The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 2.0 Шум от диференциала

#1
Здравейте колеги. След почти 3 години и 60 000км без никакви ремонти (верно ще ме надживее...) се наложи най-после да вляза в бокса. Човека вдигна едната гума, завъртях и металния шум си го има и на скорост, и на свободна. Като вдигна другата гума - същия филм. Каза, че се чува от скоростите. Източи маслото от кутията, видяхме, че няма стружки или отломки и го върна обратно. Скоростите си влизат всички без проблем и затова диагнозата се оказа лагери на диференциала. Думите на човека бяха: "Вземи си друга ск. кутия и ще ти я сменя. Не ми се занимава да разглобявам". В следващия сервиз - същата работа. Първо ми каза, че ще ми ги сменя лагери, а после се отказа?! Сега аз трябва да сменям здрава кутия, с друга в неизвестно състояние. Някой имал ли е подобен проблем, че наистина не знам какво да предприема...
\\// (()) ||_ \\// (()) V40 / 2.0i / 138кс
Reply

#2
Аз съм сменял лагери на диференциала, малък и голям.Сваляне и поставяне на СК(100-140 лева).Отваряне и затваряне на СК(90 лева).Малък и голям лагер на диференциала 120 лева.Резултата чисто нова скоростна кутия, която ще те надживее. СК втора ръка-300-400 лева, гаранция-Франция. Моята СК е френска-JC5222.


Attached Files Thumbnail(s)
               
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
За Варна, човекът който прави скоростни кутии(автоматични също), ако той монтира СК, дава и гаранция!!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#4
Сложих втора употреба..издържа 1 година..
Ford Fiesta 1.1i Ex 2009-2010
Volvo s40 2.0 Ex 2010-2012
Volvo s40 2.0 Ex 2012-2013
Pegeout 405 1.9 GLD  Ex 2013-2014
Volvo s40 2.0 Ex 2013-2014
Volvo 850 2.5i EX 2014-2017
Volvo s40 1.9 T4 EX 2017-2019
Volvo 850 T5R NOW
Volvo it`s my life...


[Image: ab224929.gif]
Reply

#5
Благодаря колеги. В такъв случай ще търся някой в Пловдив, на когото му се занимава с ремонт на скоростни кутии. Едва ли ще имам път към Варна скоро...
\\// (()) ||_ \\// (()) V40 / 2.0i / 138кс
Reply

#6
Предполагам някои колеги ще имат същия проблем, затова ето накратко ремонта: семеринги и лагери SNR 3бр.(и един на съединителя) - 185лв., феродов диск (беше наполовина износен) - 55лв., труд - 200лв. и резултата е както казва колегата@ ico_kosara007 чисто нова скоростна кутия, която ще ме надживее.
\\// (()) ||_ \\// (()) V40 / 2.0i / 138кс
Reply

#7
Беше хубаво да смениш превантивно и вътрешния маншон на лявата полуоска, че много обичат да се късат и да мята маслото на дифа.С времето хвърляй по едно око дали ти капе трансмисионно масло и дали губи нивото, че да не сменяш кутията барабар с новите лагери.Айде сега да те вкарам в параноя :mrgreen:
V40 B4204S '97
Reply

#8
Дано да си аматьор в пророчеството, колега...Smile Но всъщност ще питам монтьора дали е сменил маншона, защото идеята беше да се смени всичко, което би ми направило проблем през следващите 150 хил. км.
\\// (()) ||_ \\// (()) V40 / 2.0i / 138кс
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)