The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Коя да бъде

#1
Здравейте

Пиша ви с надежда че скоро ще стана пълноценен член на форума(с Волво)

И разбира се въпроса ми се отнася до това на кой точно модел да се спра
Всъщност трябва ми комби(задължително)
и честно казано се колебая м/у 850(по-малко е) и 940(май е по-старо технологично) 960(ама там мноо големи мотори слагат)

Интересуват ме бензин 2.0 мотори около 150кс. може и с турбо
много ми хареса 850 20V изглежда доста добре този мотор по скъп ли е от този на 940 (който не ми изглежда толкова нов)
Другото което ме притеснява е че 9хх са със задно предаване
а аз често карам в доста снежни условия (в момента карам Дедра Инеграле ходи на всякаде)

Кажете според вас на кой модел трябва да се спра - питам за вашето мнение защото вече прочетох доста статий за тези модели
а все пак вие ги карате
Ако се вземе кола с турбо сигурно ще се наложи да се прави турбото -
някой правил ли я е тази интервнеция и колко му е струвало

Дано да си пишем пак
Reply

#2
Здравей, нещата са си съвсем прости. За сняг със задното забравяш освен ако не ти се слагат вериги. 850 пък има доста черни кутии които струват скъпо пък и почти никой в България не им разбира. Турбото е супер ама да работи. Така че неприятни изненади може би ще има затова грабвай която ти е на сърце. За ламарините няма какво да гворим те са си бетон.
SAXON
Reply

#3
Добре а 9хх с шпер няма ли да върви на сняг
Reply

#4
Pa4kata Wrote:Добре а 9хх с шпер няма ли да върви на сняг

Това, че колите със задно не вървят на сняг е някакъв мит. Аз лично съм изключително доволен от проходимостта на моето 940 комби, а да не говорим, че веднъж, без вериги, се качих на място, където едно 850 комби не можа да се качи дори и след като сложи вериги. Аз лично съм заклет привърженик на задното предаване, но не споря, че в някои ситуации предното е за предпочитане. Личното ми мнение обаче е, че за голям автомобил с дълга муцуна, каквито са 850 и 940 - задното е за предпочитане от гледна точка на проходимостта, въпреки че хубавите гуми играят по-важна роля.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#5
Pa4kata Wrote:много ми хареса 850 20V изглежда доста добре този мотор по скъп ли е от този на 940 (който не ми изглежда толкова нов)

Наистина бензиновите мотори на 940 не са никак нови, но това е само още едно доказателство за техните и без това безспорни качества. Тези двигатели се произвеждат още от средата на 70те години, та чак до 97а, когато спира и производството на Волво 940. Единствените промени са в главата и в горивната система, а от личен опит мога да кажа, че това са едни от най-здравите мотори, които могат да се намерят на пазара за употребявани автомобили. Не случайно девизът на Волво още от времето, когато шведите правеха огромни автомобили със задно предаване е - Не ме купувай - ще те надживея!
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#6
Много ми се иска и мойта 740-ка да ходи 4x4 ама не става. Абсолютно и безспорно возията на задното задвижване е класи над предното но проходимоста на сняг... хъццц. Не знам какво означава "шпер"?
Moxy, не се заяждам просто така мисля.
Reply

#7
Anonymous Wrote:Много ми се иска и мойта 740-ка да ходи 4x4 ама не става. Абсолютно и безспорно возията на задното задвижване е класи над предното но проходимоста на сняг... хъццц. Не знам какво означава "шпер"?
Moxy, не се заяждам просто така мисля.

И през ум не ми е минало да сравнявам 940 с 4х4.

Шпер е блокаж на диференциала, който при 7хх и 9хх се предлага като екстра. Аз попринцип съм скиор и ми се налага чат-пат да ходя по планините с колата, но досега само веднъж съм слагал вериги, обаче не можах да преценя, дали с друга кола бих минал и без вериги, просто защото оттам преди мен други коли не бяха минавали 8) Попринцип 7хх и 9хх са доста добре балансирани автомобили и с хубави гуми (пак казвам, че най-важни са гумите) не би трябвало да имат проблеми със снега. Съгласен съм, че на баир едно 850 на заден ход ще е по-проходимо от едно 940, но на преден - залагам на 940 :wink:, още повече след като миналата година видях с очите си как на едно 850 му слагаха вериги на един завой, през който бях минал без проблем и то още сутринта, когато там беше севсем заледено. При други обстоятелства сигурно 850ката ще има предимсво, но в конкретната ситуация просто нямаше как тежка кола с предно предаване да мине без вериги, просто защото на най-стръмното й олеква предницата и тя или изобщо няма да влезе в завоя или ще намали и ще спре дотам, както се беше случило с колегата.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#8
Добре а как мислиш с блокаж ще вървят ли повече по сняг
Защото 850 наистина е доста по малко от 940 с 500литра
А пък всеки ден да слагам и махам вериги и това не е работа............

П.С Мерси за предните постове все повече ми помагаш
още 1 пост и Arrow :partyman:
Reply

#9
Pa4kata Wrote:Добре а как мислиш с блокаж ще вървят ли повече по сняг
Защото 850 наистина е доста по малко от 940 с 500литра
А пък всеки ден да слагам и махам вериги и това не е работа............

П.С Мерси за предните постове все повече ми помагаш
още 1 пост и Arrow :partyman:

Няма проблем - лошото е само, че аз не съм съвсем безпристрастен :oops: все пак съм собственик на 940, а не на 850. Но определено за кола комби, която дори и празна е доста тежичка отзад, а да не говорим като я надумкаш с багаж - задното е по-удачно. Моята има блокаж, както и повечето комбита на 7хх и 9хх и, както нееднократно споменах - зимата досега не съм имал абсолютно никакви ядове и винаги съм стигал там, закъдето съм тръгнал. Може би в градски условия предното да има предимство, защото се държи по-устойчиво по завоите, но на задното, като му свикнеш - не само, че нямаш ядове, ами даже и пируети можеш да си правиш :wink: :roll:

П.П. Аз досега камион с предно предаване не съм видял, а комбито си е направо като камион :|
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#10
значи спорът за предно/задно предаване/ седан/комби и волво/др марка просто няма решаване. Всеки е пристрастен, даже и най перфектната кола може да забуксува и спре ако не можеш да я караш, или нямаш гуми или не знаеш как да и ползваш екстрите. И двете си имат предимствата и недостатъците, лошото е че искаме с минимални пари да имаме всичко. Затова което ти харесва повече и мислиш че ще ти е по удобно него взимай. Аз съм възхитен от моето 850, но понеже е с летни гуми за мокро и хлъзгаво, като се кача в планината си слагам веригите. Не отнема чак толкова много време, за две минути са качени и затова не мога да разбера защо трябва да се правим на мъже и да се доказваме кой докъде може да стигне. Не искам да обиждам никой че е лош шофьор или друго нещо, просто някой тъпанар като зацикли на баира и няма тръгване :evil:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)