bd33 Wrote:Майстора не можа нищо да открие като проблем ,около 10 дни колата вървя без проблем и от 3-2 дни пак започна същите номера .Винаги пали сутрин ,но ако я изгася след 2-3 километра спира да пали и трябва чакане 30-40 минути .Интересното е че на когато карам 25-30 километра няма проблеми ,пали си нормално .Днес забелязах че когато на 30 минута започна да се опитва да пали се чува пукане от ауспуха и така препука няколко пъти ,запали и след това видях че голямо количество конденз е излизал от ауспуха .Възможно ли е някъде по ауспуха да се затлачва с конденз и да не пали заради това.Този проблем с паленето го няма цяла пролет и лято и когато застудее в средата на есента се появява,заедно с конденза който се образува в ауспуха.Почти съм сигурен, че има нещо общо между проблема с паленето и конденза който винаги се появява в студено и влажно време!
здрасти колега,само не разбрах с кой мотор е колата
при мен на старата четворка 1.7и(нямаше газова уредба и никога не е имала),този твой проблем,който цитирам сега при мен се оправи със смяна на ламбда сонда,не съм и диагностицирал и определял нищо,просто ми намира на неправилно количество бензин(дали по-малко или повече не съм дотолкова запознат да определя)
основният ти проблем също го имах,при мен се оказа тръгваща си бензинова помпа,смених я с нова,но заедно с това реших да рециклирам и стартета изцяло.проблемите,описани и при теб изчезнаха
знам,че отговора ми не е изчерпателен и точен,но при тези симптоми(същите като твойте) направих описаните от мен неща и нямаше помен от тях.говоря все пак за 1.7и
мотора.
за по детайлно пояснение и по детайлен и аргументиран съвет с факти се обърни към колегите Кангалов и Андро
поздрави и дано се оправи колицата и да те вози още много и безпроблемно