The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2009 Volvo XC 90 R-Design

#11
Армагедон още ми е болно за 850. То въобще не беше предвидено за продажба. Хубавото е че го дадох на един колега и пак ще е край мен.

Сега видях че не съм написал:
3,2 литра бензин е колата. Дизели тука няма на Волво. Има само на GM (пикапите и то някои), VW (най-често) и много рядко на Audi.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#12
Честито колега,и много безаварийни с Жипката Wink .А за танка (850) можеш само да съжаляваш,но здраве да е.
Reply

#13
Честито колега и много безаварийни с новата придобивка.
Понеже обслужването ще ти е масло(почти 8л.) и филтри(към 3 броя) само, смени и ремъка на алтернатора(той движи всичко) заедно с обтяжната ролка.
ex XC90
Reply

#14
Здравей Zorba,
Полека лека почвам да правя нещата защото съм леко неподготвен откъм инструменти - 36мм камък Smile
3 филтра (въздушен, за кабината, маслен), както каза + свещи + горивен филтър всичко е 300 кинта. Оригинално на Волво в сините опаковки.

За ремъка и обтегача си го мислех - около 150 кинта пак в сините опаковки.
Гледах и за термостата и водната помпа, но ще правя нещата едно по едно. Водната помпа е малко трудно да се смени, но не е чак такъв проблем. Волво казва да се пипат като има проблем ама за човек който се е учил от по-старата генерация нещо не ми допада идеята.

Искам да благодария на всички за пожеланията и да ви пожелая на всяко добро същество поне още едно Волво Smile

Благодаря колеги.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#15
Честито колега, изглежда много добре Smile Да споделиш колко долара струва това удоволствие у Канадско; доколкото съм запознат там цените на автомобилите са по-ниски;

Да те питам двд-то оригиналното ли е, доколкото виждам на снимките моето е малко различни като монитори.
Reply

#16
Дааа свещи за тях бях забравил, че я взех със сменени. Водната помпа не я пипай при мен е на 181000 и си е добре, термостата също(пък и се сменя сравнителна лесно). Относно обтегача ако можеш да го провериш дали е читав, че при мен блокира, скъса ремъка(губиш всичко, хидравлика, алтернатор, водна помпа и климатик) колата позагря и термостата блокира в отворено положение, та се наложи и него да сменя(чаках 10-ина дена доставка). Носи я карах Wink
Ако не ми се беше одървил волана нямаше да разбера какво става, че никъде не ми показа че алтернатора не работи, само темп. на водата расте.
Откъм инструменти май ще ти трябват и еврейски звезди.
Успех.
ex XC90
Reply

#17
" Водната помпа е малко трудно да се смени, но не е чак такъв проблем. Волво казва да се пипат като има проблем ама за човек който се е учил от по-старата генерация нещо не ми допада идеята."
Водната помпа по добре не я пипай ако си на 120 000 км. Аз съм на 195 000 и още е оригиналната. Дават го през смяна на ремък демек около 230-240 000 км. но за мен а ти си с верига. При проблем почва да сълзи антифриз и става по шумна, това предполагам много добре го знаеш де. Един колега си я смени уж за хубаво и точно тя му направи проблем, скъса ангренаж и двигателя отиде. Та само оригинална !!!
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#18
Zorba гледах ги нещата около ремъка и ремъка и няма никакъв шум от никъде. Трябва да освободя обтегача и да го завъртя, така ще се разбере най-добре. Това не е никаква гаранция разбира се, но е както каза Армагедон - сменя се всичко на 240 000км. За веригата и термостата ми казаха че се сменят като направят проблем, но предполагам че до 240 000км си е ок, макар че много ми се виждат.
За водната помпа е така, много хора не пипат оригиналните. Моята на 850то е на 150 000 и нищо. На тази кола водната помпа е свързна към ремъка за който говори Zorba. Серво помпата на волана е закачена за водната помпа.

Quote:от matanasov » Вто Яну 27, 2015 11:04 pm
Честито колега, изглежда много добре Smile Да споделиш колко долара струва това удоволствие у Канадско; доколкото съм запознат там цените на автомобилите са по-ниски;

Да те питам двд-то оригиналното ли е, доколкото виждам на снимките моето е малко различни като монитори.

DVD-ta са оригинални с дистанционни и безжични слушалки. Навсякъде пише Волво по тях, така че не знам точно кой ги е правил, ако това въобще има значение. Качеставото на картината е приемливо но не е супер. Страшно много прилича на зърнестите самолетни дисплеи, като може да се каже че качеството на изображение е с една две идеи по-добро.

За цена мисля че го написах най-горе, но разбира се без другите разни такси и пеераштини. Най- най- най- крайната цена с регистрацията, местната техническа инспекцията (взех я от друга провинция), платени данъци (те тук ме ощипаха най-много) излезе приблизително 26 500. Не съм сложил горивото към цената и смяната на туй - онуй за което говорим с колегите, но ако го добавим и него като разход отива почти на 27 000.
И като погледна че една нова кола реално струва горе долу толкова (моите "любими" хонди и тойоти) почвам да е чудя кви са тез коли мааму стара.
Между другото, без майтап, дилъра от който си пазарувам продават Субару Outback на 7000км 2013 година за 26 000$. Екстри никви.

Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#19
Zorba само да добавя нещо относно за това че ти се е скъсал ремъка и алтернатора е продължил да работи. Да, алтернатора при 3,2 литровия не се задвижва от ремъка а е съединен към оста на зъбната предавка, която взема движението от друго зъбно колело, което е зацепено за коляновия вал. Казват на цялото R.E.A.D. - Rear End Auxilary Drive. Понякога лагера на тази ос за която е хванат алтернатора здава багажа и се почва да се чува. Та затова само ти се е втърдил волана и нищо друго не е станало.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#20
che4ef Wrote:Zorba само да добавя нещо относно за това че ти се е скъсал ремъка и алтернатора е продължил да работи. Да, алтернатора при 3,2 литровия не се задвижва от ремъка а е съединен към оста на зъбната предавка, която взема движението от друго зъбно колело, което е зацепено за коляновия вал. Казват на цялото R.E.A.D. - Rear End Auxilary Drive. Понякога лагера на тази ос за която е хванат алтернатора здава багажа и се почва да се чува. Та затова само ти се е втърдил волана и нищо друго не е станало.
Благодаря за инфото
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)