05-08-2015, 10:43 PM
Здравейте колеги. Предварително благодаря за съветите
Симптомите са следните
1. Притрисане на двигателя на свободен ход (има го от както имам колата) на студено се усеща слабо, на загрял двигател се усилва
2. От скоро се появи шум, да го наречем румолене при моторна спирачка (спускане на скорост) най-много се усеща на 2-ра между 2.5 и 1.5 об/мин, на 3 е по-слабо, на 4 и 5 почти не се усеща, на 1 го няма.
Шума се чува някъде под или малко пред скоростния лост.
На подемник се усеща луфт в опашката на скоростите. Към момента съм се насочил към следните вероятни проблеми - заминал лагер на опашката (но е съмнително, че шума го няма при ускорение) и/или износен маховик. Коалта е с М90H според вин, т.е. трябва да е с демпфер.
Ако се окаже маховика, понеже нов първо трудно ще се намери (освен Мото Фое) и втор вероятно ще е доста скъп, съм се насочил към преправяне с едномасов. В Мегапартс има доста маховици от 850-ки и въпроса ми е евентуално какъв би станал. Освен това в OLX съм съм пуснал запитване към 2-3 740-ки. До колкто четох би трябвало да стане маховик от стартата кутия м46/47 и да се сложи съединител от 940 ТДИ.
Ще бъда изключително благодарен, ако някой препатил сподели мнение
Симптомите са следните
1. Притрисане на двигателя на свободен ход (има го от както имам колата) на студено се усеща слабо, на загрял двигател се усилва
2. От скоро се появи шум, да го наречем румолене при моторна спирачка (спускане на скорост) най-много се усеща на 2-ра между 2.5 и 1.5 об/мин, на 3 е по-слабо, на 4 и 5 почти не се усеща, на 1 го няма.
Шума се чува някъде под или малко пред скоростния лост.
На подемник се усеща луфт в опашката на скоростите. Към момента съм се насочил към следните вероятни проблеми - заминал лагер на опашката (но е съмнително, че шума го няма при ускорение) и/или износен маховик. Коалта е с М90H според вин, т.е. трябва да е с демпфер.
Ако се окаже маховика, понеже нов първо трудно ще се намери (освен Мото Фое) и втор вероятно ще е доста скъп, съм се насочил към преправяне с едномасов. В Мегапартс има доста маховици от 850-ки и въпроса ми е евентуално какъв би станал. Освен това в OLX съм съм пуснал запитване към 2-3 740-ки. До колкто четох би трябвало да стане маховик от стартата кутия м46/47 и да се сложи съединител от 940 ТДИ.
Ще бъда изключително благодарен, ако някой препатил сподели мнение
Volvo 945 B200FT 1997 - Battlecruiser