09-26-2007, 02:21 PM
благодаря за инфото на всички ,а и за последната оферта (която е примамлива) , но най-вероятно ще се разделям със "ШВЕДА"
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
ИЗПАРИТЕЛ ЗА ТУРБО?
|
09-26-2007, 02:21 PM
благодаря за инфото на всички ,а и за последната оферта (която е примамлива) , но най-вероятно ще се разделям със "ШВЕДА"
09-26-2007, 02:21 PM
благодаря за инфото на всички ,а и за последната оферта (която е примамлива) , но най-вероятно ще се разделям със "ШВЕДА"
01-17-2008, 07:08 PM
Moxy Wrote:Не е задължително да е газов инжекцион. Има си изпарители за турбо двигатели и се продават при повечето газаджии, а да не говорим, че и нормален изпарител може да се направи да работи на кола с турбина. За целта трябва да се затвори капакът зад мембраната на втората степен, за да може с един щуцер и едно маркуче да се свърже вече затвореното пространство зад мембраната с въздуховода след турбокомпресора или евентуално след интеркулера. Тогава вече изпарителят работи от разликата в двете налягания - след турбото и в смесителната плочка, където има ускорение на потока и съответно малко по-ниско налягане. здравей колега.!я обясни по подробно какво става в такъв случай! според мен,като надуе турбината /при условие ,че сме направили щуцер на втора камера/ изпарителя ще отвори до последно -притока на газ...!Няма ли в такъв случай да се дави тая кола?аз мисля да пробвам,защото сум виждал подобно изпълнение .
460
01-17-2008, 07:08 PM
Moxy Wrote:Не е задължително да е газов инжекцион. Има си изпарители за турбо двигатели и се продават при повечето газаджии, а да не говорим, че и нормален изпарител може да се направи да работи на кола с турбина. За целта трябва да се затвори капакът зад мембраната на втората степен, за да може с един щуцер и едно маркуче да се свърже вече затвореното пространство зад мембраната с въздуховода след турбокомпресора или евентуално след интеркулера. Тогава вече изпарителят работи от разликата в двете налягания - след турбото и в смесителната плочка, където има ускорение на потока и съответно малко по-ниско налягане. здравей колега.!я обясни по подробно какво става в такъв случай! според мен,като надуе турбината /при условие ,че сме направили щуцер на втора камера/ изпарителя ще отвори до последно -притока на газ...!Няма ли в такъв случай да се дави тая кола?аз мисля да пробвам,защото сум виждал подобно изпълнение .
460
08-20-2008, 08:01 PM
zdravewite kolegi imam problem s gazovoto na 460 turbo izparitela koito montiram e lovato turbo s izravnitel za nalqgane no ne sam siguren kade trqbva da sloja smesitela za gaz i v katalozite ne izliza kak1v trqbva da bade to4no daite nqkakav savet blagodarq
08-20-2008, 08:01 PM
zdravewite kolegi imam problem s gazovoto na 460 turbo izparitela koito montiram e lovato turbo s izravnitel za nalqgane no ne sam siguren kade trqbva da sloja smesitela za gaz i v katalozite ne izliza kak1v trqbva da bade to4no daite nqkakav savet blagodarq
07-10-2009, 02:45 PM
Здравейте, и Аз съм решил да сложа изпарител за Турбо, кажете какъв трябва да си взема? И от къде мога да взема, питах поне на три места и все ме убеждават, че ми трябва газов инжекцион !!! Хубаво ма много пари, пък си имам всичко цяла уредба (с вакумен изпарител) от старото ми Пежо, искам само да сменя изпаритела.
07-12-2009, 03:15 PM
ето малко информация за колегите които се интересуват: надявам се, че се оправяте с руския.
Колега ако наистина ще слагаш конвенционална АГУ отивай само в проверени сервизи. Много внимавай за размера на плочката. Дори и всичко друго по уредбата да е направено отлично то може да се оака ако са ти сложили плочка: " плочка за твоята кола няма ама, и тази става". Успех с монтажа. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |