The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Къде се намира модула за алармата на V50

#11
Точно така,сензорът за движение е опция и обикновенно има бутон за изключването му,от централната конзола.Това е свързано със следното:Ако возите куче или оставите дете за малко в купето,с изричното Ви знание,алармата да не се активира.Моделите с ниво на оборудване Моментум и Съмъм,са оборудвани и със датчик за наклон.За всички останали важат стандартните екстри на алармата.
А те са,като каза Cavalera :
Алармата е автоматично активирана, когато колата е заключена.
Когато e aktiwna, алармата непрекъснато следи редица точки от колата. Следните условия ще задействат алармата:
Багажника е принуден отворен.
Една врата се отваря,.
Ключът за запалване е подправен, или ако се направи опит за стартиране на автомобила с неодобрен ключ (ключ не се кодират за запалване на автомобила).
Wink
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#12
Във фабричните аларми на С/В 40 от 2003 и до април 2004 има обемен датчик. Намира се на плафона за осветление на купето. Както има и датчик в ключалката на предния капак. Останалите отваряеми елементи алармата си ги следи през бравите. Всъщност датчици за отваряне на предния капак се сещам, че има още на 850, а някои от тях даже имаха и сензор за счупено стъкло....
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#13
Колеги, аларма имам, защото:
- имам поставени сирени
- имам копче за изключване на обемния датчик
- имам онова мигащо нещо по средата на таблото точно преди стъклото (което не свети при активиране на алармата в момента)

Въпроса ми обаче остава - къде се намира модула на алармата, в който до колкото четах имах вградена батерия, която се скапва/разтича и прецаква целия модул?
Reply

#14
   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#15
mlazarov Wrote:Колеги, аларма имам, защото:
- имам поставени сирени
- имам копче за изключване на обемния датчик
- имам онова мигащо нещо по средата на таблото точно преди стъклото (което не свети при активиране на алармата в момента)

Въпроса ми обаче остава - къде се намира модула на алармата, в който до колкото четах имах вградена батерия, която се скапва/разтича и прецаква целия модул?
Хм,сирената не е ли в едно с модула?А ,,онова..което не свети..." може и да е сензора за светлина.Може и да греша Wink
Reply

#16
Cavalera, благодаря!!!
Reply

#17
За да не отварям нова тема, искам да отправя следното запитване в тази. А именно:
Има ли възможност да се активира "пищяща" аларма на Volvo V50 (2006 г.). Колата е внос от Австрия, където алармите със звуков сигнал са забранени и съответно автомобилът има само "пасивна" аларма, която обаче не се признава от родните застрахователи. Или с други думи - автомобилите излизат ли от завода с "пищящ" модул, който се деактивира софтуерно според местното законодателство, или трябва да се монтира допълнителна аларма (с второ дистанционно Sad )
Reply

#18
triple7 Wrote:За да не отварям нова тема, искам да отправя следното запитване в тази. А именно:
Има ли възможност да се активира "пищяща" аларма на Volvo V50 (2006 г.). Колата е внос от Австрия, където алармите със звуков сигнал са забранени и съответно автомобилът има само "пасивна" аларма, която обаче не се признава от родните застрахователи. Или с други думи - автомобилите излизат ли от завода с "пищящ" модул, който се деактивира софтуерно според местното законодателство, или трябва да се монтира допълнителна аларма (с второ дистанционно Sad )
Да,може,но освен МП и Ники Добрев едва ли друг може!
Reply

#19
Така и така е повдигната темата да питам и аз за пореден път, знае ли някой къде се намира модула при 850- ката. Преди няколко години имах тема, на която никой не можа да ми отговори категорично. То не беше отпред вдясно в калника - проверено няма нищо, даже окабеляване не отива там; под жабката, и там няма нищо; под кората на волана, най вероятно там да е имало нещо, защото имам един празен куплонг. Колата ми е внос, имам го дистанционното, което като го натисна бръмчи (значи работи), имам окабеляване към ключалката на предния капак, имам освен захранващите кабели към сирените (клаксона) и допълнителни кабели, които отиват в тях (за алармата), в купето има датчик на предна лява колонка за счупване на прозорец и т.н. Всичко това фабрично, но нито звук, нито стон. Имам желание всичко това да си заработи, както си е било някога.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)