Posts: 108
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2015
Reputation:
0
Здравейте,
От известно време съм се спрял на Volvo и наближи времето да се сдобия с S60. Бюджета не е кой знае колко, но се надявам да се сместя.
Ето три обяви, които ме заинтригуват:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c952181">http://www.cars.bg/c952181</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c962801">http://www.cars.bg/c962801</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c924381">http://www.cars.bg/c924381</a><!-- m -->
Предпочитам бензонов мотор, с газ/метан (по обясними причини). Като човек, който работи във фирма занимаваща се с ремонти на двигатели, се отказах от D5 мотора, че ремонтите по подобни мотори са страшни. Разбира се, затова и питам в темата, може да се окаже че този мотор на Volvo е много надежден и не се налага ремонти или смени на дюзо-помпи, common rail-и и тем подобни скъпи чудесии. Предпочитам газ/метан, защото колата ще я ползвам основно до работа и обратно (15-ина км дневно). Със сегашната ми кола, въртя горе долу по 10000 км на година и сега едва ли ще са повече (може би малко повече от половината е градско). Затова ми се струва, че дизелът ще е излишен, километрите не са много, за да се направи икономията. Ще се радвам на всякакви съвети препоръки и подобни
Благодаря,
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Тогава не си струва да се занимаваш с метани и да обезличаваш хубавия двигател, карай я на бензин. Тя е направена да върви на бензин не на метан!
Volvo For life!
Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
S60-ки на газ/метан обикновенно са на по 400-500ооо км.
Иначе двигателят 2.4 е базов и си е еталон за здрав мотор.
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на клубна карта № 0014.
VOLVO 460 1.7 '91
За помощ: 089 66 42 887
Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Posts: 108
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2015
Reputation:
0
Благодаря за вашите коментари. Мисля, че шофирането с чист бензин ще се увеличи разхода на гориво твърде много. От друга страна, има ли някаква гаранция, че дизеловите двигатели са по-малко километри? Също така, Volvo направи bi-fuel, фабрично бензин и метан. Това би трябвало да са частни (не фирмени) автомобили, което трябва да означава по-малко км. Разбира се, това са моите мисли.
Ако някой може да ме посъветва какви са конкретните проблеми на двигателя - бензин или дизел, какво е по-добре за около 10000 km / година - всяко малко съвети са добре дошли
Аз съм наясно с Volvo Penta D3 (който е един и същ двигател, но морската), например, че има някои електронни проблеми.
Съжалявам за текста, но е чреэ Google Translator.
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
tipman Wrote:.... бензин или дизел, какво е по-добре за около 10000 km / година - всяко малко съвети са добре дошли
.....за тези километри годишно мисля, че .... дизелака D5 или бензинката БЕЗ газовата добавка. Не си заслужава да убиваш хубавия мотор за тия километри, защото освен проблеми на бензин вече ще имаш проблеми на газ .
Човек цял живот се учи . . .
Posts: 679
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
2
Фабрично слаганите газови уредби, са остарели морално и софтуерно и като цяло системи, вземи си бензинка и си и сложи газово. От гореизброените нито една нестава. Автоматиците като се развалят отиваш на ремонт за мин. 4000лв рециклиране. По принцип най-малко караните са 140коня, всички останали са взети за фирмени и т.н. коли които са преодолявали големи дистанции (логично защото колата е удобна за дълъг път) но винаги може нещо да те изненада лошо, въпросът е риска да ти е премерен.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Posts: 108
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2015
Reputation:
0
Преди малко се консултирах с едни колеги - според тях най-читавия мотор бил дизела 160к.с. Бензиновите мотори не били на Волво, а на други производители. Определено ще се преориентирам към дизела. Въпросът сега е дали има добри тук в БГ или да се търси нещо да се докара от Зап. Европа. Сравнявайки набързо цените между нашите сайтове и mobile.de, ми се струва, че разлика в цената почти няма.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
tipman Wrote:Преди малко се консултирах с едни колеги - според тях най-читавия мотор бил дизела 160к.с. Бензиновите мотори не били на Волво, а на други производители. Определено ще се преориентирам към дизела. Въпросът сега е дали има добри тук в БГ или да се търси нещо да се докара от Зап. Европа. Сравнявайки набързо цените между нашите сайтове и mobile.de, ми се струва, че разлика в цената почти няма.
Извинявай но... Твоите колеги виждали ли са бензиново Волво?
Кой точно от бензиновите на S60 не е производство на Волво? :mrgreen:
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Tisho Wrote:tipman Wrote:Преди малко се консултирах с едни колеги - според тях най-читавия мотор бил дизела 160к.с. Бензиновите мотори не били на Волво, а на други производители. Определено ще се преориентирам към дизела. Въпросът сега е дали има добри тук в БГ или да се търси нещо да се докара от Зап. Европа. Сравнявайки набързо цените между нашите сайтове и mobile.de, ми се струва, че разлика в цената почти няма.
Извинявай но... Твоите колеги виждали ли са бензиново Волво?
Кой точно от бензиновите на S60 не е производство на Волво? :mrgreen:
И тази тема влиза в забавната си част
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Двигателите на S60 са само и единствено на Волво. 5 цилиднровите са разработка от далечната 85-та година и се усъвършенстват и до днес. Сам може да си направиш изводите за здравината,добрата конструкция и безпроблемността на тия двигатели (стига да не са Горублянки :mrgreen: ).
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
|