Posts: 558
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo 850
ivopifa Wrote:armagedon Wrote:Здравейте колеги! На мен, като намаля климатроника на по ниски градуси по някога ми изключва компресора и започва да си вкарва външния въздух, който при 35гр. става ад в колата. След рестарт на колата или климатика всичко се нормализира, но започна да го прави по често. Както и да е, установи се, че разстоянието на котвата (съединителят) на компресора е много голямо, над 1 мм. С търсачката нищо не намерих, а съм чел тук във форума за корекцията на това разстояние, махаха се някакви шайби и т.н., но сваляше ли се компресора или има начин да се направи този ремонт без сваляне.....
При по-ниски градуси или при по-ниски обороти на вентилатора на купето се случва това, колега? От четири години и половина, досега не е работил климатроника по този начин. Може би не си ме разбрал, колега. Например между 22-26гр. на врътките охлажда о.к. Като реша да сваля температурата, при 38гр. външна и компресора спира да работи (най често при такива обстоятелства го прави тоя номер) и съответно аз завирам. Прочетохме я за грешки, такива няма и се останови, че разстоянието на котвата е много голямо, а преди около месец напълних системата с фреон и оттогава започна да ми го прави този проблем. До преди това си охлаждаше горе долу, но компресора включваше и изключваше през 10-20 сек. поради малкото фреон. Сега пък, като охлажда компресора си работи непрекъснато, но се появи другия проблем.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
che4ef Wrote:Армагедон, може и със тел, свински опашки или подложки. Както се казва да закрепиш положението за сега. Така и така други неща си намислил да правиш. Прегледай снимиките от тази тема: http://www.matthewsvolvosite.com/forums/...3&start=14 Абе и аз закрепих положението на 80-ката със стабилни свински опашки и вече 3-та година се крепи. :mrgreen: :geek: :ugeek: :geek: :mrgreen:
На въпроса на колегата сваля ли се компресора - тесничко е там, но е изпълнимо и на място с оглед да не се изпразва системата поради демонтаж. Трябва ти инструмент за да развиеш съединителя /да му държиш контра/. Аз имам универсален такъв и не успях с него, та си изплясках свинските опашки. Мисля че 3 сложих, ама с подходяща дебелина. Подготви си и дебеломерни пластини. Мери преди и след твоята намеса. Не помня допустимия луфт колко беше, но вярвам че в темата, която che4ef ти даде ги пишеше.
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
Може и без да се сваля. До колкото съм гледал по форумите е голям зор и много неудобно. Развиват се болтовете които държат компресора, за да се премести в позиция по-удобна за работа. За щастие не ми се наложи да правя такова упражнение.
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/...hp?t=39209
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 558
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo 850
Между 0,3 и 0,5мм. трябва да е разстоянието
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Тоя с 850-то кво се оплаква - 6 целиндровия там не може да навреш ключ по-дебел от 13
Да, развиваш компресора от монтажните му болтове и той започва да "плува" там долу, като го държат тръбите му и теснотията. Работи се под колата през повечето време. Ако си на крик, може да махнеш дясната гума за да има как да се връткаш, търсейки удобната поза.
Метода с болтовете за контра го бях доразвил, като си бях направил планка с отвори в нея на точните места. Еми какво да ви кажа - болтовете се скъсаха, ама това животно не се разви...
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2016
Reputation:
0
Здравейте колеги.Имама проблем с климатроника от 4те предни духалки, 2 от тях духат горещо а другите 2 студено,а и двете са направени на 14 градуса от къде може да идва проблема.Мисля от клапата и ако е така трябва ли да се маха цялото табло за да се смени.
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
yakudze Wrote:Здравейте колеги.Имама проблем с климатроника от 4те предни духалки, 2 от тях духат горещо а другите 2 студено,а и двете са направени на 14 градуса от къде може да идва проблема.Мисля от клапата и ако е така трябва ли да се маха цялото табло за да се смени. Провери първо за недостиг на фреон и после евентуално пробвай калибриране на клапите с VIDA.
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2016
Reputation:
0
Колега фреон има,замерих го преди 1-2 седмици.а тази ВИДА трябва ли да се сваля таблото,защото ми казаха,че ако имам проблем с калапите ще се сваля таблото дали има нещо вярно.
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
yakudze Wrote:Колега фреон има,замерих го преди 1-2 седмици.а тази ВИДА трябва ли да се сваля таблото,защото ми казаха,че ако имам проблем с калапите ще се сваля таблото дали има нещо вярно. Като закачиш колата на VIDA,в нея има опция за калибриране на клапите.Отделно пък ще се види дали няма записани грешки.
|