The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със запалване на Волво 460 1,7 турбо

#1
От известно време имам проблеми със запалването. Понеже съм лаик посетих няколко майстори.Резултата- куп пари, сменени много части, проблема си стои. Последният майстор каза, че са му изчерпани идеите. Та затова реших да пиша тук.
Проблема е следния: при студен двигател стартера си завърта нормално, двигателя запалва и веднага след това угасва. След 6-7 такива завъртания, двигателя запалва, но ниските обороти почти ги няма. Двигателя работи неравномерно- на празен ход се колебаят между 600 и 800 оборота. Звука е като дизелов двигател. Купето тресе.Когато загрее върви си нормално, както и пали нормално, но на празен ход ниските обороти ги няма.
Автомобила е само на бензин, няма газова уредба.
Сменени: бензинова помпа, горивен филтър, стъпков мотор, свещи, капачка, палец. Ежекторите са почистени, дросела също.Проверени са кабелите за свещите- уж са ок.
Автомобила е с мотор 1721 кубика, мотора е В18FT107, 122 коня.
Ако някой има идеи, ще се радвам да ги сподели
Reply

#2
Сменете ги и тия кабели и да видим какво ще стане!!! А какви свещи сложихте? Да не е проблем със самия комп!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
От цялата работа ме навежда на мисълта, че може да е нещо по компа.
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#4
От цялата работа,няма предварение.Или са сложили не павилните свещи.или е повреден ТПС на дроселовата клапа.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
Благодаря на колегите изразили мнение. Ще споделя всичко с майстора и в последствие, ако се реши или не проблема ще пиша
Reply

#6
Георги Доб Wrote:Благодаря на колегите изразили мнение. Ще споделя всичко с майстора и в последствие, ако се реши или не проблема ще пиша

за всеки случай си провери и регулатора за гориво ,рядко дефектира ,но . и налягането на помпата...не рови в електрониката -тя е желязна!
Reply

#7
Налягането на помпата е 4 бара, колкото е по документацията. Старото беше 2,8-3 поради тази причина и смениха помпата с нова. Карам автомобила от няколко дни, за да видя какви са проблемите. Разхода на гориво е над нормалното. Според компа показва моментен разход на градско 23- 24, като загрее пада до 21-22, което според мен е нереално високо, преди проблемите на същото каране и условия си показваше 11- 12. Забелязвам и още нещо, което ме смущава- при потегляне от място, даже и при топъл двигател, при включване на първа, двигателя губи мощност и започва да се чуди дали да изгасне. След 3- 5 секунди изведнъж се изфорсира и автомобила се изстрелва внезапно. Понякога, но не винаги се получава същото и при смяна на предавките- двигателя губи мощност, започва да глъхне и след това следва форсаж и преминаване към нормална работа.
Освен това по никой начин автомобила не иска да запали, ако не подам газ от педала, което преди повредата си беше немислимо.
Reply

#8
тпс сензор на дроселовата клапа,ламбда сонда,въздушен филтър и прочие неща,който са свързани с горивната система,който не сте видяли или сменили.Тези неща бих изчоплил под лупа,ако трябва от яд няма да си легна,но ще изям всичко по колата и ще открия проблема(просто съм инат голям)
все пак спомени ако е възможно и удобно какво е мнението на майстора или майсторите след всички сменени неща и прегледани ред други
поздрави,Ивайло
[Image: ab284746.gif]

Reply

#9
Георги Доб Wrote:Налягането на помпата е 4 бара, колкото е по документацията. Старото беше 2,8-3 поради тази причина и смениха помпата с нова. Карам автомобила от няколко дни, за да видя какви са проблемите. Разхода на гориво е над нормалното. Според компа показва моментен разход на градско 23- 24, като загрее пада до 21-22, което според мен е нереално високо, преди проблемите на същото каране и условия си показваше 11- 12. Забелязвам и още нещо, което ме смущава- при потегляне от място, даже и при топъл двигател, при включване на първа, двигателя губи мощност и започва да се чуди дали да изгасне. След 3- 5 секунди изведнъж се изфорсира и автомобила се изстрелва внезапно. Понякога, но не винаги се получава същото и при смяна на предавките- двигателя губи мощност, започва да глъхне и след това следва форсаж и преминаване към нормална работа.
Освен това по никой начин автомобила не иска да запали, ако не подам газ от педала, което преди повредата си беше немислимо.
по документация е 3,5 бара -дай да видим къде прочети 4-те бара .. моментния разход на инфото ,не трябва да се отчита ,като критерий,за разход на автомобила ,защото на ускоряване -всяка кола дърпа 30 на 100 / разхода се мери от зареждане до горе и изминат пробег -до следващо зареждане ! инфоцентъра има възможност да покаже и среден разход ,не само моментния ! проблема ти най вероятно е в ония маркучи за високото нялягане дето духа турбото -или нещо свързано със въздуха ,освен както се изказаха по горе с ТПС!
Reply

#10
Не съм писал отдавна по темата, понеже изчаквах да се произнесе и последния майстор когото посетих. Всичко, което е написано от колегите по горе е вече е изпълнено, без ламбда сонда, тя не е сменена. Но май и не ми се инвестират повече пари. Колкото дадох, щяха да ми стигнат да сменя автомобила. В крайна сметка откриха спукан един маркуч на вакумите, смениха го и ме посъветваха да си ги прегледам всичките и да ги сменя. Работата на двигателя се подобри, разхода на гориво падна, но проблема със запалването остана. Учудващо, че сега когато стана студено, имам предвид по предните дни, автомобила пали от първия път и инфо центъра показва "ОК", докато беше по топло даваше, че има грешка. Иначе повечето проблеми при потеглянето си останаха. Запалва, тръгва тромаво, няма мощност. При натискане на съединителя или спирачката или угасва или е пред угасване. При 10 минути работа на двигателя, тези проблеми изчезват.Работи нормално, движи се нормално и те така.
Сменени са въздушен филтър, температурен датчик, свещи- уж са правилните, тпс- прегледано, работи нормално. Лошото е, че така и не можах да намеря човек със софтуер за тази машина.
Някакви други идеи?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)