The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дайте съвет

#1
Та значи карам си аз нагоре към Копитото, 2 души сме в колата, климатика до дупка и с около 80 км/ч. на 4-та скорост и поглеждам към стрелката на температурата, тя тръгнала да прескача оптималната в средата, спирам на следващата отбивка за 15 минути, развивам капачката, оттам излиза около литър горещ антифриз, изчаквам да поизстине, доливам хладка вода и изключвам климатика и газ пак нагоре-всичко ток. Та въпроса ми е, що така тръгна да загрява с климатик? Друго, което забелязвам, че като го включа климатика падат с около 200 оборотите (от около 700 на 500) ма празен ход и той самия почва да духа студено след известно време, а не веднага както преди(фреон ли му трябва що ли?)
Кажете къде мога да ида да я прегледат охладителната система(че да изгубя възможно най-малко време и нерви), че така изведнъж си смени поведението колата? Съшо и ако посочите възможни причини и лесни начини за проверката им ще съм ви благодарен. Това което прочетох от другите форуми е да гледам дали се губи антифриз (не се губи), дали пуши бяло сутрин (не пуши така), дали има смес на масло и антифриз по разни места (няма такова нещо).
За който не знае-940 2,4 ТДИ с интерклуер.
Reply

#2
Та значи карам си аз нагоре към Копитото, 2 души сме в колата, климатика до дупка и с около 80 км/ч. на 4-та скорост и поглеждам към стрелката на температурата, тя тръгнала да прескача оптималната в средата, спирам на следващата отбивка за 15 минути, развивам капачката, оттам излиза около литър горещ антифриз, изчаквам да поизстине, доливам хладка вода и изключвам климатика и газ пак нагоре-всичко ток. Та въпроса ми е, що така тръгна да загрява с климатик? Друго, което забелязвам, че като го включа климатика падат с около 200 оборотите (от около 700 на 500) ма празен ход и той самия почва да духа студено след известно време, а не веднага както преди(фреон ли му трябва що ли?)
Кажете къде мога да ида да я прегледат охладителната система(че да изгубя възможно най-малко време и нерви), че така изведнъж си смени поведението колата? Съшо и ако посочите възможни причини и лесни начини за проверката им ще съм ви благодарен. Това което прочетох от другите форуми е да гледам дали се губи антифриз (не се губи), дали пуши бяло сутрин (не пуши така), дали има смес на масло и антифриз по разни места (няма такова нещо).
За който не знае-940 2,4 ТДИ с интерклуер.
Reply

#3
Виж дали върти парката да не е заминала термо двойката и да не ти я включва или да не се замърсил с нещо радиатора отвън или отвътре. Нормално е да ти паднат оборотите като вклучиш климата, най вероятно има нужда от дозареждане иди до Мото Пфое и питай з колко пари ще ти го дозаредят.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
Виж дали върти парката да не е заминала термо двойката и да не ти я включва или да не се замърсил с нещо радиатора отвън или отвътре. Нормално е да ти паднат оборотите като вклучиш климата, най вероятно има нужда от дозареждане иди до Мото Пфое и питай з колко пари ще ти го дозаредят.


Attached Files Thumbnail(s)
                       
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Пич, не искам да те плаша - просто за смяна ти е термостата.
Имах точно същия проблем, стана за пръв път - на същия път, но с четири души и беше жега ... на 3-та,... стигнах чак хижа Бор ... последната възможна над Златните мостови - /не работи! и се върнахме на х. Момина скала ... и папнахме кебапчета/, и след хиляди врътки, консулти и проверки ... термостат!

Но не отваряй никога веднага системата с антифриза така! Може така яко да те лисне и да изгориш ... Естествено че ще се излее охл. течност, тя е в затворено положение под налягане...

Просто отваряш капака - и изстива!

ЦАКА:
За да не претоплиш двигателя, ако си на път - изключваш климатика - отваряш прозорците и ... без значение от сезона - отваряш парното на МАКС с пуснат вентилатор на макс!

По тая тема писах, има и снимки на термостата тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2541">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2541</a><!-- m -->
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#6
Пич, не искам да те плаша - просто за смяна ти е термостата.
Имах точно същия проблем, стана за пръв път - на същия път, но с четири души и беше жега ... на 3-та,... стигнах чак хижа Бор ... последната възможна над Златните мостови - /не работи! и се върнахме на х. Момина скала ... и папнахме кебапчета/, и след хиляди врътки, консулти и проверки ... термостат!

Но не отваряй никога веднага системата с антифриза така! Може така яко да те лисне и да изгориш ... Естествено че ще се излее охл. течност, тя е в затворено положение под налягане...

Просто отваряш капака - и изстива!

ЦАКА:
За да не претоплиш двигателя, ако си на път - изключваш климатика - отваряш прозорците и ... без значение от сезона - отваряш парното на МАКС с пуснат вентилатор на макс!

По тая тема писах, има и снимки на термостата тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2541">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2541</a><!-- m -->


Attached Files Thumbnail(s)
   
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#7
Има една перка дето се върти винаги при мен, още със самото запалване. За нея ли става въпрос?
Мишо( Someone) ми препоръча майстор за охладителната система, мисля да го посетя тия дни.
Ако е термостат ще го сменя няма да ме уплашиSmile, има индикации да е от това наистина.
Относно отварянето- ще го имам в предвид
Reply

#8
Има една перка дето се върти винаги при мен, още със самото запалване. За нея ли става въпрос?
Мишо( Someone) ми препоръча майстор за охладителната система, мисля да го посетя тия дни.
Ако е термостат ще го сменя няма да ме уплашиSmile, има индикации да е от това наистина.
Относно отварянето- ще го имам в предвид
Reply

#9
BOYCH Wrote:Но не отваряй никога веднага системата с антифриза така! Може така яко да те лисне и да изгориш ... Естествено че ще се излее охл. течност, тя е в затворено положение под налягане...

Просто отваряш капака - и изстива!

ЦАКА:
За да не претоплиш двигателя, ако си на път - изключваш климатика - отваряш прозорците и ... без значение от сезона - отваряш парното на МАКС с пуснат вентилатор на макс!

Съвсем правилно. Ти като първокласниците си процедирал ама явно си имал късмет.
Reply

#10
BOYCH Wrote:Но не отваряй никога веднага системата с антифриза така! Може така яко да те лисне и да изгориш ... Естествено че ще се излее охл. течност, тя е в затворено положение под налягане...

Просто отваряш капака - и изстива!

ЦАКА:
За да не претоплиш двигателя, ако си на път - изключваш климатика - отваряш прозорците и ... без значение от сезона - отваряш парното на МАКС с пуснат вентилатор на макс!

Съвсем правилно. Ти като първокласниците си процедирал ама явно си имал късмет.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)