The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво в70 т5 проблем на газ

#1
Здравейте на всички,
За пръв път пиша във форума. От 2 години имам МкII 2000 v70 t5 и беше дошла с газова система от Италия. Разбира се все едно аз съм си я правил,но беше Романо. Наскоро изпарителят спря да работи. Оказва се,че в София има само един майстор,който има софтуер за по-старите модели и той ми смени изпарителят с нов и по-мощен за 250к.с. Оказва се,че старият е бил за 180к.с. Направи нови дупки на колектора за дюзите, смени ремонтния комплект на всичките 5 дюзи и смени филтрите. Почнах да карам и колата тресеше. Смени и осталите ремонтни комплекти по дюзите (отначало имаше само 2 и след 2 дена смени и останалите 3). Колата работеше почти като на бензин на празен ход с малки изключения. От както уж я оправи се появи грешка за бубина на 5ти цилиндър.Изтрих я и повече не се появи. На другият ден почна да забива нос като влиза във високите обороти (около 3000 оборота, точно като включва турбото). Отидох при него 2 пъти и уж я настрои за 1-2 минути и каза,че проблемът бил електрически. От както я карам 2 години съм минал около 23 000км и 2 пъти съм сменил свещите. Сега ми каза или свещи или бубини. Купих нови свещи.Едната бубина я смених миналата година и купих още една и я сложих на 5ти цилиндър, където уж ми беше грешката..резултат никакъв. Сега мисля да пробвам да върна бубината и да пробвам с другите дали ще даде някаква разлика. В момента ми дава грешка P0030,което е грешка за ламбда сонда(предната). Бях я смянил преди 5000км с втора ръка,но не вярвам това да е проблема,защото симптомите не са същите като преди (когато тресеше на място). Всеки,който и да питам ми казва,че не е настроена добре газовата и за това така прекъсва на 3000 оборота. Даже наскоро почна и да превключва на бензин като се натисне по рязко газта. Всякакви съвети биха били добре дошли. Утре ще ходя пак до майстора,но щом един път не е могъл да я настрои не ми се вярва,че сега ще може.
Reply

#2
От къде си, колега ? На бензин ако пълни оборотомера, без да прекъсва, всички проблеми са в газовото. Аз съм с турбина като твоята, изпарителя е за 350 кс, но газта стига до 4500 оборота. Трябва да сменя сондата, тръбата и евентуално клапана с филтъра преди изпарителя. Всичко нататък е разширено.
Reply

#3
Здравей, на бензин никакъв проблем. Вчера ходих пак при майстора.Уж се оправи малко ускорението без да прекъсва и вечерта пак същото...Сега ще почна да сменям бубините с 1 нова да видя дали ще има промяна.Каза ми нещо от рода,че трябвао да се сменят евентуално тръбите,че можело да са били запушени и да се смени мап сенсора на газовата...демек още 100лв и не се знае дали ще се оправи...
Reply

#4
Според мен няма смисъл да пипаш бобините, при положение, че работи добре на бензин. Тръбата е една най-вероятно, може да се запуши ако е много стара бутилката, по-скоро да е с много малък диаметър и съответно дебит. Ако е възможно да захрани рейката от двете страни.
Reply

#5
Това му беше и мисълта на майстора. Бутилката мисля,че беше слагана 2006та...това може и да обяснява...но вчера се появи и на бензин проблема. Той каза,че като е влажно ще си проличи дали е бобината и вчера много гадно прекъсваше целият ден. Вечерта даде и P0305 което е мисфайър за 5ти цилиндър...въпросът е,че е с чисто нови свещи и нова бобина точно там...Чудя се дали малкото компютърче , с което я закачам да чета грешките не ме бърка и да е някоя друга бобина..Днес ще следва да сменя новата бобина по другите цилиндри. Ако и това не оправи нещата сме на майстор идните дни.
Reply

#6
Здравей колега.Не съм имал такъв проблем,но мога да ти дам "акъл".Не търси проблема при самата бобина,прегледай кабелите които водят до бобината,другото което може да прегледаш е самата лула на бобината.Ако е износена или напукана,може искрата да бяга към корпуса и от там да прекъсва.
[Image: ab284934.gif]
Reply

#7
Здравей,5ти цилиндър си е проблемен. Сега сложих пак старата бобина и доста трепери и забива нос. Акъл ми дадоха за лулите..прегледах ги..нямат проблем..не са напукани...а и те продават ли се отделно ?
Определено се замислих за кабелите.Моите са в доста лошо състояние и наистина няма да е зле да ги сменя.Някой знае ли къде се занимават специално с кабели или сервиз на волво ще свърши работа?
Reply

#8
dilyan9559 Wrote:...а и те продават ли се отделно ?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=20113">https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=20113</a><!-- m --> Това намерих в нета.Бях срещал и на BERU ама вече не се намират.
Относно кабелите до бобините,поради факта че минават по самата глава,изолациите им са "изпекани".Затова са в толкова лошо състояние.
За подмяна,проследяване на пакета и подмяна по цвят.Ако се намери инсталация на някоя по нова може и да стане по-безболезнено,но си иска следене.
[Image: ab284934.gif]
Reply

#9
И добър майстор май..И не знам към кой да се обърна,но първо ми трябва някой да прочете какви грешки точно дава колата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)