This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво в70 т5 проблем на газ
#1
Здравейте на всички,
За пръв път пиша във форума. От 2 години имам МкII 2000 v70 t5 и беше дошла с газова система от Италия. Разбира се все едно аз съм си я правил,но беше Романо. Наскоро изпарителят спря да работи. Оказва се,че в София има само един майстор,който има софтуер за по-старите модели и той ми смени изпарителят с нов и по-мощен за 250к.с. Оказва се,че старият е бил за 180к.с. Направи нови дупки на колектора за дюзите, смени ремонтния комплект на всичките 5 дюзи и смени филтрите. Почнах да карам и колата тресеше. Смени и осталите ремонтни комплекти по дюзите (отначало имаше само 2 и след 2 дена смени и останалите 3). Колата работеше почти като на бензин на празен ход с малки изключения. От както уж я оправи се появи грешка за бубина на 5ти цилиндър.Изтрих я и повече не се появи. На другият ден почна да забива нос като влиза във високите обороти (около 3000 оборота, точно като включва турбото). Отидох при него 2 пъти и уж я настрои за 1-2 минути и каза,че проблемът бил електрически. От както я карам 2 години съм минал около 23 000км и 2 пъти съм сменил свещите. Сега ми каза или свещи или бубини. Купих нови свещи.Едната бубина я смених миналата година и купих още една и я сложих на 5ти цилиндър, където уж ми беше грешката..резултат никакъв. Сега мисля да пробвам да върна бубината и да пробвам с другите дали ще даде някаква разлика. В момента ми дава грешка P0030,което е грешка за ламбда сонда(предната). Бях я смянил преди 5000км с втора ръка,но не вярвам това да е проблема,защото симптомите не са същите като преди (когато тресеше на място). Всеки,който и да питам ми казва,че не е настроена добре газовата и за това така прекъсва на 3000 оборота. Даже наскоро почна и да превключва на бензин като се натисне по рязко газта. Всякакви съвети биха били добре дошли. Утре ще ходя пак до майстора,но щом един път не е могъл да я настрои не ми се вярва,че сега ще може.
Цитирай
Thanks given by:
#2
От къде си, колега ? На бензин ако пълни оборотомера, без да прекъсва, всички проблеми са в газовото. Аз съм с турбина като твоята, изпарителя е за 350 кс, но газта стига до 4500 оборота. Трябва да сменя сондата, тръбата и евентуално клапана с филтъра преди изпарителя. Всичко нататък е разширено.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Здравей, на бензин никакъв проблем. Вчера ходих пак при майстора.Уж се оправи малко ускорението без да прекъсва и вечерта пак същото...Сега ще почна да сменям бубините с 1 нова да видя дали ще има промяна.Каза ми нещо от рода,че трябвао да се сменят евентуално тръбите,че можело да са били запушени и да се смени мап сенсора на газовата...демек още 100лв и не се знае дали ще се оправи...
Цитирай
Thanks given by:
#4
Според мен няма смисъл да пипаш бобините, при положение, че работи добре на бензин. Тръбата е една най-вероятно, може да се запуши ако е много стара бутилката, по-скоро да е с много малък диаметър и съответно дебит. Ако е възможно да захрани рейката от двете страни.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Това му беше и мисълта на майстора. Бутилката мисля,че беше слагана 2006та...това може и да обяснява...но вчера се появи и на бензин проблема. Той каза,че като е влажно ще си проличи дали е бобината и вчера много гадно прекъсваше целият ден. Вечерта даде и P0305 което е мисфайър за 5ти цилиндър...въпросът е,че е с чисто нови свещи и нова бобина точно там...Чудя се дали малкото компютърче , с което я закачам да чета грешките не ме бърка и да е някоя друга бобина..Днес ще следва да сменя новата бобина по другите цилиндри. Ако и това не оправи нещата сме на майстор идните дни.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Здравей колега.Не съм имал такъв проблем,но мога да ти дам "акъл".Не търси проблема при самата бобина,прегледай кабелите които водят до бобината,другото което може да прегледаш е самата лула на бобината.Ако е износена или напукана,може искрата да бяга към корпуса и от там да прекъсва.
[Изображение: ab284934.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#7
Здравей,5ти цилиндър си е проблемен. Сега сложих пак старата бобина и доста трепери и забива нос. Акъл ми дадоха за лулите..прегледах ги..нямат проблем..не са напукани...а и те продават ли се отделно ?
Определено се замислих за кабелите.Моите са в доста лошо състояние и наистина няма да е зле да ги сменя.Някой знае ли къде се занимават специално с кабели или сервиз на волво ще свърши работа?
Цитирай
Thanks given by:
#8
dilyan9559 написа:...а и те продават ли се отделно ?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=20113">https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=20113</a><!-- m --> Това намерих в нета.Бях срещал и на BERU ама вече не се намират.
Относно кабелите до бобините,поради факта че минават по самата глава,изолациите им са "изпекани".Затова са в толкова лошо състояние.
За подмяна,проследяване на пакета и подмяна по цвят.Ако се намери инсталация на някоя по нова може и да стане по-безболезнено,но си иска следене.
[Изображение: ab284934.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#9
И добър майстор май..И не знам към кой да се обърна,но първо ми трябва някой да прочете какви грешки точно дава колата.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)