The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спортен филтър за 850 или място за бензинова печка

#1
Здравейте,

карам 850 от 93-та. Купих си печка на Aadric. Не мога да намеря обаче място на която да я монтирам. Прикачения файл е снимка на по-ново 850 и по-нова печка. При мене там се намира активния филтър за картерните газове, но дори и да го преместя, мястото е недостатъчно за мойта печка, понеже тя е малко по-голяма от тази на снимката. Четох за няколко варианта за монтирането на печката:
1 - стената зад мотора: Там място има, но закрепванет е трудно, защото трябва да се заваряват шпилки за стената. Притеснен съм и да не изгори ватата за заглушаване на звука от мотора, с която е облицована стената. Обслужването на колата става значително по-трудно - за смяна на ремъци или съединител, ще трябва да се сваля и печката.
2 - под багажника до мястото за резервната гума - там място наистина има, но прокарването на маркучите за водата ми се струва доста неефективно (високи топлинни загуби), както и рисково, защото при задиране може да се скъса маркуч.

Та въпросите ми са 2:
1 - Някой знае ли на Волво 850 от 93-та година с бензинова печка на Aardic, къде точно седи печката оригинално?
2 - Ако сложа кръгъл спортен филтър, как точно ще влиае липсата на термостата от кутията, който подава топъл въздух, когато температурите са много ниски? Какви ще са последствията от липса на този термостат? (Кутията на филтъра е идеалното място на което мога да монтирам печката)


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#2
Здравей колега аз лично съм виждал две 850-сятки с печки и двете дизел.Едната беше с оригинална и тя стоеше зад задна дясна гума,а управлението и беше под пепелника за мен такава кола с такава екстра със свещ трябва да е търсиш,но както и да е...Другата беше правена допълнително и беше сложена над изпускателните колектори или както си упоменал в точка 1.
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#3
По точка 2 мисля че не е фатално. Даже студеният въздух е по-богат на кислород спрямо единица обем.
ex XC90
Reply

#4
Колега, няма да имаш ядове със студения въздух, слагай конус, само съвета ми е да си вземеш качествен K&N или J&R!!!
А снимката която си прикачил не е от 850-ка!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)