The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за двигател и евентуален ремонт.

#11
Здравей Мirkovinkata,
Аз никъде не видях споменато, затова трябва да попитам.
Какви са резултатите от замерването на коляновия вал? Колко са износени шийките където са лагерите и каква е коничноста и елипсата?
Второто е какви са допустимите хлабини на лагерите? Как мислиш да ги измериш?
Трето най-най-важно са спецификациите на затягане на болтовете. Имаш ли ги?
Шлайфиста да не мери с някакъв измислен шублер. Мери се с микрометър и се броят стотните, шублера не е толкова прецизен, но ако няма друго...
При сглобяване трябва да се сложи едно мазило като грес, синьо или червено и е за сглобяване на двигател- http://www.woodsbrosracing.com/amsoil/eal.htm. Най-вероятно го няма в България, затова използвай доста гъсто масло при сглобяване.

Адмирации и уважение с това което си се захванал, но трябва да си много прецизен и да спазвеш спецификациите. Лагерите които си взел са ОК, не вярвам да имаш проблем.
Още нещо - сменя се абсолютно всичко - лагери, уплътнения - нещата които са подложени на износване. Хубаво е да се провери и за пукнатини по мотовилките и коляновия вал, но това рядко се прави - пипкава работа, а и клиента няма как да знае. Измери буталата, смени си семерингите и погледни как е износен буталния болт и дали има луфт.

Успех.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#12
che4ef Wrote:Здравей Мirkovinkata,
....................................................
При сглобяване трябва да се сложи едно мазило като грес, синьо или червено и е за сглобяване на двигател- http://www.woodsbrosracing.com/amsoil/eal.htm. Най-вероятно го няма в България, затова използвай доста гъсто масло при сглобяване..............

Успех.

Колеги, всички вие дето живеете надалеч, идея си нямате какви неща се продават в България !

Много моля , да не си мислите , че България е някакво село, в което няма даже и хоремаг !

Има всичко необходимо и за първоначално смазване на лагерите , които със сигурност няма да са SNR, защото те НЕ произвеждат плъзгащи лагери, и лепила за алуминиеви детайли, и медна и алуминиева грес за високо температурни сглобки, и анаеробни уплътнители, осигурители за резби поне в четири разновидности, осигурутели за втулки и лагерни тела, силикони с различна твърдост и плътност, течни гарнитури и прочие...
Meжду другото някои от тях са на една добре известна презокеанска фирма - "PERMATEX".....
Има на "LOCTITE", WURTH, и други сериозни фирми.

Та в тоя смисъл не подценявайте възможностите за професионално сглобяване и ремонт на двигатели тук в България, защото в много случаи сериозните Български специалисти превъзхождат по знание и способности много от европейските и американските си колеги !!!
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#13
mevdo Wrote:
che4ef Wrote:Здравей Мirkovinkata,
....................................................
При сглобяване трябва да се сложи едно мазило като грес, синьо или червено и е за сглобяване на двигател- http://www.woodsbrosracing.com/amsoil/eal.htm. Най-вероятно го няма в България, затова използвай доста гъсто масло при сглобяване..............

Успех.

Колеги, всички вие дето живеете надалеч, идея си нямате какви неща се продават в България !

Много моля , да не си мислите , че България е някакво село, в което няма даже и хоремаг !

Има всичко необходимо и за първоначално смазване на лагерите , които със сигурност няма да са SNR, защото те НЕ произвеждат плъзгащи лагери, и лепила за алуминиеви детайли, и медна и алуминиева грес за високо температурни сглобки, и анаеробни уплътнители, осигурители за резби поне в четири разновидности, осигурутели за втулки и лагерни тела, силикони с различна твърдост и плътност, течни гарнитури и прочие...
Meжду другото някои от тях са на една добре известна презокеанска фирма - "PERMATEX".....
Има на "LOCTITE", WURTH, и други сериозни фирми.

Та в тоя смисъл не подценявайте възможностите за професионално сглобяване и ремонт на двигатели тук в България, защото в много случаи сериозните Български специалисти превъзхождат по знание и способности много от европейските и американските си колеги !!!

Ей Севдо -браво на теб -ти се появи ! Аз също мисля ,както Ти!
Reply

#14
Колеги аз не оспорвам кой колко е кадърен и кои специалисти са по-добри. Човека си прави нещата сам e не виждам защо да не се напомня. Грешката е моя. Извинете.

Аз не знам какво се продава в България. Amsoil има ли? Wurth го знам. Не съм посещавал България от.... май вече 10 години. Причината да пиша тук е чисто сантиментална а не демонстративна. Какво мисля за България аз си знам. ..
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#15
Това което споделих в по-горния си пост имаше две цели:

1. Да се опитам да обясня на хората, които са извън България , че продуктите на техническата химия, която в сферата на автомобилостроенето и последващите ремонти, бележи завидно развитие в последните 15-на години , са напълно достъпни и то дори на съвсем приемливи цени - например - медна грес/ 1000 градуса по Целзий/ от 400 мл е на цена от 38 лв., а високоякостен осигурител за резби от 25 мл струва 9.90лв.

2. Ако mirkovinkata има нужда от нещо такова да му посоча към кои производители би могъл да се насочи и да потърси необходимите му продукти.

Che4ef - разбирам те, но все пак ти си твърде надалеч , вероятно няма как да си наясно с предлагането в България и мнението ти прозвуча малко претенциозно, иначе нещата които пишеш са така , и напомнянето ти е нормално. Все пак обработките и в Канада и в България се извършват на специализирани шлайф машини и хората , които работят на тях със сигурност са добре образовани инженерно и знаят какво правят . Те всъщност са хората , които правят измерванията / със сигурност с микромери, понякога и дигитални/ и преценяват какви са износванията , дали са в допуск или се налага шлайф на ремонтен размер.

И ако решиш наскоро да върнеш , заповядай във Варна, хем ще се запознаем , хем ще те разведа насам - натам да ти покажа къде и как в нашия град , правим разни неща по темата, както надявам се и в другите по-големи градове - металообработващи фирми, представителства и магазини за авточасти !

Поздрави.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#16
Благодаря mevdo. Радвам се че има разбирателство. Казана дума хвърлен камък. Ще ти се обадя да знаеш ама не знам кога.

Аз като прочетох за Делчо от еди къде си и малко се сепнах и затова писах така..."притенциозно". Човека сигурно е добър ама да казва да не сменя лагерите много ме озадъчи.

П.С. Аз съм от Варна.

Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)