The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Течност за спирачки, течност за стъкло.

#1
Здравейте. Снощи се прибирахме нощем, беше тъмно, аз бях уморен и сипах малко течност за измиване в течността за спирачки. Въпросът ми е дали има опасност и дали трябва да сменям цялата течност сега?
Благодаря предварително.
Reply

#2
=D>
При всички положения....
Незнам как сте объркали дупките, но работата е на зле.
Побързай, докато не се е разнесла из системата.....
I'd like mornings better if they started later
Reply

#3
Аз имам идея отностно проблема.
Вземи едно малко съдче като пластмасова чаша - прозрачна.
В нея сипи половин пръст спирачна течност, после добави течност за чистачките само наполовината от количеството на спир. течн..
Разбии сместа и виж какво става! Погледни утайката какво ще стане.
Е поне ще знаиш каква е реакцията на 2те вещества.

И двете незамръзват, и двете имат смазочно действие кое по малко кое повече. На пролет ако сменяш феродото тогава може да смениш всичко. Не че сега неможеш - става бързо - за 30мин. в някое сервизче.

п.п.-Кажи какво се е получило от експеримента!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Мда. Колата е в гаранция и за да не става удобно оправдание, ако нещо, дано не се налага, се случи, ще сменя течността.
От мото фое казаха, че не е проблем да я карам до техния сервиз, така че...
а пък е и на лизинг...
Reply

#5
ins Wrote:Мда. Колата е в гаранция и за да не става удобно оправдание, ако нещо, дано не се налага, се случи, ще сменя течността.
От мото фое казаха, че не е проблем да я карам до техния сервиз, така че...
а пък е и на лизинг...

А каква е колата?
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#6
v50. Огледах форума, за да намеря точното място да пиша за този проблем, но най-близкото беше тук.
Не, че това е нещо много характерно за модела. Но си струва да се отбележи, че има разлика в мястото на дупките между 5 цилиндровите и 4 цилидровите двигатели и дизеловите.
Reply

#7
ins Wrote:v50. Огледах форума, за да намеря точното място да пиша за този проблем, но най-близкото беше тук.
Не, че това е нещо много характерно за модела. Но си струва да се отбележи, че има разлика в мястото на дупките между 5 цилиндровите и 4 цилидровите двигатели и дизеловите.

Точно тук си е мястото за тази кола. Съветвам те да се регистрираш и ще се радвам както и други членове на клуба да те видим на следващата сбирка.


Attached Files
.doc   Spisuk na Boych 01 150706.doc (Size: 36 KB / Downloads: 2)
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)