The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Още един мераклия за S60 или S80

#1
Здравейте.

Отдавна ми хващат окото тези два модела и преди 3 седмици реших да започна да следя за такава кола.

Днес ми беше и първият оглед на такава кола Smile

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11341941175603014">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1175603014</a><!-- m -->
споделям за другите търсещи Smile
Колата е цялостно пребоядисвана. Доста време е седяла на едно място (вкарана е преди май месец). Спирачните дискове бяха в трагично състояние. Акумулатор няма. Седалката на шофьора е в лошо състояние. Като цяло салона е доста добре. Има придърпване леко като се подава газ. Ролките потракват. Имаше леко разминаване на преден ляв фар и мигач. Други разминавания нямаше по елементите. Пластмасовите лайсни са в много лошо състояние. Няма сервизна книжка. За мен лично не е това колата, но модела и благинките в него ме карат да се влюбя Smile

Като един новобранец почетох няколко теми във форума и започнаха да изникват въпроси. Насочих се към D5 163к.с. и D5 185к.с. за S60. За S80 не съм се насочил точно за двигателя. Не желая да е много силен. Желая да е реагира адекватно, когато искам да изпреваря и да се кара спокойно и комфортно. Дали можете да препоръчате? Може би 2.4 TDi. Клоня към дизел.

Доколкото разбрах имат проблеми по предно окачване и съединител за дизелите. Също срещнах проблеми и във филтъра за твърди частици. Не можах да срещна точни цени за да се ориентирам. Дали можете да ми помогнете?

Утре ще гледам тази
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405529149016197">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 9149016197</a><!-- m -->

Струва ми се, че цената е по-ниска и ме кара да мисля, че има проблем. Харесва ми салона Smile
Вие какво мислите?
Reply

#2
Здравей колега,
много добре си се насочил за двигателите, смятам че D5 163 или 185 коня ще е перфектен и на S80. По окачването не знам да има сериозни проблеми, за съединителя нормално е да го смениш на около 300 000 км. Втората обява изглежда доста добре, но задължително я прекарай през сервиз на мото пфое за диагностика - може да си спестиш доста главоболия впоследствие. Съветвам те да се качиш и да покараш и двата модела - S60 и S 80 за да добиеш по-добра представа и за двата. Между другото, от кой град си?
Volvo S60 2.4 D5 - 2003 г.
Reply

#3
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details.php?id=3767&make=21&model=100&price_to=223000&year_after=1969&year_before=2014">http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... efore=2014</a><!-- m -->
Ето нещо над което да мислиш. И другите от сайта на МП.... Wink
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#4
Здравей колега.
До колко съм чел през годините за D5 имат проблемни дюзи за 163к.с. двигателя...за 185 к.с. проблема с дюзите е решен.
Определено D5 е много добър двигател с отлична динамика за разлика от атмосферните бензинови двигатели.
Бензиновите двигатели преди 2004г имат проблем с дроселовите клапи, което в твоя случай важи за обява 1. Иначе след 2004 проблема е решен с подмяната им със дросел на БОШ. Като цяло бензиновите двигатели са безпроблемни.
Относно първата обява..аз когато си търсех моята ходих да я гледам ..това беше преди...година и половина близо..имаше проблем със задния прозорец си спомням..
Относно втората обява кола на почти 8 години на 154хиил.км. и тия пари...да ме прощават търговците, Но някакви не ми се вързва..отваряй си очите!! Маховик, турбо, окачване, рейка!!
УСПЕХ !!
[Image: ab268624.gif]
[Image: ab262939.gif]
ВНИМАНИЕ!!!От много секс се ослепява!!!!!
Reply

#5
Здравейте отново.

От Монтана съм, но работя в София.

Spurs заслужава да се погледне!

HydroPower благодаря за насоките!

