11-04-2014, 07:10 PM
Здравейте,
карам 850 от 93-та. Купих си печка на Aadric. Не мога да намеря обаче място на която да я монтирам. Прикачения файл е снимка на по-ново 850 и по-нова печка. При мене там се намира активния филтър за картерните газове, но дори и да го преместя, мястото е недостатъчно за мойта печка, понеже тя е малко по-голяма от тази на снимката. Четох за няколко варианта за монтирането на печката:
1 - стената зад мотора: Там място има, но закрепванет е трудно, защото трябва да се заваряват шпилки за стената. Притеснен съм и да не изгори ватата за заглушаване на звука от мотора, с която е облицована стената. Обслужването на колата става значително по-трудно - за смяна на ремъци или съединител, ще трябва да се сваля и печката.
2 - под багажника до мястото за резервната гума - там място наистина има, но прокарването на маркучите за водата ми се струва доста неефективно (високи топлинни загуби), както и рисково, защото при задиране може да се скъса маркуч.
Та въпросите ми са 2:
1 - Някой знае ли на Волво 850 от 93-та година с бензинова печка на Aardic, къде точно седи печката оригинално?
2 - Ако сложа кръгъл спортен филтър, как точно ще влиае липсата на термостата от кутията, който подава топъл въздух, когато температурите са много ниски? Какви ще са последствията от липса на този термостат? (Кутията на филтъра е идеалното място на което мога да монтирам печката)
карам 850 от 93-та. Купих си печка на Aadric. Не мога да намеря обаче място на която да я монтирам. Прикачения файл е снимка на по-ново 850 и по-нова печка. При мене там се намира активния филтър за картерните газове, но дори и да го преместя, мястото е недостатъчно за мойта печка, понеже тя е малко по-голяма от тази на снимката. Четох за няколко варианта за монтирането на печката:
1 - стената зад мотора: Там място има, но закрепванет е трудно, защото трябва да се заваряват шпилки за стената. Притеснен съм и да не изгори ватата за заглушаване на звука от мотора, с която е облицована стената. Обслужването на колата става значително по-трудно - за смяна на ремъци или съединител, ще трябва да се сваля и печката.
2 - под багажника до мястото за резервната гума - там място наистина има, но прокарването на маркучите за водата ми се струва доста неефективно (високи топлинни загуби), както и рисково, защото при задиране може да се скъса маркуч.
Та въпросите ми са 2:
1 - Някой знае ли на Волво 850 от 93-та година с бензинова печка на Aardic, къде точно седи печката оригинално?
2 - Ако сложа кръгъл спортен филтър, как точно ще влиае липсата на термостата от кутията, който подава топъл въздух, когато температурите са много ниски? Какви ще са последствията от липса на този термостат? (Кутията на филтъра е идеалното място на което мога да монтирам печката)