The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Необясним проблем при палене

#1
Имам проблем от както стана студено с паленето.Волвото пали винаги сутрин и след минута-две каране спирам да купя нещо от магазин примерно и след това колата не пали .Върти си супер стартера, но все едно е свършил бензина или се е скапала бензиновата помпа .Зарязвам колата ,връщам се след половин-един час и колата пали все едно нищо не е било.Тоя номер го прави поне 2-3 пъти седмично .Ако някой има разумно обяснение-да помага .Колата я гледаха двама майстори ,взеха ми парици уж че сменили някакъв кабел ,който е трябвало много по-рано да сменя и след няколко дни всичко отначало
Reply

#2
Аз имах такъв проблем с старото волво с40. Когато е загряло не палеше, когато е студено нямаше проблем. Оказа се че е от температурния датчик. Пробвай да го откачиш. При мен се получи, че показзвал, че колата е студена, а тя всъщност е позагряла и наливаше много гориво и я давеше
Reply

#3
Преди малко ми направи същия проблем и забелязвам че колата започва да прекъсва и да не пали след като датчика за температурата стигне 25-35 градуса.Оставих я при майстор да я прави,той мисли че може да е от някакъв датчик на коляновия вал ....???!!
Reply

#4
Не е от датчика на коляновият вал.
Или от температурният датчик,както ти каза колегата или от стъпковият мотор на дроселовата клапа.Някой казва на колата да налее повече гориво и се дави.За това след като се върнеш след 10-15 минути пали отново без проблем,защото повечкото бензин се е изпарил през камерите ...
Wink
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
Майстора не можа нищо да открие като проблем ,около 10 дни колата вървя без проблем и от 3-2 дни пак започна същите номера .Винаги пали сутрин ,но ако я изгася след 2-3 километра спира да пали и трябва чакане 30-40 минути .Интересното е че на когато карам 25-30 километра няма проблеми ,пали си нормално .Днес забелязах че когато на 30 минута започна да се опитва да пали се чува пукане от ауспуха и така препука няколко пъти ,запали и след това видях че голямо количество конденз е излизал от ауспуха .Възможно ли е някъде по ауспуха да се затлачва с конденз и да не пали заради това.Този проблем с паленето го няма цяла пролет и лято и когато застудее в средата на есента се появява,заедно с конденза който се образува в ауспуха.Почти съм сигурен, че има нещо общо между проблема с паленето и конденза който винаги се появява в студено и влажно време!
Reply

#6
bd33 Wrote:Майстора не можа нищо да открие като проблем ,около 10 дни колата вървя без проблем и от 3-2 дни пак започна същите номера .Винаги пали сутрин ,но ако я изгася след 2-3 километра спира да пали и трябва чакане 30-40 минути .Интересното е че на когато карам 25-30 километра няма проблеми ,пали си нормално .Днес забелязах че когато на 30 минута започна да се опитва да пали се чува пукане от ауспуха и така препука няколко пъти ,запали и след това видях че голямо количество конденз е излизал от ауспуха .Възможно ли е някъде по ауспуха да се затлачва с конденз и да не пали заради това.Този проблем с паленето го няма цяла пролет и лято и когато застудее в средата на есента се появява,заедно с конденза който се образува в ауспуха.Почти съм сигурен, че има нещо общо между проблема с паленето и конденза който винаги се появява в студено и влажно време!

здрасти колега,само не разбрах с кой мотор е колата
при мен на старата четворка 1.7и(нямаше газова уредба и никога не е имала),този твой проблем,който цитирам сега при мен се оправи със смяна на ламбда сонда,не съм и диагностицирал и определял нищо,просто ми намира на неправилно количество бензин(дали по-малко или повече не съм дотолкова запознат да определя)
основният ти проблем също го имах,при мен се оказа тръгваща си бензинова помпа,смених я с нова,но заедно с това реших да рециклирам и стартета изцяло.проблемите,описани и при теб изчезнаха
знам,че отговора ми не е изчерпателен и точен,но при тези симптоми(същите като твойте) направих описаните от мен неща и нямаше помен от тях.говоря все пак за 1.7и
мотора.
за по детайлно пояснение и по детайлен и аргументиран съвет с факти се обърни към колегите Кангалов и Андро
поздрави и дано се оправи колицата и да те вози още много и безпроблемно
[Image: ab284746.gif]

Reply

#7
Мотора е Volvo 460 GLE 94 година пълна инжекция не е имала никога газ .Ще говоря с майстора ми за тези решения ми предлагаш ,но странното е че никога не прави проблем с паленето сутрин ,а след като карам километър -два и я изгася няма палене около половин час ...а още по странното е че като запали сутрин и тръгна на дълъг път 25-30 километра няма никакви проблеми колкото и пъти да спирам и паля след това колата е пушка .Не е истина просто....
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)