Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Здравейте колеги,най-накрая се сдобих и с Волво В40 Т4 98г. и разбира се искам да го засиля малко,знам че има доста теми по въпроса отнасящи се за двулитровия двигател с 160к.с.,но за Т4 информацията е доста малко.
1.Как да премахна катализатора без да светне лампата за авария или по точно как да излъжа втората ламбда сонда?
2.Имам налични дюзи 400сс. ,както и по-голямо турбо,мога ли да внасям корекции на фабричния компютър или трябва допълнителна електроника?
3.По-голяма бензинова помпа и без това старата издава странни звуци ако можете ме насочете към номер на Бош?
За сега това се сещам,все пак го имам от няколко часа,но ще съм много благодарен,ако някой е правил такъв проект и напише с подробности какво е правил и какви резултати е постигнал.
Posts: 4,367
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1999">viewtopic.php?f=15&t=1999</a><!-- l --> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=77">viewtopic.php?t=77</a><!-- l -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Да точно тези теми имах в предвид като казах,че има доста информация за 2,0 турбо 160к.с.,а аз питам конкретно за 1,9 200к.с. Т4,като ги прочетох разбрах,че двата двигателя са доста различни,степен на сгъстяване,турбини,биели и др. подобни.А и никъде не прочетох как се лъже втората ламбда сонда,което на този етап ме интересува най-много.
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Ако въобще се захванеш с този проект,ти е необходима друга електроника,която не се интересува от ламбда сондата.Или правиш кола,която върви и за кеф цена няма или просто си остава в оригиналният вид и гледаш да оптимизираш пъргавост и обслужване с оригиналните компоненти.
Бюджета за по евтиният вариянт,със сигурност ще надхвърли покупката на кола на старо от твоят вид в прилично състояние.От там на татък нещата са х3 за скромно подобрение.А за въпросните теми отиват х5 стойност на колата на старо + много лично участие+много знания и умения.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Привет !
С фабричната електроника,трудно ще управляваш по големите дюзи и новата турбина.А за проекта на първо време,спокойно може да оставиш оригиналните дюзи.
Успех в начинанието.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
За сега "вникнахме" в оригиналната електроника и ще видим до къде ще ни позволи.Понеже колата ще се кара ежедневно,за сега не обмислям слагането на друга електроника,защото ще е много трудно да се нагодят преходните режими заедно с ниските обороти и в градски условия ще е трудно за каране.
Posts: 450
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Здравей,в никакъв случай не слагай дюзите.Това е равносилно на детонация и счупен мотор.Отиди на дино стенд да ти направи оптимизация.Вземи литература и ЧЕТИ,ЧЕТИ , тогава започни.Събирай знания части и ПАРИ.Аз все още чета.....УСПЕХ!!!
Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Чета,чета ама все още не мога да намеря информация как да се справя с дебитомера.Колата тръгва прекрасно и след миг като достигне налягане 0,5 бара(уреда не е 100% точен де)спира и почва да си ускорява праволинейно,със старата турбина с тези настройки на компа вдигаше 0,9 и колата си вървеше същото.За да се уверя,че всичко при монтажа е изпълнено както трябва извадих маркучето към турбото и за секунда вдигна 1,5бара.,разбира се само веднъж и предпазливо за да не стане инфекция.
Също така чета, тук там, че е възможно да стане с дебитомер от 850 Т5,но никъде не намирам дали е 100% сигурно или са само предположения и ако става(защото според ауто датата дава други стойности) как се свързва,защото е с 1пин повече.
Общо взето идеята ми е да накарам колата да надува 1,3-1,4 бара без да обеднявам сместа със стандартното ЕКУ.
Posts: 450
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
На всичко това ти отговаря г-н Кангалов.Върни се и прочети внимателно поста."С този комп..............
Чети още прозира незнание.Нищо лично даже прекалено приятелски.Просто виждам себе си и затова пиша.УСПЕХ!!
|