The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Добавка за антифриз

#11
Nedelchev_1 Wrote:
mar7ooo_92 Wrote:Нали знаете, че по принцип дизелите загряват много по бавно от бензина, особено зимата. На празен ход дори в най-големите жеги не може да достигне оптимална температура. Вариант си е да сложиш печка, което не е много лесно, но път е много готино решение, но пък ако изобщо не иска да загрява да няма някакъв друг проблем ?

След като един път загрее нямам проблеми, температурата не пада и радиатора ми е студен. Старото ми волво имаше проблем с термостата и знам как е. Градско загрява, а като изляза извън града и температурата падаше. Не знам дали е нормално загряването. При 3-4 градуса външна температура за около 8-9 мин. работа на празен ход на място загрява до първото деление, смисъл стрелката мръдва около 2мм. На първата чертичка е 45 градуса.

Нормално е, все пак е дизел, при мен е същото, трябва да му се подава газчица за да загрее по-бързо или както написахме с печка. Smile
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#12
mar7ooo_92 Wrote:Нали знаете, че по принцип дизелите загряват много по бавно от бензина, особено зимата. На празен ход дори в най-големите жеги не може да достигне оптимална температура. Вариант си е да сложиш печка, което не е много лесно, но път е много готино решение, но пък ако изобщо не иска да загрява да няма някакъв друг проблем ?

Колега , не съм съгласен - как да не загрява дизела дори и в най-големите жеги :?: Ако не загряваше , значи не му трябва и охлаждане , няма нужда от радиатор , антифриз , водна помпа ....производителите можеше да си ги спестят тези части ....
Nedelchev_1 Wrote:Градско загрява, а като изляза извън града и температурата падаше.

Типичен синдром за проблем с термостата !

Моето мнение е , че дизела загрява малко по-бавно от бензина , например ако бензинов автомобил достигне работна температура за 5 минути ( зависи от Т. на околната среда ) дизеловия автомобил ще достигне работна температура за 7 минути .
Ако има навити можем да направим едно сравнение на два автомобила дизел и бензин с горе-долу еднакви кубатури на двигателя ...
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#13
Mihov Wrote:
mar7ooo_92 Wrote:Нали знаете, че по принцип дизелите загряват много по бавно от бензина, особено зимата. На празен ход дори в най-големите жеги не може да достигне оптимална температура. Вариант си е да сложиш печка, което не е много лесно, но път е много готино решение, но пък ако изобщо не иска да загрява да няма някакъв друг проблем ?

Колега , не съм съгласен - как да не загрява дизела дори и в най-големите жеги :?: Ако не загряваше , значи не му трябва и охлаждане , няма нужда от радиатор , антифриз , водна помпа ....производителите можеше да си ги спестят тези части ....
Nedelchev_1 Wrote:Градско загрява, а като изляза извън града и температурата падаше.

Типичен синдром за проблем с термостата !

Моето мнение е , че дизела загрява малко по-бавно от бензина , например ако бензинов автомобил достигне работна температура за 5 минути ( зависи от Т. на околната среда ) дизеловия автомобил ще достигне работна температура за 7 минути .
Ако има навити можем да направим едно сравнение на два автомобила дизел и бензин с горе-долу еднакви кубатури на двигателя ...


Абсолютно съм съгласен с теб Михов,

както казах при мен 60-ката стопля за отрицателно време, склонен съм да повярвам, че може и по бързо от някой бензинови коли да го прави. Да не говорим, за паленето от студен двигател при минусови температури, където на -13 в Алпите си палеше като посред лято (правих и клипче). Дизелите се промениха много през последните години и са на далеч от това което са били през 80-90те.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#14
Mihov Wrote:
mar7ooo_92 Wrote:Нали знаете, че по принцип дизелите загряват много по бавно от бензина, особено зимата. На празен ход дори в най-големите жеги не може да достигне оптимална температура. Вариант си е да сложиш печка, което не е много лесно, но път е много готино решение, но пък ако изобщо не иска да загрява да няма някакъв друг проблем ?

Колега , не съм съгласен - как да не загрява дизела дори и в най-големите жеги :?: Ако не загряваше , значи не му трябва и охлаждане , няма нужда от радиатор , антифриз , водна помпа ....производителите можеше да си ги спестят тези части ....
Nedelchev_1 Wrote:Градско загрява, а като изляза извън града и температурата падаше.

