The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Предни амортисьори+пружини: монтажни пинизи

#1
Аз ли съм тъп или въпроса ми, тепърва предстои да се изясни, но за сега са виновни производителите...
Купих си от интернета пружини (куб) и маслени амортисьори (габриел 35028 пише на кутиите , а на тях само маде у франсе и сериен номер). Пристигнаха заедно, отворих кашоните, пъхнах амортисьора в пружината и той мина транзитно през нея Confusedhock: . Опората, или както се нарича, е много по-малка от диаметъра на пружината. Видях картинки и на монро, същата работа. А на картинките на каяба изглежда по-голяма. Вдигнах колата, измерих - пружината е с правилния размер, а на амортисьора не забелязах допълнителни подложки.
Какво да направя за да мога да ги монтирам?
На тръбата също е щамповано "да не се отваря или нагрява", което ми подсказва, че заварка може да го прецака. А подобни подложки видях само за двойките.

*Търся и "тампони за макферсони" на нормална цена. Където има ми искат колкото за амортисьора. Или това е нормалната цена..?

Ето как изглеждат амортисьорите ми:
[Image: t_parts%401429%4001067430%4000710020303.JPG]

[Image: %24_1.JPG]
Reply

#2
Тук погледна ли офертите за тампоните?Ползваш и отстъпка като регистриран във форума! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.drive.bg/">http://www.drive.bg/</a><!-- m --> - от банера
Reply

#3
Няколко седмици ровя и в този магазин... Такива точно няма. Но тамън се бях засилил да купувам други джунджурии, как да ползвам тази отстъпка?

1 време имаше отстъпки само за тези, които плащат членски внос и сега тази възможност звучи доста интересно. Не че са ми трябвали части през тези години, но вече се налага, все пак волвото трябва да ме надживее :!:
Reply

#4
kreker Wrote:Няколко седмици ровя и в този магазин... Такива точно няма. Но тамън се бях засилил да купувам други джунджурии, как да ползвам тази отстъпка?

1 време имаше отстъпки само за тези, които плащат членски внос и сега тази възможност звучи доста интересно. Не че са ми трябвали части през тези години, но вече се налага, все пак волвото трябва да ме надживее :!:
Виж първия пост в тази тема - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=38597&start=10">viewtopic.php?f=21&t=38597&start=10</a><!-- l --> .За регистрираните във форума отстъпката е 7,5% при първа поръчка и 10% при втората.При поръчката най-отдолу в забележката трябва да отбележиш,че си регистриран във форума и никнейма ти. Wink
Reply

#5
Колега,проблема не е нито в амортесьорите,нито в пружините.Има чашка(пружинен държател),която е монтирана на старият Ти амортесьор.След демонтажа на старите,този пружинен държател се демонтира и се прехвърля на новият амортесьор.


Поздрави и успех!
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#6
Ето, изясни се толкова бързо: аз съм тъп!
Благодаря и на двама ви за просветленията.
За тази чашка предполагах, но не успях да различа такава. Може би защото все още всички непипнати от мен части са оригиналните, непокътнати от началото на 1993г. до сега...
За тампоните прежалих стотачка (за двата) и взех от скантек. Били предпоследния комплект, а преди 2 месеца имали налични 100. От къде толкова 4-ки се излюпиха не знам, уж никой вече не ги уважавал.

Амортисьорите не знам дали още са читави, но пружините със сигурност са станали доста "спортни". Налични са ми и задните, не по-малко "спортни". Доста са мекички, да не се заблуди някой.. Ако случайно на някой му трябват да си снишава колата или за нещо друго - да пише лично съобщение.
Reply

#7
kreker Wrote:Ето, изясни се толкова бързо: аз съм тъп!
Благодаря и на двама ви за просветленията.
За тази чашка предполагах, но не успях да различа такава. Може би защото все още всички непипнати от мен части са оригиналните, непокътнати от началото на 1993г. до сега...
За тампоните прежалих стотачка (за двата) и взех от скантек. Били предпоследния комплект, а преди 2 месеца имали налични 100. От къде толкова 4-ки се излюпиха не знам, уж никой вече не ги уважавал.

Амортисьорите не знам дали още са читави, но пружините със сигурност са станали доста "спортни". Налични са ми и задните, не по-малко "спортни". Доста са мекички, да не се заблуди някой.. Ако случайно на някой му трябват да си снишава колата или за нещо друго - да пише лично съобщение.


Това ,че Хората ти обясняват и искат да ти помогнат ,не означава ,че ти казват ,че си Тъп ! Както сам и във всеки твой отговор се самоопределяш ! Това ти си го мислиш ..и ако не искаш да си тъп -преди да питаш-прочети нещо .Когато и тогава не ти е ясно -задай въпрос .
Reply

#8
Това тук няма нищо общо с двигателните части, при които няма място за въображението на производителите. Според възможностите на производствената линия размерите и формите могат да се различават значително и пак да пасват на съответния модел автомобил.
В онзи въпрос се съдържа почти всичко (без една важна картинка), което си отговорил... Общото между мен и специалиста е, че и двамата се учим на моята кола. Обаче на мен не ми е професия, нямам всички удобства, нито смея да оставям разглобена кола на улицата ако не си разчета времето. Ако мога и искам да помогна - помагам/пиша, не пращам никой в сервиз ако иска сам/а да опита. Трябва ли да се разправяме във всички теми? Трябва ли да се мисля за умен когато сам подменя успешно някоя част?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)