The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с паленето на V50,2,0d, 2004 година

#1
Здравейте,
от известно време при опит да запаля Волвото си(В50, 2,0 дизел) ми се случва следното нещо:
след подгряване и завъртане на ключа въобще не върти стартера.След повторен (понякога и потретващ) опит завърта и пали.
От няколко дена се забелязва промяна - започва за секунда да върти и спира, понякога 2 или 3 пъти,докато накрая запалва.Не съм имал проблеми с акумулатора даже през големите студове миналата седмица.
Имал ли е някой подобни случаи и дали може да ме посъветвате нещо?
Благодаря предварително на отзовалите се.
Reply

#2
Здрасти колега,
ако не е от тоците, най вероятно е от стартера. На моя се беше счупила капачката от единя край, в който влиза оста на ротора, но пък въртеше.
Може да се погледне, като се махне кората на мотора може да се види.

Поздрави!
Reply

#3
Здравейте,
благодаря на колегата за отговора.
Притеснява ме в цялата ситуация следното - бях чел, че тези модели имат проблеми понякога с разпознаването на ключа(даже имало случаи да гаснат в движение заради блокиране на модула, разпознаващ ключа). Дали и моят модул започва да дава някакви такива симптоми и дали това е сигнал,че предстои съвсем да сдаде багажа.
Reply

#4
Здравей, за почти година от както имам колата, това ми се случи 3 пъти. Пъхам ключа завъртам го, всичко по таблото светка, плафони фарове и т.н. но стартера не върти. В ютуб има няколко клипчета и там е описано като странен проблем при s40/v50. По чуждите форуми споменават за проблем с имобилайзера. Според едно друго клипче пак в тубата, проблема се изразява в това, че под жабката в краката на пасажера се намира един голям модул, в който влизат две букси. Тези букси бавно и полека излизат от вибрацийте по дупките и трябва да се понаместват в гнездата си от време на време, понеже са с главата надолу образно казано. Не съм пред компа за да ти пратя линковете да видиш точно къде се намират.
Reply

#5
Здрасти,
днес заредих акумулатора и се оказа,че не той е причината. Видях и клипчето в нета за въпросните букси, намерих ги, но не бяха никак разхлабени. Продължавам да се надявам на съвети на колеги. Смятате ли,че с диагностика би могло да се установи, дали е стартер или бендикс или друго по системата за запалване?
Reply

#6
Не вярвам стартера да е вързан директно на ключа, вероятно има реле може в него да е причината.
Намери си ел. схема на колата и провери кое реле е, може да има нагар по контактните пъпки и да не прилепват добре.
ex XC90
Reply

#7
Здравейте,
намерихме и проверихме релето - то си е ок, Само,че не винаги стига ток до него.Сега ще търся майстор, който да навлезе малко по- в детайли и да намери къде се губи токът.Някакви съвети?
Reply

#8
Колата може да има елементарен и мн сложен/скъп проблем.
Преди да почнете да се ровите в нея, а повярвай ми - колата е с купища модули и електроника, направи една диагностика!
Поздрави!
Reply

#9
Щом до релето стига ток, но не винаги, логично е проблема да е преди него :? ключ, патрон?
Reply

#10
Бобината на стартера е най вероятно.Или четки.Свали стартера и го занеси на майстор.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)