The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 2,0 i бензин GLE - като загрее губи тяга

#1
здравейте,

когато колата е студена (сутрин) ускорението е много добро (дори и на трета). Оба4е когато колата достигне оптимална температура тази мощност се губи (не 4е не дърпа, но не е както сутрин, когата е студена).
Иначе при по-високи обороти е по-пъргава.

Ако някой има идеи от какво се полу4ава това ще се радвам да 4уя
Reply

#2
здравейте,

когато колата е студена (сутрин) ускорението е много добро (дори и на трета). Оба4е когато колата достигне оптимална температура тази мощност се губи (не 4е не дърпа, но не е както сутрин, когата е студена).
Иначе при по-високи обороти е по-пъргава.

Ако някой има идеи от какво се полу4ава това ще се радвам да 4уя
Reply

#3
нещо не можаш много да разбера, но... при високи обороти е нормално да е по пъргава,
какво значи губи мощност като загрее :oops: при студен двигател вкарва повече гориво и затова ти се струва че вьрви повече
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#4
нещо не можаш много да разбера, но... при високи обороти е нормално да е по пъргава,
какво значи губи мощност като загрее :oops: при студен двигател вкарва повече гориво и затова ти се струва че вьрви повече
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#5
Може също така и да е от - намалена компресия!
Изхабяване на сигментите.
Докато е студена е по гъсто маслото и има добра компресия, след като маслото влезе в работен режим, става по "тънко".

С какво масло си?
При следваща смяна на маслото - пробвай с малко по гъсто на друга фирма.
Ако тогава се получат подобрения - се доказва теорията за изхабени сигменти!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#6
Може също така и да е от - намалена компресия!
Изхабяване на сигментите.
Докато е студена е по гъсто маслото и има добра компресия, след като маслото влезе в работен режим, става по "тънко".

С какво масло си?
При следваща смяна на маслото - пробвай с малко по гъсто на друга фирма.
Ако тогава се получат подобрения - се доказва теорията за изхабени сигменти!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
Преди две седмици закарах колата на майстор да я прегледа и той каза, че на прима виста компресията е ОК - вдигна щеката на маслото при запален двигател и нямаше духане. Не съм убеден, обаче, че това е най-ясния критерий за състоянието на компресията.

P.S. Въздушния филтър е сменен преди 1 месец и от тогава няма никакво наслояване на маслени остатъци по него - чувал съм, че когато сегментите са издухани, хвърля масло във въздушния филтър.
Reply

#8
Преди две седмици закарах колата на майстор да я прегледа и той каза, че на прима виста компресията е ОК - вдигна щеката на маслото при запален двигател и нямаше духане. Не съм убеден, обаче, че това е най-ясния критерий за състоянието на компресията.

P.S. Въздушния филтър е сменен преди 1 месец и от тогава няма никакво наслояване на маслени остатъци по него - чувал съм, че когато сегментите са издухани, хвърля масло във въздушния филтър.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#9
Колега,

мойто Волво е същия мотор и в ниските обороти не е пъргава. Аз също се бях притеснил да не би да е издухал мотора, но според мене просто 2.0 е малко слабичък за това купе ; )

Поздрави,
Bonso
Reply

#10
Колега,

мойто Волво е същия мотор и в ниските обороти не е пъргава. Аз също се бях притеснил да не би да е издухал мотора, но според мене просто 2.0 е малко слабичък за това купе ; )

Поздрави,
Bonso
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)