Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Здравейте, колеги. Имам въпрос относно Volvo V40 1.9TD 90к.с. ( Лукас помпа ) 1997г. и той е има ли някакъв вариант за леко подсилване на мощността, понеже колата ми се струва доста мудна и до към 2000 оборота няма никой вкъщи, пък после не е нищо кой знае какво. Все си мисля, че за 90 магарета трябва да върви маалко повече, не искам да се състезавам, а просто малко повече динамичност. Четох за Powerbox-ове и за ЕГР клапана и неговото премахване, ако може някой да ме светне относно тези въпроси понеже не съм запознат. И друг въпрос имам- когато карам с отворен прозорец турбината много силно се чува как "свисти" и то не като свирене, а по-скоро като "фъшкане". Това нормално ли е? Ако трябва ще направя и видео да се види. Не знам дали се изразявам правилно дано ме разберете.
Поздрави и спорна седмица!
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Провери си маркучите на турбото, т.н. "турбопътища" може да има някой спукан . Ако не си махнал катализатора - направи го . Комбито си върви добре и с 90 коня , все пак е 1300 кг . Никакъв чип не може да се сложи защото помпата е с механично управление.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
Благодаря за бързия отговор. Ще прегледам маркучите. А относно ЕГР може ли да се премахне и ще има ли положителен ефект?
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Разбира се, че може да се премахне но, само от това Volvo-то няма да се засили . На тези години ( на автомобила ) моето мнение е , че EGR по-скоро пречи отколкото помага.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 23
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2015
Reputation:
0
Здравей колега
Бащами кара едно мицубиши каризма което май е със същия двигател като твоето волво ако не се лъжа са произведени в един завод , та сменях му гарнитъра на главата и трябва да отбележа че след старателно почистване на EGR-a и изпускателните колектори се поосвободи някое друго магаре и колата се доближи доста повече до 90 коня.
Ако се наемеш имай в предвид че може да срешнеш трудности с развиването на болтовете имайки в предвид възраста на колата, и като махнеш гарнитурата на колекторите смени я с нова 12 лв ако не се лъжа.
п.п. аз карам V40 115 коня 2001 год. разликата между двете коли е доста голяма така че не очаквай чудеса
Posts: 9
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2014
Reputation:
0
zdravko_i_i Wrote:Здравей колега
Бащами кара едно мицубиши каризма което май е със същия двигател като твоето волво ако не се лъжа са произведени в един завод , та сменях му гарнитъра на главата и трябва да отбележа че след старателно почистване на EGR-a и изпускателните колектори се поосвободи някое друго магаре и колата се доближи доста повече до 90 коня.
Ако се наемеш имай в предвид че може да срешнеш трудности с развиването на болтовете имайки в предвид възраста на колата, и като махнеш гарнитурата на колекторите смени я с нова 12 лв ако не се лъжа.
п.п. аз карам V40 115 коня 2001 год. разликата между двете коли е доста голяма така че не очаквай чудеса Здравей! Мерси за мнението, силно се надявам да не е гарнитура на главата, защото излиза солено. Но знае ли се, докато не я закарам на майстор, мога ли сам да разбера дали гарнитурата е дала фира? За ЕГР мисля да го откача от колектора и да изрежа една ламаринка латун 2мм. с цел да не отиват изобщо газове към клапана и пп този начин няма да се маха нищо. Между другото съм махнал катализатора, усещаше се малка разлика в началото, но беше минимално.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
За гарнитура на главата знам един мнооого стар начин да се провери...
Развиваш капачката на разширителния съд на охлаждащата течност и подаваш газ.
Ако започнат да излизат мехурчета в казанчето - отишла е...
Друг признак може да е загубата на антифриз.
Ако не съм прав, моля колегите, които разбират повече да ме поправят!
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Posts: 155
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=37606">viewtopic.php?t=37606</a><!-- l -->
в тази твоя тема писах,когато я пусна,сега вече напълно след 2 години водене на автомобил с този мотор мога да изкажа мнение по почти всичко за него,както и по намеренията ти в тази тема,който аз осъществих върху автомобила ми през последните месеци.ако искаш остави едно телефонче на лично или аз да оставя моя в темата,доста може да научим един от друг и съм сигурен че ще сме си полезни
поздрави ивайло 0884037950
или другия вариянт,ако не си член на фейсбук групата на клуба,стани задължително,там ще ме намериш - Ивайло Павлов(снимка с малко бебенце),на лично също може да обменим малко опит
Posts: 23
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2015
Reputation:
0
Mihov Wrote:zdravko_i_i Wrote:Здравей колега
Бащами кара едно мицубиши каризма което май е със същия двигател като твоето волво ако не се лъжа са произведени в един завод , та сменях му гарнитъра на главата и трябва да отбележа че след старателно почистване на EGR-a и изпускателните колектори се поосвободи някое друго магаре и колата се доближи доста повече до 90 коня.
Ако се наемеш имай в предвид че може да срешнеш трудности с развиването на болтовете имайки в предвид възраста на колата, и като махнеш гарнитурата на колекторите смени я с нова 12 лв ако не се лъжа.
п.п. аз карам V40 115 коня 2001 год. разликата между двете коли е доста голяма така че не очаквай чудеса
Не го приемай като заяждане , колега но мисля , че имаш предвид входящите колектори или греша ? Точно входящите се затлачват от мизерии върнати от ЕГР клапана .
Съвсем прав си колега
благодаря за корекцията
|