This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 t-5: с какви инжектори се оборудва заводско?
#1
Здравейте,

Интересувам се с какъв дебит са и евентуално ниско/високо омови ли са инжекторите от 1994 Волво 850 Т-5? Все още не съм ги виждал и не мога да помогна с цвят или номер, надявах се вие да го направите вместо мен! Smile

Благодаря!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Някой знае ли добър чужд форум, където мога да попитам същия въпрос?
Цитирай
Thanks given by:
#3
Да те попитам защо не ползваш логина си? Видях че си ползвал майл.бг който по необяснима причина не приема емаилите от сайта но ти активирах акаунта още вчера така че можеш да влизаш с юзер/паролата който си дал при регистрацията.
Цитирай
Thanks given by:
#4
А можете ли да ми кажете поне дали са "top feed" или "side feed"? Аз мисля, че са от първите, но все още не съм ги виждал.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Един технически въпрос, как се свалят инжекторите и харнеса с мнимални щети?

Още не съм ходил до колата за да ги свалям и предпочитам да съм подготвен!

Мерси! Smile
Цитирай
Thanks given by:
#6
Като гледам във вадиса и твоята горивна рейка е като моята. При мен процедурата е следната:

1. Проследяваш тръбите на горивната магистрала къде са хванати за главата и ги освобождаваш.
2. Издърпваш кабелите на инжекторите от куплунзите.
3. Отвиваш двете болтчета, с които се държи рейката за колектора.
4. Внимателно изтегляш рейката за да извадиш инйекторите от колектора.
5. Самите инжектори са хванати за рейката с една метална пластина, която е пристегната с болтчета от страната на инжекторите.
6. Отвиваш и болтовете на регулатора за горивото.
7. Махаш металната пластина с приплъзване.
8. Сега можеш да издърпаш инжекторите и регулатиора за гривто от рейката.

Това е.

Най-добре виж номерата на инжекторите и потърси в интернет информация. Тук едва ли някой ще знае.

Питай тук ако искаш <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvospeed.com/vs_forum/index.php">http://www.volvospeed.com/vs_forum/index.php</a><!-- m -->
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)