Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
Наскоро смених своето v40 b4184sm с фейслифтовото b4204t3, като основно го направих, за да си сложа газова на сносни пари, предвид че GDI си е проблемен в това отношение. Питането ми е:
1. с OBD или без.
2. Марка на основните части
3. Препоръчайте газаджията/фирмата (ако може от личен опит да изразите мнение)
мерси предварително.
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
срещу 1165лв. с ДДС в сайта на Фобос разцъках и съм намислил това:
Газова инжекционна система Fobos 2 за 4-цилиндров двигател с монтаж (с ОБД е)
Избор на бутилка - Доплащане за торойдална бутилка до 47 литра (+58.33лв.)
Избор на калъф за резервна гума - Без калъф за резервна гума
Избор на устройство за пълнене - Мобилно зарядно устройство в капачката на резервоара (+20.83лв.)
Избор на система за предпазване на клапаните - Без система за предпазване на клапаните
Начин на плащане - Отстъпка при плащане в брой (-83.33лв.)
Желая системата да бъде монтирана във фирмен сервиз - Моля изберете
Желая системата да бъде монтирана в партньрски сервиз - Моля изберете
Избор на инжекторна рейка - Доплащане за висок клас бързодействащи инжектори Barracuda (+8.33лв.)
Избор на изпарител според мощността на автомобила - Доплащане за мощен изпарител Romano RIS HD за автомобили от 150 кс до 250 кс (+83.33лв.)
Избор на мултиклапан, тръбопровод и свързващи компоненти според мощността на автомобила - Доплащане за мултиклапан OMB с повишена мощност, термопластична тръба Faro 8 мм и свързващи компоненти за автомобили над 180 кс (+16.67лв.)
Заслужава ли си?
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
itodorov Wrote:срещу 1165лв. с ДДС в сайта на Фобос разцъках и съм намислил това:
Газова инжекционна система Fobos 2 за 4-цилиндров двигател с монтаж (с ОБД е)
Избор на бутилка - Доплащане за торойдална бутилка до 47 литра (+58.33лв.)
Избор на калъф за резервна гума - Без калъф за резервна гума
Избор на устройство за пълнене - Мобилно зарядно устройство в капачката на резервоара (+20.83лв.)
Избор на система за предпазване на клапаните - Без система за предпазване на клапаните
Начин на плащане - Отстъпка при плащане в брой (-83.33лв.)
Желая системата да бъде монтирана във фирмен сервиз - Моля изберете
Желая системата да бъде монтирана в партньрски сервиз - Моля изберете
Избор на инжекторна рейка - Доплащане за висок клас бързодействащи инжектори Barracuda (+8.33лв.)
Избор на изпарител според мощността на автомобила - Доплащане за мощен изпарител Romano RIS HD за автомобили от 150 кс до 250 кс (+83.33лв.)
Избор на мултиклапан, тръбопровод и свързващи компоненти според мощността на автомобила - Доплащане за мултиклапан OMB с повишена мощност, термопластична тръба Faro 8 мм и свързващи компоненти за автомобили над 180 кс (+16.67лв.)
Заслужава ли си?
Не!
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
Андро, не е лошо да се обосновеш, уредбата ли не става, цената ли е висока - кое не струва, от това "Не" нищо не се разбира.
За Фобос не съм чувал лоши отзиви от хора каращи с такива уредби!
При сегашните ГИ е по-важен монтажа отколкото самата уредба - технологията вече е на достатъчно високо ниво при почти всички производители, за това моя съвет е да решиш кой ще ти го монтира и да се допиташ до него за препоръки. Желателно е да е монтирал и на Волво преди това ...
"Мобилно зарядно устройство в капачката на резервоара" - такова нещо не ти трябва, на S/V40 е предвидено място за нормална пълначка под капачката на резервоара.
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
Мерси за инфото. Наистина ми се ще да намеря добър баланс цена/качество, така че всякакъв съвет би ми бил от полза.
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Здравей,
Фобос и други подобни по- народни марки продават само комп, кабели и датчици.
Относно цената ами бива, както и компонентите. Обаче имай предвид, че това е сбирщайн/не визирам качеството, а това, че всички са от различни производители/:комп Фобос, инжектори Баракуда, изпарител Романо, и т.н.
За тези компоненти не може да си сигурен до кога ще има рез. части. Отделно Фобос, като комп имат поне 2-3 вида мап сензори.
За почти същите пари около 1300-1400лв. имаш избор измежду най- добрите: БРЦ, Ланди, Ловато, Тартарини, Бигаз, Заволи и т.н.
От тях ще получиш пълен комплект техни си компоненти/комп, изпарител, датчици, инжектори/.
От тази конфигурация според мен може де си спестиш:
1. Мобилното зарядно. Ако е това за което се сещам ще го навиваш и развиваш всеки път, когато зареждаш. Под капачката на резервоара има бол място за стандартна зареждачка, и не би трябвало да ти искат пари за да я монтират там.
2. Тороидална бутилка??? Ти си решаваш, как ще ти е най- добре.
Идея относно бутилката- Аз съм с 27л ф315мм бутилка, реално събира около 20-20,5лт. Сложена е между заден ляв калник и левия стоп. Почти не стърчи извън калника, и съответно почти не ми пречи. Стига ми за около 180км. градско и обикновено 220-230км извънградско.
Най- важното е избора на компоненти, след това монтажа. Относно парите, само ти може да решиш как да си ги похарчиш, ние нямаме думата .
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
Вследствие на получените мнения стигнах до следната дилема с оглед бюджета ми.
По-изпитана италианска газова, но без ОБД или бюджетна газова, но с ОБД?
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2015
Reputation:
0
До del:
Така е фобос имат възможност да изберат от свободният пазар компоненти, за разлика то превалените марки който си изброил.
Също така имат възможност ако някоя марка не подържа добро качеството да я замени с друга. което не е възможно при марките на които всичко си е тяхно но не всичко работи добре. тоест почти всяка марка има проблемен компонент, но нали си е техен и се лансира.
Давам пример. Изпарителите меджик работиха без проблемно до 2013 год в момента са с незадоволително качество и фобос спря да ги предлага.
Относно сбирщайна - компонетите който се ползват от марката са с доказано качество и се ползват и от други производители на електроника. И няма значение докога ще се внасят ( обикновено докато цената и качеството - отговорат ) защото днешно време цената на ремонта на стар компонент и цаната на новите компоненти е много близка.
А дори и да не се внасят компонентите ремонтните комплекти продължават да се подържат
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Колега fobos, разбирам ангажираността Ви с марката/фирмата, но пишейки по този начин, Вие правите директна или индиректна реклама на продукт.
За да не стават излишни спорове, това така ли е, или не, моля колега Модератор/Администратор да се намеси и да прецени!
Желая Ви успешен бизнес!
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
Колега Spurs, благодаря за насочването на вниманието на модераторския екип към това мнение.
Постът от акаунт fobos.marketing беше одобрен след обсъждане от страна на модераторите, при което се стигна до заключението, че в него няма пряка реклама, съдържа вярна и най-вече полезна за потребителите на газови системи информация.
Поздрави.
п.п. За мен лично би било интересно да разбера в какво се състои разликата между системите с OBD и класическите ГИ.
|