The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Заигравка с V40 T4

#1
Здравейте колеги,най-накрая се сдобих и с Волво В40 Т4 98г. и разбира се искам да го засиля малко,знам че има доста теми по въпроса отнасящи се за двулитровия двигател с 160к.с.,но за Т4 информацията е доста малко.

1.Как да премахна катализатора без да светне лампата за авария или по точно как да излъжа втората ламбда сонда?
2.Имам налични дюзи 400сс. ,както и по-голямо турбо,мога ли да внасям корекции на фабричния компютър или трябва допълнителна електроника?
3.По-голяма бензинова помпа и без това старата издава странни звуци Big Grin Big Grin ако можете ме насочете към номер на Бош?

За сега това се сещам,все пак го имам от няколко часа,но ще съм много благодарен,ако някой е правил такъв проект и напише с подробности какво е правил и какви резултати е постигнал.
Reply

#2
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1999">viewtopic.php?f=15&t=1999</a><!-- l --> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=77">viewtopic.php?t=77</a><!-- l -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
Да точно тези теми имах в предвид като казах,че има доста информация за 2,0 турбо 160к.с.,а аз питам конкретно за 1,9 200к.с. Т4,като ги прочетох разбрах,че двата двигателя са доста различни,степен на сгъстяване,турбини,биели и др. подобни.А и никъде не прочетох как се лъже втората ламбда сонда,което на този етап ме интересува най-много.
Reply

#4
Ако въобще се захванеш с този проект,ти е необходима друга електроника,която не се интересува от ламбда сондата.Или правиш кола,която върви и за кеф цена няма или просто си остава в оригиналният вид и гледаш да оптимизираш пъргавост и обслужване с оригиналните компоненти.
Бюджета за по евтиният вариянт,със сигурност ще надхвърли покупката на кола на старо от твоят вид в прилично състояние.От там на татък нещата са х3 за скромно подобрение.А за въпросните теми отиват х5 стойност на колата на старо + много лично участие+много знания и умения.

Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
Започваме с премахването на катализатора и монтажа нa по-голяма турбина,заменяме стандартната TD04H-14T със такава от S60 Т5 т.е. TD04HL-16T.За да е по-лесно и по-бързо за сега не си правя изходящ колектор,а има възможност да се монтира на фабричната генерация.
Следва монтиране на по-голяма бензинова помпа и може би регулатор,ама на пазара има толкова много предложения и толкова много различни цени,че ако някой има опит с тях е добре да сподели.

   

   

   

   
Reply

#6
Привет !
С фабричната електроника,трудно ще управляваш по големите дюзи и новата турбина.А за проекта на първо време,спокойно може да оставиш оригиналните дюзи.
Успех в начинанието.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#7
За сега "вникнахме" в оригиналната електроника и ще видим до къде ще ни позволи.Понеже колата ще се кара ежедневно,за сега не обмислям слагането на друга електроника,защото ще е много трудно да се нагодят преходните режими заедно с ниските обороти и в градски условия ще е трудно за каране.
Reply

#8
Здравей,в никакъв случай не слагай дюзите.Това е равносилно на детонация и счупен мотор.Отиди на дино стенд да ти направи оптимизация.Вземи литература и ЧЕТИ,ЧЕТИ , тогава започни.Събирай знания части и ПАРИ.Аз все още чета.....УСПЕХ!!!
Reply

#9
Чета,чета ама все още не мога да намеря информация как да се справя с дебитомера.Колата тръгва прекрасно и след миг като достигне налягане 0,5 бара(уреда не е 100% точен де)спира и почва да си ускорява праволинейно,със старата турбина с тези настройки на компа вдигаше 0,9 и колата си вървеше същото.За да се уверя,че всичко при монтажа е изпълнено както трябва извадих маркучето към турбото и за секунда вдигна 1,5бара.,разбира се само веднъж и предпазливо за да не стане инфекция.
Също така чета, тук там, че е възможно да стане с дебитомер от 850 Т5,но никъде не намирам дали е 100% сигурно или са само предположения и ако става(защото според ауто датата дава други стойности) как се свързва,защото е с 1пин повече.

Общо взето идеята ми е да накарам колата да надува 1,3-1,4 бара без да обеднявам сместа със стандартното ЕКУ.
Reply

#10
На всичко това ти отговаря г-н Кангалов.Върни се и прочети внимателно поста."С този комп..............
Чети още прозира незнание.Нищо лично даже прекалено приятелски.Просто виждам себе си и затова пиша.УСПЕХ!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)