Типичен синдром за проблем с термостата !

Моето мнение е , че дизела загрява малко по-бавно от бензина , например ако бензинов автомобил достигне работна температура за 5 минути ( зависи от Т. на околната среда ) дизеловия автомобил ще достигне работна температура за 7 минути .
Ако има навити можем да направим едно сравнение на два автомобила дизел и бензин с горе-долу еднакви кубатури на двигателя ...

Честно казано, аз моята дизелотвата да загрее на място никога не съм я виждал (термостата е на 100% здрав), включвал се е вентилатор през лятото в големите жеги, но много по рядко от на бензиновата. Като цяло дизелите се промениха много, но ако не се лъжа работната температура на дизел е по-малка, или бъркам?
Тук има тема подобна на тази. Smile
п.п. Ще се опитам да направя тест за колко време загрява бензиновата и дизеловата. Smile
п.п.2. Не търся заяждане просто изразявам мнение Smile
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#15
Никой не се заяжда колега , всеки си има право на мнение като мнението се обуславя от опита и знанията , а те могат да се променят и надграждат във времето и оттам и мнението да се променя ...Smile
Това което казваш , че твоята дизелова никога не си я виждал да загрее на място , само мога да предположа , че малко си я държал на място или да те посъветвам да си намериш друг термостат ( твоя не е читав ).
Работната температура на двигателя и при дизела и при бензина все е около 90 градуса , но на Опел Астра например и Опел Фронтера ( на един приятел ) е малко повече - 102 градуса по Целзий ... което е странно а може би не само Опелите са така ...
За колко време един автомобил ще достигне работна температура зависи от моментното му състояние .
Поздрави !
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#16
Мойта е от най простите дизели,и това лято като сменях главата,смених абсолютно всичко по нея(без компромис) +термостат.Смея да твърдя че сега доста по бързо загрява.Прави Африка вътре :mrgreen: .Пускам си и климатроника де.Това е от мен.
Reply

#17
Mihov Wrote:Никой не се заяжда колега , всеки си има право на мнение като мнението се обуславя от опита и знанията , а те могат да се променят и надграждат във времето и оттам и мнението да се променя ...Smile
Това което казваш , че твоята дизелова никога не си я виждал да загрее на място , само мога да предположа , че малко си я държал на място или да те посъветвам да си намериш друг термостат ( твоя не е читав ).
Работната температура на двигателя и при дизела и при бензина все е около 90 градуса , но на Опел Астра например и Опел Фронтера ( на един приятел ) е малко повече - 102 градуса по Целзий ... което е странно а може би не само Опелите са така ...
За колко време един автомобил ще достигне работна температура зависи от моментното му състояние .
Поздрави !

Затова сме тук да обменяме опит и да си помагаме . Smile
Колкото до температурата на бензиновата 440 турбо, лятото варира между 84-87 градуса, а зимата между 78-82 градуса. Зимно време, при температури под нулата, до 60 градуса ги вдига за около 1.5 км движение, като не минавам границата от 2300-2400 оборота. За дизела не съм си правил още засичане, но тази година ще го направя. Smile
Радвам се, че можем да говорим и да обменяме опит, особено полезно е за нас по-младите. Smile
Поздрави Smile
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#18
Че дизела загрява по бавно от бензина, това е факт. Дизела има по голямо КПД и от там отдава по голяма температура. Затова и по съвременните дизели имат подгревни свещи на антифриза, печки и прочие, за да загряват по бързо. Макар, че от моя личен опит с две чисто нови опел зафира, и двете 1.9CDTI миналата зима умрях от студ. Трябва яко каране и продължително градско за да загреят и да духат вече топло. С ауди А4 1.9TDI същата работа. Ситроен берлинго 1.9 чист дизел, мерцедес 123 2.4D мисля че беше, там загряването е почти, като при бензинова кола.Особено мерцедеса веднъж загрял вътре ставаше баня, ама това са коли от старо поколение, истински Big Grin . Всички автомобили, които съм посочил са били в отлично състояние.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#19
Дизела гори при по-ниска температура от бензина и оттам по-бавното загряване на двигателя .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)