Posts: 284
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Здравейте и Честита Нова Година.
Имам нужда от съвет. На някой случвало ли му се е да връща или заменя закупена част от МП. Преди празниците закупих инсталационен комплект Handsfree (30671671). Поръчах го и заплатих цялата сума. На следващия ден се обадиха, че е пристигнало. Пратих мой приятел да го вземе и се оказа, че няма Handsfree, а само някакви кабели. Handsfree се закупувало отделно или нещо подобно. В този комплект били само кабелите за Handsfree. А с този кат. номер пише инсталационен комплект Handsfree. Още не съм разговарял лично с МП , но искам да разбера дали мога да го върна или заменя за друг артикул. Ако на някой ми се е случвало да връща или заменя част да даде съвет, че си мисля, че ще се запънат с връщането. :roll:
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Nedelchev_1 Wrote:Здравейте и Честита Нова Година.
Имам нужда от съвет. На някой случвало ли му се е да връща или заменя закупена част от МП. Преди празниците закупих инсталационен комплект Handsfree (30671671). Поръчах го и заплатих цялата сума. На следващия ден се обадиха, че е пристигнало. Пратих мой приятел да го вземе и се оказа, че няма Handsfree, а само някакви кабели. Handsfree се закупувало отделно или нещо подобно. В този комплект били само кабелите за Handsfree. А с този кат. номер пише инсталационен комплект Handsfree. Още не съм разговарял лично с МП , но искам да разбера дали мога да го върна или заменя за друг артикул. Ако на някой ми се е случвало да връща или заменя част да даде съвет, че си мисля, че ще се запънат с връщането. :roll: Здравей, колега
Преди 2 години исках да купя седалка за малкия ми син и имаше една намалена. Наложи се да я върна, защото имаше някакъв дефект, за който не ми бяха казали.
Друг случай - закупих оптичен кабел за един ЪП-грейд, но се оказа, че моето ХС90 е след Х рама и нямам оптика по този канал, заради задния климатик. Върнах кабела и ми дадоха парите.
С други думи - ако пазиш документа за покупка и не си унищожил опаковката (изхвърлил), не виждам проблем да ти я подменят или върнат парите.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 284
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Благодаря. Дано да мине така гладко, както казваш. Иначе за опаковката, аз още не съм го взел, още е в МП Варна. Сега единствено могат да ми кажат, че е било закупено миналата година и че не могат вече да го оправят документално. Но каквото стане. Да сме живи и здрави, пари се изкарват.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Nedelchev_1 Wrote:Благодаря. Дано да мине така гладко, както казваш. Иначе за опаковката, аз още не съм го взел, още е в МП Варна. Сега единствено могат да ми кажат, че е било закупено миналата година и че не могат вече да го оправят документално. Но каквото стане. Да сме живи и здрави, пари се изкарват. Е, то може да се издаде ДКИ към документа, все пак още не е приключен декември 2014
Отделно - разпечатай си извадката и ги питай защо не е пълен комплект ...
BG VOLVO Member #00409
Posts: 284
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Върнаха ми парите. Малко се нацупиха, но ги върнаха. Оказа се, че ако искам да имам handsfree трябва да си купя и втората част от комплекта за 600 и няколко лева. Благодаря Dodo 155 за куража, че в началото си мислех, че нямам право да връщам вече купени части. Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара
Posts: 134
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Nedelchev_1 Wrote:Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Nedelchev_1 Wrote:Върнаха ми парите. Малко се нацупиха, но ги върнаха. Оказа се, че ако искам да имам handsfree трябва да си купя и втората част от комплекта за 600 и няколко лева. Благодаря Dodo 155 за куража, че в началото си мислех, че нямам право да връщам вече купени части. Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара
Ах, този западен консумаризъм, започва да обхвваща и България.
Volvo For life!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Nedelchev_1 Wrote:Върнаха ми парите. Малко се нацупиха, но ги върнаха. Оказа се, че ако искам да имам handsfree трябва да си купя и втората част от комплекта за 600 и няколко лева. Благодаря Dodo 155 за куража, че в началото си мислех, че нямам право да връщам вече купени части. Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара Такъв филм "няма връщане" няма как да се случва, особено когато не си взел стоката
В Америка още през 1993 год. можеше да купиш нещо, да го ползваш Х време (по спомен 2 месеца) и ако не ти удовлетворява нуждите, да го върнеш обратно. Изискването беше да се пази оригиналната опаковка, документ за покупка и да не е повредена стоката.
Нашите търговци ще се научат постепенно, че клиентът е най-важен и не може да го заблуждават
А сега внимавай с връщанките, за да не подкараш жената и колата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
btw ... От ЛИДЛ до сега съм си купил, по препоръка на Carburretor, едно импулсно зарядно за акумулатор ... друго не виждам какво бих взел, този магазин ми прилича на някаква циганска сергия за преоценени и бракувани стоки :lol: :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Я и аз да оспамя тук относно щатите...
2005-та като бях там (Чикаго), със съквартиранта (изпечен французин-хитрец) си купихме на лизинг един телевизор.
5 месеца и 20 дни по-късно го върнахме (6 месеца им беше срокът), върнаха ни цялата сума по 5те вноски...и кръгом към БГ.
Никой за нищо не се е мръщил. Както ни посрещнаха когато отивахме да си го купим, така ни посрещнаха и когато отидохме да го върнем.
Само си спомням, че трябваше са пазим документа за покупката, кашона и също така да попълним една анкета.
Все пак, там мащабите са брутални. Никой няма да се цигани за телевизор...
Според мен (въпреки негативите, които носи) това е правилният начин. Производителя/търговеца трябва да "глезят" клиента, а не да го тъпчат и да му се подиграват в лицето...както е при нас.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Нещата не са точно такива. На всеки му се иска да купи нещо да го ползва и после да го върне Търговеца трябва да глези клиента така е, но клиента е длъжен да чете и гледа какво купува. Тук Англичаните са започнали да злоопотребяват като ненормални. Хленчат като малки деца за всичко. Това глупаво копиране на западна шизофрения, не ни носи нищо добро. Така направи държавата на времето с банковата ни система и се изредиха кризи, пирамиди и прочие. Същото се случва и с образованието ни, утре, вече се вижда с косумаризма.
Всички онези "добри" практики, които изкопирахме сляпо от Запада, ни донесоха бедност, загуба на интелектуален капацитет, който постоянно изтича навън, училища и дискотеки пълни с наркомани и безхаберие. Селата ни приличат на призраци, а градовете на гнусни американски гета!
А Лидъл и Алди навън са едни от най- евтините, но най- добри супермаркети като качество. В България Лидл е в пъти по- добър от Кауфланд, Карфур и прочие.
Volvo For life!
|