Posts: 36
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2015
Reputation:
0
Благодаря !
Omnes viae Moto-Pfohe am ducunt
Опитвам се да открия приятели. И понеже нямам Фейсбук, излизам на
улицата и почвам да викам какво сготвих, какво ядох, какво пих, къде
бях, какво карам.
До момента ме следват трима – двама полицаи и един психиатър.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Честито, колега!
Да си я караш със здраве и безаварийно ... поне още 500 000 км
BG VOLVO Member #00409
Posts: 36
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2015
Reputation:
0
Току що ме "зарадваха" зверски от МП:
СМЯНА НА АНГРЕНАЖЕН И ПИСТОВ РЕМЪК, БЕЗ ВОДНАТА ПОМПА ... 900 ЛВ. hock: :o :roll: (a може би дикцията ми е неясна и са разбрали, че питам за Bugatti Veyron Super Sport)
Ай' сиктир, драги зрители ...
Опитвам се да открия приятели. И понеже нямам Фейсбук, излизам на
улицата и почвам да викам какво сготвих, какво ядох, какво пих, къде
бях, какво карам.
До момента ме следват трима – двама полицаи и един психиатър.
Posts: 36
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2015
Reputation:
0
Привет колеги,
молбата ми за препоръка на читав волво-сервиз (различен от МП) и намиращ се в рамките на София е все още актуална (с пълна сила).
Иска ми се да мога да си оставя колата в сигурни ръце, без да се притеснявам, че докато оправят едно нещо, могат да прецакат друго или да сменят части или друг подобен хорор сценарий.
Благодаря!
Поздрави и безаварийни!
Опитвам се да открия приятели. И понеже нямам Фейсбук, излизам на
улицата и почвам да викам какво сготвих, какво ядох, какво пих, къде
бях, какво карам.
До момента ме следват трима – двама полицаи и един психиатър.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
SUMMUM Wrote:Току що ме "зарадваха" зверски от МП:
СМЯНА НА АНГРЕНАЖЕН И ПИСТОВ РЕМЪК, БЕЗ ВОДНАТА ПОМПА ... 900 ЛВ. hock: :o :roll: (a може би дикцията ми е неясна и са разбрали, че питам за Bugatti Veyron Super Sport)
Ай' сиктир, драги зрители ... 1. Ангренаж:
Каталожен номер: 31359568
Наименование: АНГР.РЕМЪК К-Т
Цена с ДДС: 374.16 лв.
2. Обтегач (външен):
Каталожен номер: 31251251
Наименование: ОБТЕГАЧ К-Т С 2-те РОЛКИ
Цена с ДДС: 158.4 лв.
3. Ремък:
Каталожен номер: 30731862
Наименование: РЕМЪК
Цена с ДДС: 111.97 лв.
Тотал: 644,53 лв.
4. Труд: 2.10 часа (общо). Ставката на МП е 55 лв./час, което прави 115,50 лв.
... или общо за ХС90 с D5 (D5244T4) 185 к.с. = 760,03 лв. с ДДС.
По спомен за 163 к.с. са малко по-евтини частите.
Не знам какво още са ти включили в цената, но 900 лв. наистина са много!
btw ... На Вейрон толкова ще струва само, за да пуснат и разпечатат поръчката ... специалният камион за транспорт от клиента до сервиза е 5000 евро в границите на Германия :lol: Не се сравнявай с този модел :mrgreen:
SUMMUM Wrote:Привет колеги,
молбата ми за препоръка на читав волво-сервиз (различен от МП) и намиращ се в рамките на София е все още актуална (с пълна сила).
Иска ми се да мога да си оставя колата в сигурни ръце, без да се притеснявам, че докато оправят едно нещо, могат да прецакат друго или да сменят части или друг подобен хорор сценарий.
Благодаря!
Поздрави и безаварийни! Въпросът е за сервиз или за резервни части? Трудът надали ще е много под 115,50 лв. за смяна на ремъците и ролките, но какви части ще ти сложат?
Ще получиш ли гаранция за ремонта? Ще го зацепят ли правилно?
