The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
грешки на тестера - разрешен проблема

#1
Някой ще ми каже ли какво означават следните грешки на 2,3 бензин 940 1991г.
На 2ра букса - 133, 113, 232.
На 6та букса - 214, 144, 234 - на системите EZ 116K и EZ 129K.

Съответно след зануляването с код 111, колата подобри запалването, изгасна ламбдата и др. състояния.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#2
Някой ще ми каже ли какво означават следните грешки на 2,3 бензин 940 1991г.
На 2ра букса - 133, 113, 232.
На 6та букса - 214, 144, 234 - на системите EZ 116K и EZ 129K.

Съответно след зануляването с код 111, колата подобри запалването, изгасна ламбдата и др. състояния.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Efri 740 Wrote:Някой ще ми каже ли какво означават следните грешки на 2,3 бензин 940 1991г.
На 2ра букса - 133, 113, 232.
На 6та букса - 214, 144, 234 - на системите EZ 116K и EZ 129K.

Съответно след зануляването с код 111, колата подобри запалването, изгасна ламбдата и др. състояния.

133 - грешен сигнал от шалтера на дроселовата клапа, при празен ход
113 - много бедна смес
232 - много бедна смес, при празен ход

214 - непостоянен сигнал от импулсния датчик
144 - липсващ сигнал от горивната система за натоварването на мотора
234 - грешен сигнал от шалтера на дроселовата клапа, при празен ход

Така, като гледам, проблемите май са два - повреден, а може би само зацапан импулсен датчик - намира се отзад, на кожуха на скоростната кутия и брои оборотите на маховика. Другият проблем очевидно е в потенциометъра на дроселовата клапа, който се намира отзад на клапата - откъм купето, поне при мен е там, но аз съм с 8 вентила и главата, и колекторите са различни от тези на вентилираните мотори, какъвто, ако не се лъжа е този, за който питаш.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#4
Efri 740 Wrote:Някой ще ми каже ли какво означават следните грешки на 2,3 бензин 940 1991г.
На 2ра букса - 133, 113, 232.
На 6та букса - 214, 144, 234 - на системите EZ 116K и EZ 129K.

Съответно след зануляването с код 111, колата подобри запалването, изгасна ламбдата и др. състояния.

133 - грешен сигнал от шалтера на дроселовата клапа, при празен ход
113 - много бедна смес
232 - много бедна смес, при празен ход

214 - непостоянен сигнал от импулсния датчик
144 - липсващ сигнал от горивната система за натоварването на мотора
234 - грешен сигнал от шалтера на дроселовата клапа, при празен ход

Така, като гледам, проблемите май са два - повреден, а може би само зацапан импулсен датчик - намира се отзад, на кожуха на скоростната кутия и брои оборотите на маховика. Другият проблем очевидно е в потенциометъра на дроселовата клапа, който се намира отзад на клапата - откъм купето, поне при мен е там, но аз съм с 8 вентила и главата, и колекторите са различни от тези на вентилираните мотори, какъвто, ако не се лъжа е този, за който питаш.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#5
Благодарско за инфото.
За бедната смес - може леко да повиша достъпа на гориво (газ) за сега.
Импулсният датчик ще го за чистя.
НО, за потенциометъра - идея си нямам за него, Как се оправя! ще го мисля с помощ от приятел :wink:
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#6
Благодарско за инфото.
За бедната смес - може леко да повиша достъпа на гориво (газ) за сега.
Импулсният датчик ще го за чистя.
НО, за потенциометъра - идея си нямам за него, Как се оправя! ще го мисля с помощ от приятел :wink:
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
Efri 740 Wrote:Благодарско за инфото.
За бедната смес - може леко да повиша достъпа на гориво (газ) за сега.
Импулсният датчик ще го за чистя.
НО, за потенциометъра - идея си нямам за него, Как се оправя! ще го мисля с помощ от приятел :wink:

Щом колата е на газ е напълно нормално компютърът да трупа грешки, относно качеството на сместа, защото ламбда сондата изпада в "амок" и започва да се чуди какво става. Количеството кислород в изгорелите газове, при работа на газ е съвсем различно от това, на бензин.

Иначе сместа, на газ, можеш да си я регулираш, като отвориш тройника до край, форсираш колата до 3000об/мин и започнеш да навиваш тройника, докато оборотите паднат с около 200-300 - до към 2800об/мин
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#8
Efri 740 Wrote:Благодарско за инфото.
За бедната смес - може леко да повиша достъпа на гориво (газ) за сега.
Импулсният датчик ще го за чистя.
НО, за потенциометъра - идея си нямам за него, Как се оправя! ще го мисля с помощ от приятел :wink:

Щом колата е на газ е напълно нормално компютърът да трупа грешки, относно качеството на сместа, защото ламбда сондата изпада в "амок" и започва да се чуди какво става. Количеството кислород в изгорелите газове, при работа на газ е съвсем различно от това, на бензин.

Иначе сместа, на газ, можеш да си я регулираш, като отвориш тройника до край, форсираш колата до 3000об/мин и започнеш да навиваш тройника, докато оборотите паднат с около 200-300 - до към 2800об/мин
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#9
Ясно.
Благодаря ти.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#10
Ясно.
Благодаря ти.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)