The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Търся 2 бр дюзи

#1
Търся 2 бр дюзи за V50 2.0 D, 136 к.с.

Off Topic : Може и да ми препоръчате съвет за някой който
рециклира като хората такива, както и цени ако знаете...
днес ми искаха 240 лв за брой, но трябва да се рециклират всички, въпреки че 2 са по зле...
Така че ако не намеря 2 други трябва да го направя...
Reply

#2
Здравей. Пиша тук понеже в друга тема си споменал за проблема си. От около две седмици аз имам същите оплаквания. Първо палене сутрин сутрин 2-3 минути пуши бяло синьо все едно гледаш скутер, чак ме е срам да тръгна, такива къдели. Не съм фен на добавките но преди да влеза във филма с дюзите реших да пробвам. Вчера купих Бардал дизел инжектор клийн 11 (така май се казваше че шишето не е пред мен) 1л на 30 литра нафта сеслага за силно замърсени инжектори и горивна система. Тази сутрин беше 7 градуса запалих колата и ооо чудо! Не че са фръкнали теменужки от ауспуха, но нямаше грам пушек и кълбета както в последно време. Мотора е осезаемо по тих и вече не тресе. Не смея да се зарадвам. Пробвай ако искаш тубата я взех за 38 лв. После я намерих в нета за 32.
Reply

#3
за съжаление при мен проблема е установен след сваляне на дюзи и тест на стенд. Две от дюзите не минаха теста защото магнитите на пиезото са паднали под 160 Ома. Две обаче не мога да рециклирам, защото ще замине някаква си компенсация, така че пътувам към рециклиране на 4-те, освен ако не намеря две втора ръка, които да минат теста.... Сложиха една моя в сепвиза, заедно с 3 чисто нови, и двигателя се успокои и заработи като коте...
Reply

#4
Потърси в E-bay, има рециклирани на цени около 100-120 евро/бр., които са практически като нови.
Ако беше с D5 и No.3, щях да помогна - имам 1 комплект рециклирани, но ти си мотора на Форд.
Имат ли някакъв номер тези дюзи, отгоре на бобинката?
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
Моя двигател е Пежо 2000 136 кс
имат номер после ще го препиша....
Reply

#6
Понеделник оставям за рециклиране на дюзите, и ще дам обратна връзка кво е станало....
Reply

#7
Някакво развитие колега?
Reply

#8
Съсипан съм...
Оставих в понеделник колата в Джуди сервиз за рециклиране, като трябваше да бъде готово на следващият ден... До днес (петък 18 часа), не можеха да я оправят и днес ми я върнаха, като си взеха новите разпръсквачи, игли и там другите си неща, върнали са моите и казаха че не могат да се оправят и не знаят какъв е проблема, пари не взеха. Същите преди две седмици казаха че с една хилка ще съм ок, сега ми я връщат преебана тотално... сега е много по-зле откакто когато я закарах... Пушеше сутрин за по минута и тресеше мотора като след това се оправяше, сега тресе постоянно и ужасно, пуши постоянно облаци... Чува се като подам газ нещо като все едно аванс на старите бензинови коли, предварение ли е, кво е не знам, работи като на три цилиндъра... Гледам че единият магнит е сменен (различен е надписа от другите)... Направо се отчайвам!
Ето такива са моите дюзи (снимката) - 5-ци са...
Някой знае ли могат ли да се заменят 5-ци със 6-ци?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#9
Моля някой да помогне и да ме прати при някой който да ми каже какъв е проблема, и да го оправи...
Reply

#10
alesist Wrote:Моля някой да помогне и да ме прати при някой който да ми каже какъв е проблема, и да го оправи...

Ще задам вечния въпрос : " Откъде си колега ? "
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)