The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DIESELGATE - или митовете за чистия дизел..

#11
Е, момчета, както се вижда, всички се надлъгват, нас ни лъжат и искат да вярваме. За съжаление, от нас нищо не зависи и не трябва да си го слагаме много на душата. Преди Волвото карах три коли на газ, от което не се гордея много, както и не се срамувам от дизела. Няма кой да хвърли част от фракциите на петрола, както вече написах, а не мислете, че ако се върнат нафтовите печки заради излишния дизел, работата ще се оправи. Явно има атака срещу немското, но бат Ханс и кака Анжи са вързани с нещо, щом вместо да искат европейска подкрепа и да отпъдим външните сили и внушения, се държат като пръднали в автобуса и заобикалят проблемите, говорейки за морал. Сънародникът им Арни да не се прави на ударен, и той не се нафука и натакова, та сега държи морал. Като че има екологичен ХУмОр. Ай....... И честит ви Курбан Байрам!
Reply

#12
Дали е атака или не вече няма никакво значение.
Както казах днес на един колега, споделящ идеята, че е атака, като си правиш ремонт на покрива и оставиш счупени цигли, дали ще ти протече по главата, като завали дъжд или комшията ще види счупените цигли и ще полива с маркуча - ефекта за теб е един и същ...

Проблема е, че в името на едни продажби са направени камара нарушения, на всичкото отгоре вместо да се намери решение на проблема е измислен механизъм за прикриването му.

Ако се окаже, че това е ставало със знанието на властите си един хубав повод Меркелицата да си ходи, белким изберат някой с повече воля и решителност да оправи и дизелгейт и бежанския проблем. Което от където и да го погледнеш си е повече позитив от колкото негатив. Smile
Reply

#13
<!-- m --><a class="postlink" href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25927-pechelivshi-i-gubeshti-okolo-dramata-s-vw/">http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... mata-s-vw/</a><!-- m -->
Това вече не съм го писал аз.
Reply

#14
Здравейте колеги,
Каква хубава тема Smile
Както казва доктор Хаус - Всички лъжат. Обаче VW направо се оср@ха и им потече по краката. Щата Калифорния направо са луднали с това и постоянно говорят и е по новините и вестниците всеки ден. Първо беше дефктния ключ на GM а сега VW направи фиаско и са на първо място по всички точки.
Калифрния откъдето мисля започна всичко не тестват автомобилите за изгорели газове за първите 3 години. Много често, т.е. почти винаги нещата са на доверие. Правителството на щата према документацията на VW да речем преглежда изследванията и това което са изследвали и тествали по дадения модел или модели и одобряват. Нищо не тестват. Доверие голямо Wink Да обаче. Институцията на щата тества в последцтвие колите. Може да е след еедна година или 6 месеца, но идва време и тестват. резултатите са различни и естествено компании като Хюндай, Хонда, Тойота, Киа са принудени (често) да променят, т.е. завишат разхода. Форд например след теста от правителството (забравих кой модел) от 5 л/100км са принудени да анонсират 5,8л/100км, т.е. 13% повече разход. И тука сега идва въпроса, е какво толкова тогава? VW се рекламираха че правят екологични коли. Малка консумация, добри за околната среда. Мисля че говориха, за 3,5 л/100км на магистрала. Тества ли ги и се оказало не 10%, не 13%, не 20% ами 200% или почти. Някакви показания толкова далеч от това което щата е одобрил че чак не могли да повярват. Тествали, тествали докато се разбрало че май всичките им коли с дизели са така. После са ги разкатали и ги разкатават. Искат максималната глоба, която е 37000 долара на кола и умножено по 500 000 автомобила в Северна Америка с дизели на VW става точно 18,5 милиарда долара. Както каза колегата по горе няма да платят тази глоба. VW ще се гънат като червей само и само да не стане и ще направят споразумение. Вече отделиха 7,5 милиарда и най-вероятно толкова ще платят. Останалото е политика. Too big to fail. Нали се сещате. Както се спомена от колегата пак ще си правят боклуците и ще си продават тенекиите сглобени в Мексико и те пак след 3-4 години за нищо няма да стават. Аз само се чудя тези олигофрени на какво точно са разчитали. Много са зле наистина.
Дизела е единствено популярен защото дизелите горят малко. Основен критерий при купуването на кола за сигурно повече от 80% от хората на земята. Това че бил мръсен или неекологичен не е интересно. Колата гори 3,5 литра на 100км това ги интересува хората.
Лично аз не обичам дизелите. Изгуби им се идеята, а именно че веднъж като го запалиш, той си върви без ток без нищо. Сега това какво е 1000 кинта за дюза. Айде не мерси. Преди найстина дизела като изпълнение беше евтин. Няма карбуратор, няма нужда от ток, гори какво ли не даже и масло. Това беше преди 30 години. Мене още ме е нямало. Сега не виждам смисъл от дизела, освен че гори по-малко, но подръжката му е много скъпа, електрониката по-сложна. Мое лично мнение. Аз с дизели не съм се занимавал никога.

Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#15
Поправка: 3,5 литра на 100км да се чете 4,5 литра на 100км в поста горе. Sorry.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#16
"Няма карбуратор, няма нужда от ток, гори какво ли не даже и масло. Това беше преди 30 години. Мене още ме е нямало. Сега не виждам смисъл от дизела, освен че гори по-малко, но подръжката му е много скъпа, електрониката по-сложна. Мое лично мнение. Аз с дизели не съм се занимавал никога."
Само цитат, колега. Преди 30 години не само че ме имаше
Reply

#17
Извинете, сайтът нещо се омагьоса и не ме пуща да си допиша или поправя мнението.

Преди 30 години не само че ме имаше, но и бях завършил транспортен техникум. Дизелите си бяха по-скъпи, по-икономични и не вървяха, защото нямаха турбо. Сега вървят, но от поддръжката на стар комънрейл може да ти стане лошо. Не може обаче да бъдат изхвърлени, защото не може да бъде изхвърлена фракцията. Все някой ще я изгори, камион или локомотив.
В САЩ, чувал съм, че нафтата е по-лоша от европейската и с повече сяра. Дали и това не е от значение?
Reply

#18
Quote: Не може обаче да бъдат изхвърлени, защото не може да бъде изхвърлена фракцията. Все някой ще я изгори, камион или локомотив.
В САЩ, чувал съм, че нафтата е по-лоша от европейската и с повече сяра. Дали и това не е от значение?

О, колега фракцията няма да я изхвърлят, особено в Северна Америка. Цялата инфраструктура е на дизел. От големите камиони и локомотиви до училищния автобус. Всичко което е над 4 тона тука е на дизел. За корабите да не говорим, нито за лодките. Има къде. Преди си мислех че тука няма дизели по автомобилите именно защото искат да ползват горивото за големите машини. Може би има нещо в такова, но като цяло всичко опира до пари, реклама и нагласа. Започнаха да стават популярни и тука лека полека, но пак казвам - всичко зависи от нагласата която имат хората и най-вече от парите които са готови да платят.
За нафтата правилно си чул, но има едно голямо НО. Зависи откъде се купува. Ако се купува от на бай Джони бензиностанцията която е с 20% по-евтина от Шел, е точно така както казваш, че и по-зле. Големите машини изобщо не им пука, ама за кола.... Затова вече почти навякъде има специализирани бензиностанции за камионни и тежки машини. Там коли не съм виждал. Иначе нафтата от една нормална бензиностанция вече е с много добро качество. Преди са ми казвали старите шофьори че била ужас, но вече е като в Европа качеството.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)