This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
интересен проблем!
#1
Здравейте колеги,
търсих из форума подобен проблем, тъй като не исках да се спами едно и също , но не открих. Имам Volvo S40 2.0T В4204Т2 мотор. Колата е карана само на бензин. Колата спря да се поддържа в Мото-Пфое от 2005 година насам, просто не я карах толкова често, прекара 1-2 години в гаража. От 2005 година до сега съм изминал някъде 80 000 км и имаше доста проблеми, повечето си идваха когато си искат и се премахваха пак когато си искаха. Имах проблем със спирачките, потъваше ми педала с вибрация още докато си сложа крака. На диагностика изписа помпата и преден десен датчик АБС. Купих от нашия колега "JustVanko" - Иван Смъркалев, един много уважаван от мен човек, който всеки път ми е продавал качествена стока, помпа втора ръка и чисто нов датчик на Бош от Елит Кар Варна, който струваше към 150-60 лв с отстъпката за мен.Всичко точно спирачките се оправиха, километража почна да отчита,а с предишния отказа, но за сметка на това, когато карам с включено ДСА при ускорение колата придърпва и след 80-90км/ч се изключва сама (излиза ми оранжевия триъгълник с поднасяща кола). Вътнах се в Елит Кар и говоря с моя човек и ми заяви,че има само един модел датчик за този автомобил с този мотор. Даже от Мото-Пфое го давали,че е този. Другия проблем, който ми се случи за първи път откакто притежавам този автомобил на 10.12.2014 г. , започна да губи мощност и изгасна двигателя. Опитах да запаля няколко пъти, но не.Въртеше като Москвич без центровка на делкото. Издърпаха ме до сервиза и се оказа ,че горивния ми резервоар се е смачкал и поради това помпата не може да засмуче бензин и за това не пали и не върви. Имах около 20 литра гориво и си знам колата,че като ми светне лампата и изпише Fuel , минавам около 20-25 км и успявам да стигна до бензиностанцията с още гориво в резервоара. Майстора ми обясни,че като се е смачкал е избутал нивомера нагоре и отчита,че има гориво, а то всъщност няма,защото е в ляво и дясно разпределен в резервоата и там където е помпата няма гориво. Сипах 5л гориво, отворихме помпата и след като изкарахме единия от двата маркуча, изтече под налягане и то много голямо около 1-2 литра бензин и след това запали с 2-3 подкачвания на контакт.Форсираше се, нямаше проблем, но на следващия ден отново ми направи този проблем. Пак при майстора. Сипах 30 литра бензин, издухме резервоара през гърловината с компресора, за да издуем резервоара и да го докараме в нормален вид. След това, разбрах че може да е запушен отдушника и за това да смуче от резервоара въздух и да прави вакум и да го свива. Накарах го да го отпуше и мина 1-2 седмици от как я е направил и нямам такъв проблем, но вчера отново ми изфъска като отворих капачката за да сипя бензин и реших да легна отдолу да видя дали пак не свива резервоара. Е свива го. Има едни шини които го държат и мога спокойно да си вкарам ръката между тях и резервоара. А и след отпушването на отдушника имам чуството,че автомобила ми не върви така както вървеше преди. Моля ви, ако на някой са се счували тези проблеми и е намерил решение, нека сподели, че ми омръзна да плащам на пътни помощи и да вися при майстора!

Весели празници!


Благодаря!
Микаел.
Автомобила е бърз тогава,когато сутрин застанете до него и се страхувате да го отключите
Цитирай
Thanks given by:
#2
По бензиностанциите има едни универсални капачки за резервоари и са по 1-2 лева. Сложи си временно такава .
А отдушника едва ли се е запушил, по скоро капачката ти е дала фира
volvo v40 1,8  1999г.
[Изображение: ab206894.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#3
Това че изкарва въздух е добре обратното е зле,всеки път особено ако е топло и карано на дълго резервоара издиша като отворя за зареждане ако смуче не е само проблем във резервоара а и нещо напред ми обесняваха тук така си карам и никакъв проблем
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
Цитирай
Thanks given by:
#4
Здравей колега,
имал съм подобен проблем на предишната ми кола (Опел) - там се беше запушил един филтър от системата за изгаряне на бензиновите изпарения от резервоара и се получаваше як вакум - чак от свиване и отпускане се беше спукал резервоара отдолу и ми изтичаше бензина. Решението (ефтиния вариант) беше да пробия една дупка с бурия 0.5мм в капачката на резервоара - от тогава (и след залепване на резервоара) не е имало никакъв проблем. Вярното, но по-скъпо решение беше смяна на канистровия филтър, но не ми се занимаваше.
Не знам дали в нашите коли има такава система (за изгаряне на бенз. пари), но няма да се изненадам ако има - все пак са коли с Евро 3,4,5 , а при тях се правят какви ли не "извращения" Wink.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)