Някой ако е карал или кара колата си с такава да сподели мнение за качество.Продадоха ми я за /3 бара / още не съм я монтирал ,на 440-то, пълна инжекция.
Вземи си и оригинална Бош даже и втора употреба да е, тази скоро ще се наложи да я хвърлиш.
Тази попара съм е ял - споделям ти от личен опит, но колата си е твоя и ти си решаваш.
Нова китайска е около 60-70 лв.
Бош работеща II употреба - 30-40 лв.
Преди две години взех китайска защото втората употреба която ми изпратиха не работеше.
Тогава едвам вървеше на бензин.В авариен режим дотътрих 20 км. до първата газостанция.
И от вчера забелязвам,че на бензин няма мощност,а на газ си върви добре.Може би пак ще имам проблем с помпата.
Някой може ли да ме насочи в Плевен за добър диагностик,освен МП,че може и да е нещо друго.Ламди сондата ми светкаше отвреме на време,когато карах малко повече на бензин,като свърши газта,а сега не свети вече.Възможно ли е да е от нея.
Ако няма на кой да се разчита ще ида до МП,но все пак да попитам.
Предварително благодаря на отзовалите се .
P.S.Пропуснах,става на въпрос за V40,2.0, 140к.с.-1996г.
ITN помпите не струват, при мен и два месеца не изкара. И от евро 07 ми споделиха, че електрическите им рез.части не са сполучливи. Пак китайче hoffer вече две години си деяни.
Точно с помпи не съм се ядосвал, но през есента сменях амортисьори. Задните - Монро са ОК, но предните ги взех китайски, че другите бяха прекалено скъпи. Е, единият вече не го бива. Пробег - малко под 10 000 километра.