Posts: 18
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2013
Reputation:
0
V0lv0 V50 2.0D! Проблема е следния: При ускоряване в наклон, когато двигателя е натоварен, колата периодично забива муцуна и после пак започва да ускорява, пак забива и пак ускорява. Това се повтаря постоянно и се усеща на 4,5 и6 предавки. Подмених горивния филтър, който беше чист и сложих добавка Бардал фул инжекшън ристорър 11, но нещата не се промениха. Забиването е салмо на кратки интервали и не се отразява дори от оборотомера. Моля някой, ако е изпитвал подобни проблеми да пише! Зная, че трябва диагностика, но съм зает следващите 5 дни, затова пиша тази тема. Благодаря!
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
taraponti1968 Wrote:V0lv0 V50 2.0D! Проблема е следния: При ускоряване в наклон, когато двигателя е натоварен, колата периодично забива муцуна и после пак започва да ускорява, пак забива и пак ускорява. Това се повтаря постоянно и се усеща на 4,5 и6 предавки. Подмених горивния филтър, който беше чист и сложих добавка Бардал фул инжекшън ристорър 11, но нещата не се промениха. Забиването е салмо на кратки интервали и не се отразява дори от оборотомера. Моля някой, ако е изпитвал подобни проблеми да пише! Зная, че трябва диагностика, но съм зает следващите 5 дни, затова пиша тази тема. Благодаря! Явно смуче въздух отнякъде.Огледай входа и изхода на горивния филтър.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Ако ти набира "на тласъци" може нещо и по турбопътищата да ти е разкачено ....
На мен при смяна на маркуч високо налягане бяха забравили за сложат добре нещо отпред по турбопътя и набираше на тласъци без никакви индикации на компа....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Имах същия "проблем" когато купих моята, след като и направиха ремап проблема изчезна. Вероятно се дължи на нещо софтуерно.
Posts: 18
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2013
Reputation:
0
Вчера намерих малко време и ходих на диагностика. Резултат: турбина ок, дюзи ок, налягане на помпа ок, дебитомер ок, егр клапан ок, изобщо никакви повреди в електрониката не бяха открити.В сервиза казаха да карам, защото няма какво да ми сменят. Каквото имало да се случва, то ще се случи, но не му било сега времето.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
taraponti1968 Wrote:Вчера намерих малко време и ходих на диагностика. Резултат: турбина ок, дюзи ок, налягане на помпа ок, дебитомер ок, егр клапан ок, изобщо никакви повреди в електрониката не бяха открити.В сервиза казаха да карам, защото няма какво да ми сменят. Каквото имало да се случва, то ще се случи, но не му било сега времето. Последното изречение ми хареса - винаги е така
От скоро ли ти го прави? Да не си заредил "хубаво" гориво?
Следващият път, когато ходиш на диагностика и обясниш на майстора на коя предавка го прави, помоли го да се качи с теб в колата, да включи диагностиката в режим "Живи данни", т.е. да гледа тези елементи в реално време, под товар, вдигни скорост, намери баир и тогава да прави заключение
Възможно е да е от гориво, възможно е разтоварващ клапан да прави мизерии, без да го засича компа на място ... възможно е майсторът да е гледал колата с диагностика тип "универсална", където известна част от грешките по модулите на Волво не се засичат.
Волво се диагностицира най-точно с VIDA DICE
Изводът - не е нормално да работи така колата и определено има причина, но кой ще я намери ... като му дойде времето :mrgreen:
Извинявам се за този сарказъм и ирония по адрес на майстора, но явно е "майстор" и не харесвам такива хора когато взимат пари за диагностика и правят такива заключения: "Каквото имало да се случва, то ще се случи, но не му било сега времето."
BG VOLVO Member #00409
Posts: 577
Threads: 71
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
0
taraponti1968 Wrote:.... При ускоряване в наклон, когато двигателя е натоварен, колата периодично забива муцуна и после пак започва да ускорява, пак забива и пак ускорява. ........ Моля някой, ако е изпитвал подобни проблеми да пише! Имах подобни проблеми :!: Появяваха се когато стрелката на резервоара НЕ беше още в червения сектор и при набиране при завой или голям наклон
taraponti1968 Wrote:..... турбина ок, дюзи ок, налягане на помпа ок, дебитомер ок, егр клапан ок, изобщо никакви повреди в електрониката не бяха открити. Имаш ли тоя проблем при пълен или полу-пълен резервоар :?:
Тази темичка може би ще ти помогне....
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=39062">viewtopic.php?f=8&t=39062</a><!-- l -->
Успех :!:
Човек цял живот се учи . . .
Posts: 2
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2015
Reputation:
0
Здравей,
при мен проблема е същия, но Волвото е S40 1.9d 115hp. Вече 600 км. никой не е открил проблема.
При диагностика всичко е наред. Твърди че е механичен проблем. Ако открия какво е ще пиша.
Ако Вие го откриете, споделете го.
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
Здарвейте,
Някой дали е отстранил този проблем и ако е моля да сподели.
Благодаря.
|