The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
B18FT проблем със запалването

#1
Здравейте,

нов съм във форума, става на въпрос за двигател B18FT от 440 сложен на Рено 5. Основния проблем е, че от време на време спира да пали. Проблема си го имаше още докато беше в купето на Волвото. Двигателя е преместен заедно с инсталацията му и двата компютъра. Инсталацията не е рязана или преправяна никъде. Какво се случва - на свещите има искра, бензиновата помпа работи, рейката е пълна с гориво но дюзите просто не отварят. До момента съм проверил следните неща:

Бензинова помпа - налягане и дебит - ОК
Бобина, делко, кабели, свещи - ОК
Захранващо напрежение и акумулатор - чисто нов акумулатор купен преди 3 дни - ОК
Смяна на дюзи - без промяна
Проверка на инсталацията - прозвъняване на всички връзки - ОК
Смяна на двата компютъра - без промяна
Смяна на датчика на маховика - без промяна

Колата онзи ден не палеше, на следващия ден смених датчик на маховика + двата компютъра и чудо - запали. Карах около 30 минути, вървеше нормално. След прибиране в гаража, точно преди да изгася дадох газ до прекъсвач, отпуснах газта, поработи на място и я изгасих. Вечертта реших да пробвам да запаля - не иска. Пръснах с дезодорант във всмукателния колектор - запали веднага и изгасна.

Моя извод е, че не пуска гориво. Откачих буксата на дюзите която е при капачката за маслото - вързах лампа 12 в, започнах да въртя на стартер - лампата мига едвам едвам - значи има импулс, но може би нещо се губи по веригата.

Свалих инсталацията на мотора и я разплетох с надеждата да има слаба връзка или скъсано нещо.. Няма всичко изглежда много добре, даже ме е яд, че я разплетох. Масите на инсталацията са свързани както следва - двете които излизат при разклонението за инжекторите - на планката при капачката за маслото и третата която е при бобината - на стойката на бобината. Към мотора е вързан дебел кабел директно от минусовата клема на акумулатора.

Захранването на компютрите е вързано към дебелия + на динамото - той идва от акумулатора, пробвал съм и директно на + клемата - няма промяна в държанието. Проверени са двете управляващи релета - сменях ги, даже сложих мост вместо релета - няма промяна.

Сега като се замисля, колата спира да пали когато на място дам газ до прекъсвач. След като минат няколко дни и си пали.

Ще съм благодарен на всякакви предложения какво да проверя/направя.
Reply

#2
И моята ми направи същия номер, само че при мен не идваше сигнал на помпата, сле дкато се помъчих няколко дни, накрая я дръпнах до един познат жичкаджия и той си игра няколко дни докато я запали, оказа се проблем с инсталацията!
Провери ли дали бензина стига до рейката, да не е задръстен горивния филтър!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
Здравей,

при мен има напрежение на помпата и качва гориво в рейката. Филтъра съм го сменил когато пуснах мотора в новото купе. Минал съм около 1000 км. Правил съм тест с друга помпа потопена в съд с гориво и вързана директно на рейката - върти, почва да циркулира горивото, но пак не пали.
Reply

#4
daboss Wrote:Здравей,

при мен има напрежение на помпата и качва гориво в рейката. Филтъра съм го сменил когато пуснах мотора в новото купе. Минал съм около 1000 км. Правил съм тест с друга помпа потопена в съд с гориво и вързана директно на рейката - върти, почва да циркулира горивото, но пак не пали.

я по добре опиши какво друго си пуснал в новото купе ,защото помпата започва да върти едва след завъртане на коляновия вал и отчетен импулс от ъгловия датчик.не ни карай да гадаем ,моля
Reply

#5
Здравей,

извинявам се, явно не съм описал нещата добре. Да, помпата се включва след като двигателя почне да се върти. При мен също е така. За да елиминирам проблеми в този възел, направих тест с друга помпа която поместих в съд отпред при двигателя, свързах я с рейката и я захраних директно от акумулатора. Двигателя е пренесен с цялото му оборудване + инсталация и двата компютъра.

ПС: В момента проучвам оферти за мегаскуирт, с който ще заменя старото управление на мотора. Нека темата се счита за приключена.

Благодаря на отзовалите се!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)