На D5 ангренажът се сменя на 160 000 км или нещо подобно, външния май пак беше на същите км :roll:
Аз лично не съм купувал неоригинални части за моето ВОЛВО, моите (ангренаж и външен комплект) ги смениха в МП. Не съм плащал, беше включено в цената (по-горе съм ти написал колко би излязло днес тази процедура с частите).
Тъй като всичко отговорно си го правя в МП, не мога да ти препоръчам друг читав сервиз.
Един колега наскоро си взе кола (Мицубиши) 2-ра употреба и я води в един сервиз на Околовръстното, близо до разклона за с.Герман. Не знам името, но каза, че е много доволен - гледал е как му се сервизира колата, всичко са направили по книга и накрая са я изчистили отвътре, отвън и обезмаслили моторния отсек, където са пипали.
Ако те инетересува, мога да го попитам и на ЛС ще ти го пусна. Частите обаче той си ги е купил преди това от някакъв магазин за японки.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
SUMMUM Wrote:Привет колеги,
молбата ми за препоръка на читав волво-сервиз (различен от МП) и намиращ се в рамките на София е все още актуална (с пълна сила).
Иска ми се да мога да си оставя колата в сигурни ръце, без да се притеснявам, че докато оправят едно нещо, могат да прецакат друго или да сменят части или друг подобен хорор сценарий.
Благодаря!
Поздрави и безаварийни!
Колега,
има един сервиз, в Студенски град, който специализира в областа на Волво. Чичката, който му е шеф бил малко чешит казват, но ги разбирали Волвата.
Ако това като ценоразпис в МП те стряска, направи една разходка до БМВ или Ауди представителя да сравниш там, каква пародия е!
Volvo For life!
Posts: 36
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2015
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:... Въпросът е за сервиз или за резервни части? Трудът надали ще е много под 115,50 лв. за смяна на ремъците и ролките, но какви части ще ти сложат?
Ще получиш ли гаранция за ремонта? Ще го зацепят ли правилно?
На D5 ангренажът се сменя на 160 000 км или нещо подобно, външния май пак беше на същите км :roll:
Аз лично не съм купувал неоригинални части за моето ВОЛВО, моите (ангренаж и външен комплект) ги смениха в МП. Не съм плащал, беше включено в цената (по-горе съм ти написал колко би излязло днес тази процедура с частите).
Тъй като всичко отговорно си го правя в МП, не мога да ти препоръчам друг читав сервиз.
Един колега наскоро си взе кола (Мицубиши) 2-ра употреба и я води в един сервиз на Околовръстното, близо до разклона за с.Герман. Не знам името, но каза, че е много доволен - гледал е как му се сервизира колата, всичко са направили по книга и накрая са я изчистили отвътре, отвън и обезмаслили моторния отсек, където са пипали.
Ако те инетересува, мога да го попитам и на ЛС ще ти го пусна. Частите обаче той си ги е купил преди това от някакъв магазин за японки.
Добро утро Dodo 155,
благодаря ти от сърце, че си отделил от времето си за да ми помогнеш с ценна информация!
Аз също съм почитател на оригиналните части и на официалните сервизи, но обявената от МП сума ме вбеси просто :evil:
Колата която си купих е от един собственик (с пълна сервизна история) и до момента е поддържана само в МП, така че мисля и аз да продължа да поддържам същия курс, колкото и да ми е неприятно от надутите МП цени.
В книжката прочетох, че на 5 цилиндровите дизелови агрегати ангренажния комплект следва да се смени на 150 000 км, а моята в момента е на 150 630, така че нямам много време за размотаване.
JMI Wrote:... Колега,
има един сервиз, в Студенски град, който специализира в областа на Волво. Чичката, който му е шеф бил малко чешит казват, но ги разбирали Волвата.
Ако това като ценоразпис в МП те стряска, направи една разходка до БМВ или Ауди представителя да сравниш там, каква пародия е!
Благодаря за препоръката, колега JMI !
Иначе, всички представителства са маскари !
Поздрави и безаварийни !
p. s. Темата се изчерпа и може да и се удари едно катинарче
Опитвам се да открия приятели. И понеже нямам Фейсбук, излизам на
улицата и почвам да викам какво сготвих, какво ядох, какво пих, къде
бях, какво карам.
До момента ме следват трима – двама полицаи и един психиатър.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
По молба на автора темата се заключва.
BG VOLVO Member #00409
|