Ето и до къде съм...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405529149016197">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 9149016197</a><!-- m -->
Приятел я погледна и ми каза, че липсва филтъра за твърди частици. Доколкото разбрах е скъпичък. Колко ли струва? Порових да видя във форума някакви неща за тези филтри, но успях да видя само, че се регенерират и ... ако се махат трябва да се правят някакви настройки. Поради какви проблеми се махат тези филтри? И до какво води премахването им. Човека е готов да свали 700 лв от цената! Което стана още по-съмнително.

Погледнах тази
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412099300093885">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 9300093885</a><!-- m -->
Има теч на хидравлична течност. Което ме отказа.

Следват тези
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411754327852516">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 4327852516</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11406282900940238">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 2900940238</a><!-- m -->

В Пловдив и Пазарджик къде мога да ги вкарам в сервиз за читава проверка?

Благодаря за мненията.
Reply

#6
Филтъра за твърди частици се маха като се задръсти на макс и вече не може да се регенерира. Понеже е доста скъп в повечето случаи го премахват.
Споделените мнения след това са, че колата "върви повече"... Smile
Но задължително трябва да се пипне софтуера, иначе ще започне да записва грешки.
Автомобили от Пловдив и Пазарджик можеш да прегледаш в МП Пловдив.
В заключение, аз първо бих разгледал офертите от МП, все пак са проверени автомобили, получаваш ги обслужени, а и можеш да направиш малко отбивка в цената...
Поздрави и успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#7
Само ще споделя, че ако DPF-ът е махнат, защото най-вероятно му е свършил животът (запушил се е качествено), значи колата е на поне 350-400 000 км.
Поне на толкова започват да давят ядове в Германия, а в официалните бюлетини на ВОЛВО се подменят на 300 000 км!
За Пловдив и Пазарджик - по-добре да помогнат колегите от града на тепетата, защото МП Пловдив са ... меко казано зле :lol:
Поздрави и успех с покупката!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#8
Като препатил от DPF мога да кажа, че моят се задръсти на 98000 км от "качествени горива", премахнах го софтуерно и физически, и сега освен, че пушляви малко когато е студена други неприятни усещания няма. Определено върви повече, харчи по-малко - с над литър надолу е разходът. Мога да успокоя колегата, че колите преди 2006 нямат такива филтри, а само катализатори.
Reply

#9
STEW Wrote:Като препатил от DPF мога да кажа, че моят се задръсти на 98000 км от "качествени горива", премахнах го софтуерно и физически, и сега освен, че пушляви малко когато е студена други неприятни усещания няма. Определено върви повече, харчи по-малко - с над литър надолу е разходът. Мога да успокоя колегата, че колите преди 2006 нямат такива филтри, а само катализатори.
Твоят сериозно ли на тези км си замина? Да не би да е бил за VIDA-регенерация? :roll:
btw ... преди няколко дни на един познат се беше окекало ХС90-то ... на 44 000 км (2012).
Ходил до Разлог, сипал на "либимата" ми верига бензиностанции и след някоко км светнал триъгълник, паднала мощността, след още няколко км думнало нещо отпед, започнала да съска и влязла в сервизен режим.
Прибрал се за 4 часа, лека-полека. За щастие не е било бензин, а нафта, но с неясен състав.
Явно е направила някаква детонация и е изплюл мъркуча към турбото, но след закачане и ресетване се оправи ... сложи една добавка, покашляше 20-30 км още, но го прочисти на магистралата. Вече не ще и да чува за тези :mrgreen:
На DPF-ът му положението беше плачевно - 50-60 hpa на празен ход, а вчера вече 3, както трябва да бъде.
Моята е на 3-4 на празен ход и около 30 вдига на 4000 оборота, но е на близо 170 000 км.
Какви горива ни продават ... никой не знае :evil:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#10
Big Grin Big Grin , питай Ники, той да ти каже колко регенерации прави, окапа му косата на момчето. Уж сипвах нафта само от ЕКО - все същата помия е. От МП ми изкараха, че едва ли не трябва да идвам на работа през Вакарел, за да се регенерира. При мен имаше и проблемни сензори, единия го сменихме, но казах, че за другия няма да дам над 400 лева - за толкова пари го махнах и сега е ок.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)