06-28-2015, 10:49 AM
Здравейте на всички,
За пръв път пиша във форума. От 2 години имам МкII 2000 v70 t5 и беше дошла с газова система от Италия. Разбира се все едно аз съм си я правил,но беше Романо. Наскоро изпарителят спря да работи. Оказва се,че в София има само един майстор,който има софтуер за по-старите модели и той ми смени изпарителят с нов и по-мощен за 250к.с. Оказва се,че старият е бил за 180к.с. Направи нови дупки на колектора за дюзите, смени ремонтния комплект на всичките 5 дюзи и смени филтрите. Почнах да карам и колата тресеше. Смени и осталите ремонтни комплекти по дюзите (отначало имаше само 2 и след 2 дена смени и останалите 3). Колата работеше почти като на бензин на празен ход с малки изключения. От както уж я оправи се появи грешка за бубина на 5ти цилиндър.Изтрих я и повече не се появи. На другият ден почна да забива нос като влиза във високите обороти (около 3000 оборота, точно като включва турбото). Отидох при него 2 пъти и уж я настрои за 1-2 минути и каза,че проблемът бил електрически. От както я карам 2 години съм минал около 23 000км и 2 пъти съм сменил свещите. Сега ми каза или свещи или бубини. Купих нови свещи.Едната бубина я смених миналата година и купих още една и я сложих на 5ти цилиндър, където уж ми беше грешката..резултат никакъв. Сега мисля да пробвам да върна бубината и да пробвам с другите дали ще даде някаква разлика. В момента ми дава грешка P0030,което е грешка за ламбда сонда(предната). Бях я смянил преди 5000км с втора ръка,но не вярвам това да е проблема,защото симптомите не са същите като преди (когато тресеше на място). Всеки,който и да питам ми казва,че не е настроена добре газовата и за това така прекъсва на 3000 оборота. Даже наскоро почна и да превключва на бензин като се натисне по рязко газта. Всякакви съвети биха били добре дошли. Утре ще ходя пак до майстора,но щом един път не е могъл да я настрои не ми се вярва,че сега ще може.
За пръв път пиша във форума. От 2 години имам МкII 2000 v70 t5 и беше дошла с газова система от Италия. Разбира се все едно аз съм си я правил,но беше Романо. Наскоро изпарителят спря да работи. Оказва се,че в София има само един майстор,който има софтуер за по-старите модели и той ми смени изпарителят с нов и по-мощен за 250к.с. Оказва се,че старият е бил за 180к.с. Направи нови дупки на колектора за дюзите, смени ремонтния комплект на всичките 5 дюзи и смени филтрите. Почнах да карам и колата тресеше. Смени и осталите ремонтни комплекти по дюзите (отначало имаше само 2 и след 2 дена смени и останалите 3). Колата работеше почти като на бензин на празен ход с малки изключения. От както уж я оправи се появи грешка за бубина на 5ти цилиндър.Изтрих я и повече не се появи. На другият ден почна да забива нос като влиза във високите обороти (около 3000 оборота, точно като включва турбото). Отидох при него 2 пъти и уж я настрои за 1-2 минути и каза,че проблемът бил електрически. От както я карам 2 години съм минал около 23 000км и 2 пъти съм сменил свещите. Сега ми каза или свещи или бубини. Купих нови свещи.Едната бубина я смених миналата година и купих още една и я сложих на 5ти цилиндър, където уж ми беше грешката..резултат никакъв. Сега мисля да пробвам да върна бубината и да пробвам с другите дали ще даде някаква разлика. В момента ми дава грешка P0030,което е грешка за ламбда сонда(предната). Бях я смянил преди 5000км с втора ръка,но не вярвам това да е проблема,защото симптомите не са същите като преди (когато тресеше на място). Всеки,който и да питам ми казва,че не е настроена добре газовата и за това така прекъсва на 3000 оборота. Даже наскоро почна и да превключва на бензин като се натисне по рязко газта. Всякакви съвети биха били добре дошли. Утре ще ходя пак до майстора,но щом един път не е могъл да я настрои не ми се вярва,че сега ще може.