The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос

#1
    Здравейте колеги.Някой знае ли какво е това нещо.Днес като запалих колата,видях че прокапва нафта от него.За какво служи и някой ако знае цена,моля да сподели.Благодаря предварително.
Reply

#2
И така.Моля не се брои за ЪП.Това е авансаторен клапан.Казвам за незнаещите.Явно тук сме само такива,и мноооооооооого помощ можем да намерим тук :mrgreen: :evil: :twisted: .Започвам да се чудя дали да влизам изобщо тук.Този форум не е това което беше.Айде със здраве и МОЛЯ не ми трийте мнението. :ugeek:
Reply

#3
Не съм в час с дизелите и за това си спестих коментара -съжалявам ,че не отговорих ,поне с идея за проблема ,но доста прочетох за този /авансаторен клапан / два вида са -единия модел се управлява с ШИМ -а другия с само с + плюс / и - с минус ... при теб проблема е с теч на нафта ,и съм убеден ,че мога да възстановя клапана ,който при твоя модел ,се управлява от широчино импулсен модулатор/ механичното отстрняване на проблема е малка занимавка за мен ! поствам изказване на колега от рено клуб -за същия проблем ---сега очаквам да ме обвинят и да ме нарекат РЕНОФИЛ!
-ама май нашия клуб нещо стана като ...абе аз не съм П ...ил;

Аз споменах, че става въпрос са авансатора на помпа Лукас, тип DPCN. На него се подават импулси, не постоянно напрежение. Това е чисто механична помпа, на която има само два електрически елемента: електро клапана на имобилайзера, който служи и за спиране на двигателя е авансатора, който прави само корекция на изпреварването на впръскването, зададено то механичните компоненти.
Имах Delphi Direct Evolution, но нещо се скапа ни мога да го инсталирам отново. Но свалих като .pdf файлове всичко написано за моята помпа DPCN, та ако някой се интересува може да даде мейла си на лични.

Колегите с по-новия модел помпа EPIC, могат да прочетат тук:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=241&t=38224">http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=241&t=38224</a><!-- m -->

Има и документация от Delphi Direct Evolution и много полезен опит.

Todor_Petkov_85, потърси табела върху тялото на помпата.
Активен
Renault Clio II 1.9D

И НЕ МИ ТРИЙТЕ МНЕНИЕТО!МОЛЯ...
Reply

#4
Благодаря Андро.И аз изчетох цялото интернет пространство за този клапан.Вече е сменен с чисто нов.Такова решение взех.А за ремонтирането на стария,ще се разберем.Поздрави.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)