране автомобили (VAG, BMW,Mercedes основно) .Тази конкретно изглежда читава - искай му ВИН номера и в МП София направи справка за километрите. Wink
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)