The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем запалване при минус температура Волво в70

#1
Здравейте колеги аз съм нов собственик на волво В70 АВД 2.4 Д5 имам страшен проблем с моето волво когато температурата е над нулата колата стартира но трудно когато падне на -1,-4 градуса няма никакъв признак за запалване върти ще се спука и не пали. Направеното до сега сменен ангренаж, водна, помпа, масло, въздушен филтър, маслен филтър, горивен два пъти, и 4 нови свещи едната си е хубава резервоарът е винаги пълен по някога е и наполовина но никога него оставям без гориво моля ако някои знае къде може да е проблема да сподели. Защото вече не знам какво да направя и в мото пфое съм ходил за компютърна диагностика и нищо. Помогнете Всичко сменено е правено в МП забравих да спомена че акомулаторът е чисто нов 100 ампера както се казва гориво да се удавиш ток да те утрепе стартер като вятърна мелница и палене няма. За да го запаля се налага да да го подгрея с газова горелка под двигателя за около 7 до 10 минути качвам се въртя започва да върти около 5-6 секунди и тогава пали но му трябва топло не е нормално за шведски автомобил нафта зареждам от Петрол, Лукоил, Газ Пром, Шел и то нитро дизел и омв макс моушън също тъка слагах и добавки на бардал за почистване и добавка за подобряване на дизеловото гориво и пак няма ефект не пали щом темперетурата е над нулата пали с въртене ето тъка нннннннннннннннннннн-бръм, а щом запали понякога пали от 1/4 но в повечето случай е ннннннннннннн- бръм а когато е минус просто трябва да му паля огън та да вземе да запали просто ужас. као някои е имал такъв проблем и го е открил нека го сподели. Благодаря предварително.
Reply

#2
Проверихте ли дали свещите изобщо греят (идва ли ток до тях) .
А най-добре напиши откъде си та да те пратим към сервиз в които са виждали волво.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#3
Щом и в Мотофое немогат да помогнат... как да помогнем тук.
Reply

#4
Male4ko Wrote:Щом и в Мотофое немогат да помогнат... как да помогнем тук.
Те пък да не са богове
ex XC90
Reply

#5
Колега трябва ти сервиз, хора разбиращи от принципа на действие на съвременния дизел.
Ако колата ти е модел 2002 - 2003 г. то най-вероятно имаш проблем с дюза/и.
Автомобилите произведени през тези години са с проблемни дюзи, преди години дори е имало сервизна акция от Волво.
Трябва ти компютърна диагностика и тест с колби.
Ако не се установи проблем с дюзите и налягането в рейла да се обърне внимание на дебитомера.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#6
Като диагностика приемчика на люлинското МП Диян (ако все още работи там) е на високо ниво.
Казвам го от личен опит!
Най-малкото, че и той кара D5 и може да те посъветва къде и какъв е проблема...
Наистина не е нормално да не пали в студеното - при мен на -18 в началото на годината запали от втория или третия път и бях силно разочарован от шведа тогава.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#7
От Велинград съм проверих всички лули на свещите с пробна лампа и на всичките идва ток
Reply

#8
Колата е VOLVO V70 D5 AWD година 2002 ноември месец но по рама е 2003 първата половина дюзите са със номерация 2
Reply

#9
Здравейте колеги извадих маркуча за изходяща нафта от помпата и подадохме контакт потече като чочурка нетрябвали да истреля струя поне така за предполагам
Reply

#10
Количеството на нафтата след помпата не е постоянна величина, то се променя в зависимост от натоварването на двигателя.
За налягането на гориво си трябва компютърна диагностика на живи данни се следи налягането в рейла.
Трябва ти сервиз.
Ако все пак искаш да си блъскаш сам главата с този проблем, по добре направи тест на дюзите.
https://www.youtube.com/watch?v=9xgp-gjd_t0
https://www.youtube.com/watch?v=bbQhKjj6jis
https://www.youtube.com/watch?v=HwJ_mKuzhxo
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)